کد خبر : 209939
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 - 0:41
دیدگاه‌ها برای هاب و داک استیشن لنشن چیست؟ بسته هستند

هاب و داک استیشن لنشن چیست؟

هاب و داک استیشن لنشن چیست؟

متا تگ:   خرید هاب و داک استیشن – خرید کارت کپچر | نمایندگی انحصاری برند لنشن در ایران متا دسکریپشن: خرید هاب و داک استیشن ،خرید کارت کپچر که از پر استفاده ترین محصولات در دنیای امروز هستند را به راحتی میتوانید از طریق وب سایت و نمایندگی انحصاری لنشن در ایران انجام دهید. کلمات

متا تگ:   خرید هاب و داک استیشن – خرید کارت کپچر | نمایندگی انحصاری برند لنشن در ایران

متا دسکریپشن: خرید هاب و داک استیشن ،خرید کارت کپچر که از پر استفاده ترین محصولات در دنیای امروز هستند را به راحتی میتوانید از طریق وب سایت و نمایندگی انحصاری لنشن در ایران انجام دهید.

کلمات کلیدی: خرید هاب و داک استیشن – خرید کارت کپچر

هاب و داک استیشن لنشن چیست؟

اگر  پورت های PC شما محدود است ویا صفحه نمایش لپ تاپتان نسبت به نیازتان کوچک است، ممکن است همین الان هم به هاب و داک استیشن احساس نیاز کرده باشید. هاب و داک استیشن محصولاتی هستند که به شما این امکان را می دهند که دستگاههای جانبی متعدد مثلا چندین USB موس یا نمایشگر را همزمان  به  لپ تاپ متصل کنید.نسبت به داک استیشن ها، هاب ها، پورتها و امکانات کمتری دارند و قیمت آنها نیز کمتر میباشد. با اینحال هر دوی این لوازم جانبی برای افزایش اتصالات کامپیوتر بکار میروند.

هاب و داک استیشن لنشن چیست؟

هاب و داک استیشن لنشن چیست؟

تفاوت هاب و داک استیشن چیست؟

یکی از تفاوت های بین هاب و داک استیشن در نوع استفاده از منبع برق است. داک استیشن باید بتواند چندیدن مانیتور و تجهیزات جانبی دیگری را تغذیه کند. برای همین هم باید آداپتور داشته باشد تا برق این وسایل را فراهم کند. این در حالی است معمولا برق کامپیوتر برای ساپورت برق مورد نیاز هاب ها کافی است. اصولا داک استیشن ها میتوانند که ۳ مانیتور را با رزولوشن  4k با فرکانس ۶۰ هرتز هدایت کنند. تفاوت مهم دیگرداک استیشن ها نسبت هاب ها بخصوص داک استیشن های تاندربولت در سرعت آنهاست، داک استیشن ها سرعتی در حدود ۴۰ گیگابیت در ثانیه دارند. این سرعت فوق العاده به شما امکان می دهد چندین دستگاه جانبی را همزمان به لپتاپ یا کیس وصل کنید. سرعت هاب ها معمولا کمتر است و افزایش تعداد اتصالات سرعتشان را کمتر میکند.

از سوی دیگر به کمک هاب ها میتوانید به یک مانیتور خارجی به PC وصل منید، اما آنها توانایی ساپورت حداکثر وضوح تصویر مانیتور را ندارند. اگر مانیتور  4kدارید، با اکثر هاب usb-c که فرکانس۳۰ هرتز دارند نمیتوانند ۶۰ هرتز مورد نیاز مانیتور را فراهم کنند، که این یعنی تصوییر شما کیفیت پایینی خواهد داشت. ولی اگر مانیتورهای FHD یا پایین‌تر دارید، لازم نیست هزینه ی بیشتری برای داک استیشن پرداخت کنید، هاب های دارای پورتهای usb-c دارای power Delivery برایتان کافی هستند و همچنین منبع برق دیگری نمیخواهند.

 

کارت کپچر چیست و چه کاربردی دارد؟

از جمله تجهیزات فوق العاده کاربردی، کارت کپچرها هستند که سیگنال ویدیویی  یک دستگاه پخش (برای مثال تلویزیون یا پلی استیشن) را به فرمت دیجیتال تبدیل و ذخیره می کنند. در حقیقت کارت کپچر (Video Capture Card) به شما اجاره میدهد ویدیو و صدا را از منبع ضبط کنید. اگر می خواهید گیم پلی را از ایکس باکس خود ضبط کنید، به یک کارت کپچر نیاز دارید که به پورت HDMI کنسول بازی شما متصل شود و ویدیوی گیم پلی را ضبط کند. زیرا ایکس باکس نمی تواند با ماکسیمم سرعت همزمان گیم پلی شما را اجرا و ضبط کند. این گجت کوچک و کاربردی همچنین برای ضبط  لایو استریم یا ویدیو استریمینگ در کلاس های آنلاین کاربرد  زیادی دارد.به طور خلاصه، کار کارت کپچر گرفتن سیگنال ویدیویی از یک دستگاه مثل پلی استیشن، ایکس باکس، دستگاه VHS و… و تبدیل آن به فرمتی قابل ضبط یا پخش است. این سیگنال ویدیویی سپس به کامپیوتر ارسال می شود. سپس می توان آن را در دستگاه پخش ویدیو یا کامپیوتر پخش کرد.

