کد خبر : 210215
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1402 - 20:45
دیدگاه‌ها برای ویزای کاری استرالیا بهتر است یا سرمایه گذاری بسته هستند

ویزای کاری استرالیا بهتر است یا سرمایه گذاری

ویزای کاری استرالیا بهتر است یا سرمایه گذاری

برای مهاجرت به استرالیا روش‌های مختلف و متعددی پیش روی افراد قرار دارد. بسیاری از متقاضیان این اقدام هنگام مواجهه با ویزاها و ساب کلاس‌های متعدد، دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند که کدام مسیر بهترین گزینه برای آنها است. آیا به دنبال انجام انتخابی صحیح هستید تا با گام نهادن در مسیر شانس بالایی برای

برای مهاجرت به استرالیا روش‌های مختلف و متعددی پیش روی افراد قرار دارد. بسیاری از متقاضیان این اقدام هنگام مواجهه با ویزاها و ساب کلاس‌های متعدد، دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند که کدام مسیر بهترین گزینه برای آنها است. آیا به دنبال انجام انتخابی صحیح هستید تا با گام نهادن در مسیر شانس بالایی برای موفقیت داشته باشید؟ پس ابتدا بهتر است با گزینه‌های پیش روی خود به خوبی آشنا شوید و اطلاعاتی کاربردی را به دست آورید.

اگر به طور کلی اطلاعاتی در مورد روندهای پیش رو داشته باشید، شاید کمی سردرگم شوید و این سوال را از خود بپرسید که ویزای کار استرالیا بهتر است یا سرمایه گذاری؟ از آنجایی که شرایط هر فرد با دیگری فرق دارد، نمی‌توان پاسخی کلی در اختیار همگان قرار دهیم؛ اما چطور می‌توان جوابی درخور برای پرسش مطرح یافت؟

مطمئن‌ترین اقدامی که در این باره می‌توانید انجام دهید، به دست آوردن داده‌های بیشتری پیرامون مجوزهای اقامتی موجود و مشاوره گرفتن از افراد و مجموعه‌های خبره است. سازمان مهاجرتی سلکت ویزا برای آن که کار شما عزیزان را راحت کند، مسیرهای ارتباطی متنوعی را در اختیارتان قرار داده است. اگر پس از مطالعه این مقاله تا انتها به جمع بندی کلی‌ای رسیدید و یا قصد داشتید داده‌های بیشتری به دست آورید، با مشاوران مجموعه بیان شده در تماس باشید تا پاسخی نهایی برای سوال ویزای کاری استرالیا بهتر است یا سرمایه گذاری بیابید.

ویزای کار یا سرمایه گذاری استرالیا ؟

همان‌طور که در قسمت قبل بیان کردیم، دادن پاسخی کلی به این پرسش به هیچ وجه کار آسانی نیست. برای آن که بتوان در این باره تصمیمی صحیح و حساب شده گرفت، باید با هر یک از مسیرهای بیان شده به طور کلی آشنایی پیدا کنید. در گام بعدی زمان آن فرا می‌رسد تا به سراغ تطبیق شرایط خود با پیش نیازهای تعیین شده برای ویزاهای موجود بروید و در نهایت بهترین انتخاب را انجام دهید.

بدون شک با کمی جست و جو پیرامون موضوع مورد بحث، به این نتیجه خواهید رسید که داده‌های متنوعی در مورد مجوزهای بیان شده وجود دارند. آیا به دنبال آن هستید تا از به‌روزترین اطلاعات استفاده کنید؟ پس می‌توانید ابتدا این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و در صورت علاقه‌مندی، به مقالات قرار داده شده در سایت سلکت ویزا مراجعه کنید؛ زیرا منبع تمامی آنها اداره مهاجرت هستند. اگر گام‌هایی که بیان کردیم را انجام دهید، می‌توانید خود پاسخ پرسش ویزای کاری استرالیا بهتر است یا سرمایه گذاری را بیابید؛ پس با ما همراه باشید.

 

ویزای کاری استرالیا بهتر است یا سرمایه گذاری

 

ویزای کاری استرالیا

با شنیدن نام این مجوز شاید ذهن شما به آن سمت برود که تنها یک مسیر برای جذب نیروی مورد نیاز کشور وجود دارد. در ارتباط با این موضوع باید بگوییم تنوع ساب کلاس‌های موجود به گونه‌ای است که با استفاده از آنها افرادی موثر و مفید برای صنعت، ویزاهای موقت و دائم را به دست خواهند آورد. بسته به شرایط و گزینه‌ای که قصد استفاده از آن را دارید، باید پیش نیازهای متنوعی را تامین کنید.

داشتن تخصص به همراه تحصیلات آکادمیک، مهارت‌هایی خاص در مشاغل مورد نیاز استرالیا، پیشنهاد کاری معتبر و مواردی از این قبیل را می‌توان به عنوان فاکتورهای اولیه‌ای معرفی کرد که با داشتنشان می‌توانید بستر ضروری را برای گرفتن ویزای کاری استرالیا فراهم نمایید. پرطرف‌دارترین مسیرهایی که معمولاً ایرانیان به سراغ استفاده از آنها می‌روند شامل ویزای 189، 190، 491 و اسپانسر کارفرما هستند. در ادامه و برای شفاف سازی بیشتر به بررسی اجمالی و خلاصه بعضی از ساب کلاس‌هایی که به آنها اشاره داشتیم می‌رویم.

