کد خبر : 208420
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 19:47
دیدگاه‌ها برای هدف از عرضه تتر چیست؟ بسته هستند

هدف از عرضه تتر چیست؟

هدف از عرضه تتر چیست؟

می‌دانیم که ارزهای دیجیتالی نوسانات شدیدی دارند. بنابراین ارزهای جدیدی مانند تتر وارد میدان شدند. ارزهایی که ثبات لازم را داشته و می‌توانستند نوسانات را ملایم تر کنند. این ارزها استیبل کوین نامیده شدند. بهترین استیبل کوین تا به امروز تتر بوده است. اکنون به اتفاق می‌خواهیم هدف عرضه تتر را باهم بررسی کنیم. با

می‌دانیم که ارزهای دیجیتالی نوسانات شدیدی دارند. بنابراین ارزهای جدیدی مانند تتر وارد میدان شدند. ارزهایی که ثبات لازم را داشته و می‌توانستند نوسانات را ملایم تر کنند. این ارزها استیبل کوین نامیده شدند. بهترین استیبل کوین تا به امروز تتر بوده است. اکنون به اتفاق می‌خواهیم هدف عرضه تتر را باهم بررسی کنیم. با صرافی والکس همراه باشید.

هدف اصلی کمپانی تتر چیست؟

هدف تتر از عرضه این استیبل کوین، ترکیب ماهیت یک ارزهای دیجیتال نامحدود با ارزش دلار آمریکاست که می‌توانند بدون واسطه شخص ثالث بین کاربران ارسال شود. همچنین این استیبل کوین به‌طور فزاینده‌ای به‌عنوان ذخیره ارزش در زمان ریزش بازار استفاده می‌شود. شما می‌توانید برای خرید تتر از اینجا اقدام کنید.

استیبل کوین چیست؟

استیبل کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که پشتوانه آنها ارزهای فیات است. بنابراین ارزش توکن استیبل کوین‌هایی مانند تتر ثابت می‌ماند. تترها می‌توانند با ارزهای فیات مختلف پشتیبانی شوند. ارزهایی همچون دلار، ین، یورو و طلا.

برای ایجاد یک تتر جدید باید به شرکت Tether Operations Limited برای خرید تتر مراجعه کرد. شرکت سپرده‌های فیات را از افراد و شرکت‌ها از طریق وب‌سایت Tether.to دریافت می‌کند. سپس به سپرده گذاران معادل سپرده دریافت شده توکن USDT تولید شده داده می‌شود. قیمت USDT همیشه نزدیک به ۱ دلار بوده است. اگر یکی از USDT‌ها توسط شرکت خریداری شود، شرکت تتر سپرده را به مشتری برگردانده و تتر خریداری کرده را نابود می‌کند. به این ترتیب، عرضه و تقاضای توکن‌های USDT مدیریت شده تا پیوند ۱ به ۱ با ارز فیات را حفظ کند.

مزیت‌های Tether

در ادامه مزیت‌های تتر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ثبات

ارزهای دیجیتال به بی‌ثباتی شهرت دارند. اما استیبل کوین‌هایی مانند تتر به عنوان ارز دیجیتالی با نوسان کمتر عمل می‌کند. این توکن‌ها سرمایه‌گذاران، معامله‌گران و بازرگانان ثبات سرمایه میدهند. از طرفی این امر باعث خرید USDT و جذب سرمایه بیشتر به اکوسیستم کریپتو می‌شود. بنابراین برای همه موجب افزایش نقدینگی می‌شود.

مقرون به صرفه

تبدیل ارزهای فیات به سایر ارزهای دیجیتال یا برعکس، عملی بسیار وقت گیر و پرهزینه است. بسیاری مواقع نرخ تبدیل آنقدر زیاد است که ارزش مبادله را از بین می‌برد. استیبل کوین‌هایی مانند تتر این مشکل را حل کرده است. از آنجایی که پشتوانه آن ارزهای فیات است هزینه چندانی برای تبادل ندارد. بنابراین تریدرها و هلدرها برای تبادل در کف دره یا نوک قله نیازی به هزینه‌های اضافی ندارند.

سازگاری

تترUSDT با پلتفرم‌های بلاک چین متعددی از جمله Algorand، Ethereum، EOS، Liquid Network، Omni، Tron، پروتکل استاندارد Ledger Bitcoin Cash و Solana سازگار است.

برای چه کارهایی می‌توان از تتر استفاده کرد؟

استیبل کوین تتر کاربردهای بسیاری دارد. به جرأت می‌توان گفت محبوب‌ترین آن به عنوان یک گاوصندوق امن برای سرمایه گذاران و تریدرهای ارزهای دیجیتال باشد. در طول نوسانات بازار ارز دیجیتال، بالا نگه داشتن سود یا جلوگیری از زیان در USDT راحت‌تر و قابل اعتمادتر از تبدیل یک ارز به ارز دیگر است.

