کد خبر : 194481
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 6:30

وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال

وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال

وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتالآن‌طور که پیداست قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۴۳,۰۰۰ دلار تثبیت شده است و نمودار این ارزدیجیتال در حال حرکت برای بازیابی سطح ۴۳,۵۰۰ دلاری است. در حال حاضر بیت کوین در محدوده نزدیک به ۴۳,۶۰۰ دلار معامله می‌شود و مقاومتی کلیدی در حدود ۴۴,۰۰۰ دلار پیش‌ رو دارد.
به گزارش کریپتو نیوز، اکثر آلت کوین‌های اصلی نیز در تلاش‌اند تا موج‌های بازیابی قیمت‌های از دست رفته خود را ایجاد کنند. اتریوم برای جبران باید از مقاومت ۴۳,۶۰۰ دلاری عبور کند. ایکس‌آرپی (XRP) در محدوده ۰.۸۰ دلاری در حال مبارزه است و کاردانو نیز همچنان زیر ۱.۱۰ دلار تثبیت شده است.
کل سرمایه بازار در نمای ساعتیقیمت بیت کوینپس از کاهش قیمتی ناگهانی، بیت کوین در نزدیکی سطح ۴۲,۸۰۰ دلار حمایت شد و توانست موضع خود را بالاتر از سطح ۴۳,۰۰۰ دلار تثبیت کرده و با سرعت ۱ درصد در یک روز شروع به افزایش قیمت کند. پس از عبور از سطح ۴۳,۵۰۰ دلار، قیمت بیت کوین اصلاح شد اما ممکن است به زودی به سطح ۴۴,۰۰۰ دلار حمله کند. در این صورت بیت کوین در ناحیه ۴۴,۲۰۰ دلار با یک مقاومت کلیدی روبرو خواهد ..

وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال

آن‌طور که پیداست قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۴۳,۰۰۰ دلار تثبیت شده است و نمودار این ارزدیجیتال در حال حرکت برای بازیابی سطح ۴۳,۵۰۰ دلاری است. در حال حاضر بیت کوین در محدوده نزدیک به ۴۳,۶۰۰ دلار معامله می‌شود و مقاومتی کلیدی در حدود ۴۴,۰۰۰ دلار پیش‌ رو دارد.

به گزارش کریپتو نیوز، اکثر آلت کوین‌های اصلی نیز در تلاش‌اند تا موج‌های بازیابی قیمت‌های از دست رفته خود را ایجاد کنند. اتریوم برای جبران باید از مقاومت ۴۳,۶۰۰ دلاری عبور کند. ایکس‌آرپی (XRP) در محدوده ۰.۸۰ دلاری در حال مبارزه است و کاردانو نیز همچنان زیر ۱.۱۰ دلار تثبیت شده است.

وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال
کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از کاهش قیمتی ناگهانی، بیت کوین در نزدیکی سطح ۴۲,۸۰۰ دلار حمایت شد و توانست موضع خود را بالاتر از سطح ۴۳,۰۰۰ دلار تثبیت کرده و با سرعت ۱ درصد در یک روز شروع به افزایش قیمت کند. پس از عبور از سطح ۴۳,۵۰۰ دلار، قیمت بیت کوین اصلاح شد اما ممکن است به زودی به سطح ۴۴,۰۰۰ دلار حمله کند. در این صورت بیت کوین در ناحیه ۴۴,۲۰۰ دلار با یک مقاومت کلیدی روبرو خواهد شد که در صورت شکست آن قادر خواهد بود با شتاب بیش‌تری صعود کند.

در صورتی که بیت کوین روندی کاهشی در پی بگیرد، در محدوده ۴۳,۲۰۰ دلار با اولین حمایت روبرو خواهد شد. حمایت کلیدی بعدی در محدوده ۴۳,۰۰۰ دلار قرار دارد و در صورت شکسته‌شدن این حمایت، قیمت بیت کوین با شتابی بیشتر سقوط خواهد کرد.

قیمت اتریوم

اتریوم نیز پس از کاهش قیمت‌های اخیر در محدوده ۳,۱۵۰ دلار حمایت شد و توانست خود را بالای سطح ۳,۲۵۰ دلار تثبیت کند. اکنون قیمت این ارز دیجیتال با سرعت ۲ درصد در یک شبانه روز در حال افزایش است. مقاومت کلیدی پیش‌روی اتریوم نزدیک به سطح ۳,۳۰۰ دلار است و در صورت شکسته‌شدن این مقاومت، تا محدوده ۳,۳۸۰ دلاری مقاومت مهم دیگری پیش‌ روی اتریوم نخواهد بود.