ویزای کاری 189 استرالیا

برای آن که بتوانید اقامت دائم استرالیا را به دست آورید و بدون محدودیت زمانی در آن به اشتغال بپردازید، ویزای کاری 189 گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. در این روند هر شخص بسته به اطلاعات ارائه شده در EOI خود طبق سیستم امتیاز بندی اولویت سنجی خواهد شد. حداقل امتیازی که برای ورود به لیست افراد مورد تایید در نظر گرفته شده 65 است.

فاکتورهایی که در این روند مورد سنجش قرار می‌گیرند شامل تحصیلات، سن، سابقه کاری، توانایی‌های فردی و تسلط بر زبان انگلیسی می‌شوند. هر چقدر وضعیت بهتری در شاخصه‌های بیان شده داشته باشید، شانس بیشتری هم برای موفقیت دارید.

ویزای کاری 190 استرالیا

ویزای کاری 190 استرالیا برای آن دسته از متقاضیانی مناسب است که نمی‌توانند 65 امتیاز را در فاکتورهای بیان شده به دست آورند و نیاز به کمک دارند. در این روش، معمولاً ایالت حامی اشخاص می‌شود و به آنها 15 امتیاز کمک می‌کند تا به حدنصاب تعیین شده توسط اداره مهاجرت برسند.

در ازای بهره‌مندی از این مزیت، متقاضیانی که موفق به دریافت مجوز مورد بحث می‌شوند تعهدی اخلاقی خواهند داشت که به مدت مشخصی در منطقه اسپانسر اقامت کنند و نیازهای مرتبط با حرفه خود را بر طرف نمایند. آماده سازی مدارک و ارسال درخواست علاقه‌مندی به دولت ایالت را می‌توان به عنوان ضروریات اولیه این مسیر معرفی کرد که باید به آنها اهمیت زیادی بدهید.

ویزای کاری 491 استرالیا

آیا قصد ندارید به طور دائم در استرالیا ساکن شوید و می‌خواهید مدتی را به طور آزمایشی در آن حضور داشته باشید تا در صورت تطبیق کامل وضعیتش با ایده آل‌هایتان برای گرفتن اقامت دائم وارد عمل شوید؟ پس تقریباً بهترین گزینه پیش رویتان در میان مسیرهای کاری، ویزای 491 به حساب می‌رود.

با موفقیت در این روند شما می‌توانید از مزایای بسیاری استفاده کنید که از جمله آنها باید به خدمات درمانی رایگان، اقامت موقت 5 ساله، کار تمام وقت و بدون محدودیت، درآمدی بالا و قابل قبول و فراهم کردن زمینه تحصیل همسر و فرزندانتان در بهترین موسسات آموزشی جهان اشاره کرد. در انتهای این بخش باید بگوییم این مسیر نیازمند گرفتن اسپانسر بوده و شباهت بالایی در این فاکتور به ویزای 190 دارد. در انتها باید بگوییم تنها مناطق رجینال می‌توانند از شما حمایت نمایند؛ پس به سراغ آنها بروید.

 

ویزای کاری استرالیا بهتر است یا سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

از ابتدای این مقاله ما سعی داشتیم تا با ارائه دادن اطلاعاتی جامع ویژن کاملی را برای شما عزیزان فراهم کنیم تا بتوانید به پرسش ویزای کاری استرالیا بهتر است یا سرمایه گذاری پاسخ دهید و یا نگرشی نسبت به آن پیدا کنید. پس از بررسی مجوزهای اقامتی قبلی، حال زمان آن فرا می‌رسد تا به سراغ سرمایه گذاری برویم. ساب کلاس‌های متعددی هم در این دسته قرار می‌گیرند که یکی از بهترین گزینه‌های موجود در میانشان را می‌توان ویزای 188 معرفی کرد.

اگر دارای کسب و کاری قانونی هستید و میزان سرمایه و گردش حساب مد نظر اداره مهاجرت را دارید، شانس قابل قبولی برای این برنامه خواهید داشت. در صورتی که بتوانید نظر آفیسر پرونده خود را جلب کنید، اقامت موقت به دست میاورید که با علاقه‌مندی و واجد شرایط بودن، فرصت تبدیلش به دائم را از طریق ویزای 888 پیدا می‌کنید.

حال و پس از آشنایی کلی با روش‌هایی که پیرامونشان توضیحاتی را ارائه کردیم، زمان آن فرا می‌رسد تا به پرسش ویزای کاری استرالیا بهتر است یا سرمایه گذاری با دانشی که به دست آورده‌اید پاسخ دهید. آیا به دنبال اطلاعات بیشتر پیرامون این موضوع هستید و یا به راهنمایی نیاز دارید؟ در این صورت با سازمان مهاجرتی سلکت ویزا selectvisa.com در ارتباط باشید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.