کد خبر : 209948
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 - 18:44
دیدگاه‌ها برای ورق کامپوزیت هزاره سوم بسته هستند

ورق کامپوزیت هزاره سوم

ورق کامپوزیت هزاره سوم

چکیده : جهت خرید ارزان ورق کامپوزیت و ورق pvc  و چوب ترمو میتوانید به سایت شرکت هزاره سوم، بزرگترین فروشگاه اینترنتی خرید ورق کامپوزیت مراجعه نمایید.    ورق کامپوزیت ورق های کامپوزیت آلومینیوم یک دسته از انواع روش ها برای اجرای نما درساختمان ها محسوب میشود؛ که امروزه زیاد از آن ها استفاده میشود

چکیده : جهت خرید ارزان ورق کامپوزیت و ورق pvc  و چوب ترمو میتوانید به سایت شرکت هزاره سوم، بزرگترین فروشگاه اینترنتی خرید ورق کامپوزیت مراجعه نمایید.

 

 ورق کامپوزیت

ورق های کامپوزیت آلومینیوم یک دسته از انواع روش ها برای اجرای نما درساختمان ها محسوب میشود؛ که امروزه زیاد از آن ها استفاده میشود و مزایای و معایب خاص خودش را دارد؛ به همین دلیل به جهت رفاه حال بیشترکسانی که قصد دارند؛ برای نمای خانه خود از ورق کامپوزیت استفاده نمایند؛ تصمیم داریم در ادامه در ارتباط با ورق کامپوزیت طرح چوب( یکی از پر استفاده و پر فروش ترین ورق های کامپوزیت)صحبت کنیم و با شناخت بیشتر این نوع ورق شما را در ساخت بهتر نمای خانه تان یاری کنیم؛ پس در ادامه و تا پایان همراه ما باشید.

 

خصوصیات ورق کامپوزیت طرح چوب

لازم است درابتدای امر در ارتباط با خصوصیات این ورق ها با یک دیگر صحبت کنیم؛این نوع ورق های کامپوزیت تا حد بسیار زیادی سبک و قابل انعطاف هستند؛ همچنین خوب است بدانید ورق های کامپوزیت طرح چوب زیبایی و تنوع زیادی دارند؛ این نوع ورق ها استحکام و دوام زیادی دارند و میتوانند برای مدت های طولانی، به طورمثال 20 ساله کاملا سالم باقی بمانند.

مزایا و معایب ورق کامپوزیت

طبیعتا استفاده از این ورق چوب در نمای خانه و ساختمان شما مزایا و معایب مخصوص خودش را دارد که در ادامه آن ها را ذکرمیکنیم.

مزایای ورق کامپوزیت

به عنواه اولین مزیت لازم است ذکر کنیم؛ این ورق ها این امکان را به افراد میدهند؛ که خیلی سریع آن ها را فرم بدهند، هزینه تمام شده این نوع نما برای ساختمان ها چندان زیاد نیست و از خیلی از روش ها به صرفه تر است؛ توانایی بسیار بالای این پروفیل های چوبی در مقابل هوا، گرما و نور آفتاب از از مزایای دیگر ورق های کامپوزیت محسوب میشود.

انواع ورق  PVC

جالب است بدانید؛ ورق PVC انواع مختلفی دارد؛ که در ادامه به ذکر این انواع مختلف خواهیم پرداخت؛ تا شما را بیش از پیش با ورق PVC آشنا کنیم و اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار دهیم.

ورق کامپوزیت هزاره سوم

ورق PVC خام

اولین نوع از انواع ورق PVC که قصد معرفی ان را داریم؛ ورق پی وی سی خام هست؛ بر روی این نوع ورق همانطورکه از نامش بر می آید؛ هیچ نوع فعالیت ثانویه انجام نمیشود؛ رنگ این نوع ورق های PVC سفید ساده هست و جنبه زیبایی نیز برای ان ها وجود ندارند و تناه برای قسمت هایی از دکوراسیون و خانه ها استفاده میشود که قرار نیست زیبا به نظر برسند.