با این حال، از USDT برای کارهایی فراتر از تجارت استفاده کرد. مدیران می‌توانند از توکن‌های تتر برای تکمیل حواله‌ها و پرداخت به کارمندان خود استفاده کنند. همینطور بازرگانان می‌توانند از آن برای انجام پرداخت‌های برون مرزی بهره ببرند. سرمایه گذاران و موسسات پیشرفته می‌توانند از تترهای خود برای پرداخت وام استفاده کنند. در این حالت بازدهی غیرفعال ایجاد شده یا سود معاملاتی را افزایش می‌دهد.

آیا تتر گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

هدف اصلی تتر ایجاد ثبات بازار و بالا بردن تعامل است و برای سرمایه گذاری طراحی نشده است. توکن‌های تتر نمی‌توانند درآمد غیرفعال ایجاد کرده یا باعث افزایش سرمایه شوند. برای ایجاد درآمد غیر فعال نیاز به استراتژی‌هایی دارید که بتوانید در آنها از تتر برای پرداخت و افزایش کیفیت شبکه نیروی انسانی خود استفاده کنید.

ارزش هر USDT از سال ۲۰۱۴، کم و بیش ۱ دلار بوده است. انحرافات کم و زیاد تتر می‌توانند ایجاد سود آوری کنند اما این نوع خلق ثروت بسیار کوچک خواهد بود. در عوض، تتر می‌تواند علاوه بر وسیله مبادله به عنوان ذخیره ارزش نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای تجار و تریدرهایی که نقدینگی بالایی دارند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

تتر را از کجا بخریم؟

این استیبل کوین را می‌توان در صرافی‌های معتبری در سطح جهان خرید و فروش کرد. به دلیل تحریم‌ها و مشکلات پیش آمده برای ایرانیان در صرافی‌های خارجی و همچنین به جهت افزایش امنیت و راحتی بیشتر و دسترسی راحت‌تر پیشنهاد می‌شود از صرافی‌های معتبر ایرانی از جمله والکس استفاده کنید. صرافی ارز دیجیتال والکس با امکانات نظیر کیف پول اختصاصی سرد و آفلاین، راحتی ثبت نام و احراز هویت، سپرهای امنیتی قوی، حجم معاملات بالا، تنوع کوین و پشتیبانی حرفه‌ای 24 ساعته یکی از بهترین پلتفرم‌های موجود برای خرید USDT در ایران است. برای خرید تتر و مشاهده قیمت USDT در لحظه به صرافی ارز دیجیتال والکس مراجعه کنید.

هدف از عرضه تتر چیست؟

پرسش و پاسخ

در بخش پایانی به پرتکرارترین پرسش‌ها پاسخ خواهیم داد.

هدف تتر چیست؟

Tether USDT یک استیبل کوین است که تلاش می‌کند به عنوان یک ذخیره ارزش در زمان ریزش بازار مورد استفاده قرار گیرد. ارزی که بتواند بدون واسطه بین کاربران جابه جا شود. همچنین بتواند این ارز پایدار، تراکنش‌های خود را با قوی‌ترین ارز فیات جهان با کارمزد کم انجام می‌دهد. همچنین این تراکنش‌ها را به کمک شبکه بلاک چین با سریع‌ترین سرعت ممکن انجام می‌دهد.

چگونه تتر در ۱ دلار باقی می‌ماند؟

شرکت تتر، با عرضه توکن‌های دیجیتال (USDT) و ذخایر ارزهای فیات (دلار آمریکا) ، پیوند ۱ به ۱ را حفظ می‌کند تا ارزش را ثابت نگه دارد. هر بار که شخصی یک دلار را به شرکت تتر واریز می‌کند، یک توکن USDT جدید تولید شده و در گردش قرار می‌گیرد. هر بار که یک کاربر USDT را با بازگرداندن آن به شرکت بازخرید می‌کند، یک دلار به کاربر برگردانده شده و رمز دیجیتال حذف می‌شود. این امر می‌تواند شرایط ۱ به ۱ را تا مدتها حفظ کرده و ارزش بازار USDT را ثابت نگه دارد.

آیا می‌توانید با سرمایه گذاری در استیبل کوین‌ها درآمد کسب کرد؟

استیبل کوین‌ها برای «سرمایه گذاری» طراحی نشده‌اند. ارزش آنها به طور فعال با یک نرخ ثابت حفظ می‌شود، به این معنی که شما نمی‌توانید سرمایه ایجاد کنید. با این حال، می‌توانید استیبل‌کوین‌ها را برای پرداخت حقوق یا قرض استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از یک استراتژی قوی و یک طرح توجیهی منطقی وام بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.