اما اگر روند قیمت اتریوم صعودی نباشد، ممکن است بار دیگر با محدوده قیمتی ۳,۲۰۰ دلار مواجه شویم. حمایت کلیدی بعدی در محدوده ۳,۱۵۰ دلار قرار داشته و در صورت شکسته‌شدن این حمایت، قیمت احتمالا تا ۳,۰۵۰ دلار کاهش یابد.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو در تلاش است تا به سطح ۱.۱۰ دلار و بالاتر از آن برسد. اولین مقاومت کلیدی پیش‌روی آن در محدوده ۱.۱۲ دلاری است. در صورت شکسته‌شدن این مقاومت طرفداران افزایش قیمت بازار این ارزدیجیتال یا به اصطلاح گاوهای بازار، قدرت بیشتری پیدا می‌کنند. مقاومت کلیدی بعدی کاردانو در محدوده ۱.۱۵ دلاری قرار دارد.

بی‌ان‌بی (BNB) نیز در حال بازیابی قیمت است و تلاش دارد به سطح ۴۴۰ دلار نزدیک شود. اولین مقاومت پیش‌ روی این ارزدیجیتال در محدوده ۴۴۲ دلاری است. احتمال دارد برای تثبیت شدن قیمت بالای سطح ۴۴۲ دلار نیاز باشد تا بار دیگر قیمت به ۴۵۵ دلار برسد.

قیمت سولانا با بیش از ۷ درصد افزایش قیمت، در حال عزیمت به بالای سطح ۱۲۰ دلاری است. مقاومت کلیدی بعدی برای این ارز دیجیتال نزدیک به سطح ۱۲۵ دلار قابل تصور است. تثبیت شدن قیمت در بالای سطح ۱۲۵ دلاری ممکن است قیمت را به سطح ۱۳۲ دلار برساند.

دوج کوین نیز در حال افزایش قیمت بوده و به سمت مقاومت ۰.۱۵۰ دلاری در حرکت است. مقاومت اصلی پیش‌ روی این ارزدیجیتال نزدیک به سطح ۰.۱۵۵۵ دلاری است. اگر قیمت بالای این سطح تثبیت شود امکان صعود تا سطح ۰.۱۶۲ دلار نیز قابل تصور خواهد بود.

قیمت ایکس‌آرپی (XRP) بالاتر رفته و به مقاومت کلیدی ۰.۸۰ دلاری خود نزدیک می‌شود. بسته‌شدن قیمت بالای این سطح قیمتی لازمه رشد پرشتاب این ارزدیجیتال خواهد بود. در غیر این صورت، قیمت ممکن است دوباره حضور در سطح ۰.۷۵ دلار را بسنجد.

آلت کوین‌های دیگر بازار نیز غالباً رشدی ۵ درصدی را ثبت کرده‌اند. در میان آلت کوین‌ها اتریوم کلاسیک با جهشی ۱۰ درصدی به بالای ۴۳ دلار عزیمت کرد و توانست زیان هفتگی خود را به ۸ درصد کاهش دهد. امروز نیر پروتکل نیز توانست بهترین عملکرد را در بین ۱۰۰ ارزدیجیتال برتر بازار کسب کند. این ارز دیجیتال با جهش ۱۹ درصدی در قیمت خود از ۱۸ دلار فراتر رفت و سود هفتگی خود را به ۳۵ درصد افزایش داد.

به‌طور خلاصه می‌توان گفت که قیمت بیت کوین در محدوده ۴۳,۵۰۰ دلار آمریکا تثیت می‌شود. اگر بیت کوین به بالای ۴۴,۰۰۰ دلار و سپس بالای ۴۴,۲۰۰ دلار صعود کند، می‌توان امیدوار بود که موج بازیابی قیمت‌ها شکل گیرد. در غیر این صورت، ممکن است کاهش قیمت به زیر ۴۳,۰۰۰ دلار از سر گرفته شود.

وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال

در این باره بیشتر بخوانید

  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ مقاومت سرنوشت‌ساز بیت کوین و ترس در بازار شیبا اینو
  • سقوط مجدد بازار یا بازیابی قیمت‌ها؟ پنج ارز دیجیتالی که معامله‌گران باید این هفته زیر نظر داشته باشند
  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ آیا شاهد احیای قیمت‌ها طی روزهای باقیمانده تا سال جدید میلادی خواهیم بود؟
  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ قرارگیری قیمت بایننس کوین، کاردانو و اولنچ بر روی حمایت کلیدی
  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت‌ ارزهای دیجیتال؛ موقعیت خوب آلت کوین‌ها برای جهش

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.