ورقPVC روکش دار

نوع دیگری از انواع ورقهای PVC، ورق PVC روکش دار هست؛ که برای تزئین و ساخت قسمت های دکوراتیو در منازل از ان استفاده میشود و به طور کلی به هدف جنبه زیبایی اش تولید میشود؛ خوب است ذکر شود؛ روکش اکثر این نوع ورق های پی وی سی روکش دار به طرح چوب هست که از ان ها بیش از سایر انواع ورق های پی وی سی روکش دار استفاده میشود.

ورق PVC هایگلاس

این نوع ورق ها نوع دیگری از انواع متفاوت ورق های PVC هست؛ که کاربرد زیادی در صنعت دارد؛  این ورق ها دارای یک سطح بسیار صاف و صیقلی بوده و میتوانند نور خورشید را بازتاب دهند؛ به این ترتیب میتوان از ورق PVC هایگلاس برای خانه ها و منازلی استفاده کرد که صاحبین آن ها دوست دارند فضای خانه شان بزرگتر به نظر برسد؛ که با استفاده از این ورق ها تمام وسایل خانه در ان ها بازتاب پیدا میکنند و به طور مثال پذیرایی که دیوار ها از ورق های PVC هایگلاس هست بزرگتر به نظر میرسد.

ورق PVC سه لایه

نوع دیگری از انواع ورق های PVC، ورق پی وی سی سه لایه هست که یک لایه در وسط ان قرار میگیرد؛ به همین دلیل مقاومت این نوع ورق پی وی سی تا حد بسیار زیادی افزایش می یابد و به عبارتی ضخیم ترین نوع ورق پی وی سی محسوب میشود؛ که طبیعاتا با توجه به ضخامت و کیفیتش قیمت بالایی نیز خواهد داشت.

ترموود چیست و انواع ترموود

خوب است بدانید؛ چوب ترمو یا همان ترموود انواع مختلفی دارد؛ که قصد داریم به منظور کسب اطلاعات بیشتر توسط شما در ارتباط با این نوع چوب در ادامه به معرفی این انواع مختلف بپردازیم.

ورق کامپوزیت هزاره سوم

مدل ترمو اس

اولین نوع از چوب ترموود که قصد معرفی آن را داریم؛ مدل ترمو اس این نوع چوب هست که استفاده وسیعی از آن میشود یکی از انواع رایج ترموود به شمار میرود؛ در ساخت این چوب دما را تا 180 درجه سانتی گراد بالا میبرند به همین دلیل میتوان گفت ترمو اس مقاومت بسیار زیاد و عجیبی در مقابل بسیاری از ضربات و تغییر دما ها دارد؛ از این نوع ترموود بیشتر برای تغییراتی در دکوراسیون داخلی منازل استفاده میشود و با توجه به دوام کم ترش نسبت به نوع دیگر ترموود از آن در زیبا سازی فضای خارجی منازل استفاده نمیشود.

مدل ترمو دی

نوع دوم از انواع مختلف ترموود مدل ترمو دی هست؛ که همانطور که گفتیم مقاومت بیشتری نسبت به ترمو اس دارد؛ در ساخت این نوع چوب ترمو دما را تا حدود 220 درجه بالا میبرند؛ به این ترتیب استحکام و دوام ترمو دی تا چندین برابر نسبت به ترمو اس بیشتر خواهد شد؛ خوب است بدانید علاوه بر فضاهای بیرونی به دلیل مقاومتی که ترمو دی در مقابل انواع رطوبت دارد؛ از ان در ساخت استخر و سرویس بهداشتی نیز تا حد زیادی استفاده میشود.

نگهداری از چوب ترمو

به عنوان آخرین مطلب در این قسمت؛ خوب است بدانید؛ با توجه به مقاومت بسیار بالای این ابزار آن ها نیاز به نگهداری خاصی ندارند؛ اما برای بالا بردن مقاومتشان میتوان به آن ها رنگ و یا روغن افزود؛ تا مقاومت و دوام آن ها تا حدودی بالاتر برود؛ البته بدون انجام این کار هم این نوع چوب ها تا مدت زمان بسیار زیادی دوام خواهند آورد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.