انواع کارت کپچر

کارت کپچرها به لحاظ شکل و طراحی به دو دسته بندی اصلی داخلی و خارجی (اینترنال یا اکسترنال) تقسیم بندی میشود. کارت کپچرهای اینترنال مستقیما ، روی مادربورد و کارت کپچرهای خارجی،  که از طریق USB به کامپیوتر متصل می گردند. از اینرو بسیاری از کارت کپچرهای نوع خارجی (اکسترنال) را می توان به لپ تاپ ها متصل کرد و برای ضبط جلسات، بازی های موبایلی یا ضبط برنامه های زنده استفاده کرد.

در انتخاب کارت کپچر به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • اول از همه ببینید با چه وضوح و رزولوشنی میخواهید ویدیو مد نظرتان را ضبط و پخش کنید. چون کارت کپچرها با وضوح و رزولوشن های مختلف ویدویو میگیرند.

 

  • توجه کنید که با چه نرخ و فریمی می خواهید ضبط کنید. ۳۰ فریم بر ثانیه استاندارد اکثر فیلم های گیم پلی است. اما کارت کپچرها ۶۰ فریم بر ثانیه و حتی بالاتر را نیز پشتیبانی می کنند. لذا اگر به دنبال ضبط یا پخش ویدیویی با وضوح بالا هستید، به کارت کپچری نیاز دارید که از وضوح و نرخ فریم مناسب پشتیبانی کنند.

 

  • مواظب تطبیق با سیسمتان باشید. برندهای شناخته شده مثل برند لنشن با برند های اپل، سامسونگ، سونی و ماکروسافت سایر برند های استاندارد و به روز سازگار اند.محصولی که خریداری میکنید مثلا کارت کپچر، که باید دقت و حساسیت بالایی داشته باشد علاوه کیفیت بالا باید با دستگاه شما سازگار باشد.

اگر قصد خرید کارت کپچر دارید، برند لنشن به عنوان یک تولیدکننده به نام لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، است که انواع کارت کپچرهای متفاوت و با کیفیت را تولید میکند. وب سایت نمایندگی لنشن ، تمام اطلاعات این محصولات را در اختیارتان میگذارد تا با اطلاع کامل و اطمینان خاطر خرید کنید. دو مدل از کارت کپچر های لنشن  کارت کپچر VC-20، کارت کپچر USB-A به HDMI مدل VC20 و کارت کپچر V90 می باشند.

هاب و داک استیشن لنشن چیست؟

هاب و داک استیشن لنشن چیست؟

کیف و کاور لنشن

کیف ها بیشتر بعنوان وسایل مراقبت و نگهداری از لوازم یا دستگاه الکترونیکی همچون لپ تاپ و تبلت هستند. تا علاوه بر حمل راحت، از خط و خش و آسیب به دستگاه جلوگیری کرد.

اولین چیزی که باید در انتخاب کیف یا کاور به آن دقت کنید، جنس آن‌ است‌. بدون اغراق، کیف و کاور های لنشن، از بهترین گزینه ها هستند. چرا که جنس آنها (از پارچه نئوپرن) نرم و ضدآب است و به راحتی میتواند دستگاه شما را از خراشیدگی یا غبار محافظت کند. به علاوه طراحی بدون زیپ علاوه بر اینکه به شما امکان میدهد تا دسترسی راحتی به دستگاه داشته باشید، روی دستگاه خط و خش نمی اندازد.

کیف ضد آب LENTION مدل NEOPRENE SLEEVE در ۲ سری ابعاد ۱۱ اینچ و ۱۲ اینچ تولید میشود و شامل ۲ عدد کیف است. یکی برای حمل لپ تاپ یا تبلت های ۱۱ و ۱۲ اینچ و دیگری که ابعاد کوچکی دارد، برای حمل لوازم جانبی گوشی ،لپ تاپ اعم از شارژر، پاوربانک، کابل، ماوس و… مورد استفاده قرار میگیرد.

کیف چرمی لنشن مدل ELEGANT SERIES SLEEVE در ۳ سایزبندی اعم از A-210 برای لپ تاپ و تبلت های تا ۱۲ اینچ، A-235 برای لپ تاپ و تبلت های تا ۱۳ اینچ و A260 که برای لپ تاپ و تبلت های تا ۱۶ اینچ تولید میشود.

کیف مدل NEOPRENE از برند لنشن در ابعاد مختلف به صورتی ساخته شده که در یک کیف یا کوله پشتی بزرگتر جا می گیرد. در آن  بدون زیپ و جنس آن  از پارچه نئوپرن نرم و ضد آب است. و به همراه یک کیف کوچک، برای لوازم  کوچک همانند ماوس ، شارژر و یا  پاوربانک عرضه میشود که برای جاگذاری شارژر و کابل آن نیز کافی است.

 

کیف ضدآب 11و 12 اینچ   B-310

شامل ۲ عدد کیف، بدون زیپ، پارچه نئوپرن

هاب و داک استیشن لنشن چیست؟

کیف چرمی ELEGANT SERIES SLEEVE

  • A-210 مناسب برای تبلت ، لپ تاپ و محصولات کاربردی تا 12 اینچ
  • A-235 مناسب برای تبلت ، لپ تاپ و محصولات کاربردی تا 13 اینچ
  • A-260 مناسب برای تبلت ، لپ تاپ و محصولات کاربردی تا 16 اینچ

هاب و داک استیشن لنشن چیست؟

کیف ضدآب 10 اینچ  B-320

B-320 مناسب برای تبلت ، لپ تاپ و محصولات کاربردی تا 10 اینچ

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.