کد خبر : 132540
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 - 10:41

نصب ۱۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین!

نصب ۱۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه کشور اسپانیا، به دنبال نصب 100 دستگاه ATM بیت کوین تا پایان سال جاری است. با این کار، اسپانیا به سومین کشور دارنده بیشترین دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین تبدیل می‌شود. این اقدام توسط شرکت پیشرو Bitnovo که در اسپانیا مستقر است انجام می‌شود. Bitnovo به تازگی با شرکت Eurocoin که تأمین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشور اسپانیا، به دنبال نصب 100 دستگاه ATM بیت کوین تا پایان سال جاری است. با این کار، اسپانیا به سومین کشور دارنده بیشترین دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین تبدیل می‌شود.

این اقدام توسط شرکت پیشرو Bitnovo که در اسپانیا مستقر است انجام می‌شود. Bitnovo به تازگی با شرکت Eurocoin که تأمین کننده قطعات الکترونیکی در اروپا است بر سر تأمین قطعات الکترونیکی مورد نیاز برای ساخت این 100 دستگاه خودپرداز بیت کوین به تفاهم رسیده است.

کشور اسپانیا اولین کشور اروپایی است که به فکر راه‌اندازی دستگاه خودپرداز بیت کوین افتاده است بنابراین ازاین لحاظ در اروپا رتبه اول را دارد، اما در کل به دلیل پیشرو بودن قاره آمریکا، رتبه سوم جهانی از این نظر را به خود اختصاص داده است. دو کشور آمریکا و کانادا به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را دارند.

مدیرعامل گروه یورو کوین، فرناندو دومونت (Fernando Dumont) در مصاحبه‌ای گفت که از این همکاری به عنوان یک حرکت استراتژیک در جهت گسترش خدمات رمزارزی یاد می‌کند. او اضافه کرد که صنعت رمزارز‌ها بسیار همه‌گیر خواهند شد و با سیستم مالی سنتی نیز همزیستی خواهند داشت!

براساس داده‌های سایت CoinATMRadar درکل تعداد 34659 دستگاه خودپرداز بیت کوین در جهان نصب شده است که حدود 30806 عدد از آن‌ها در ایالات متحده آمریکا و 2261 عدد از آن‌ها هم در کانادا قرار دارد.

السالوادور نیز پس از نصب 200 دستگاه خودپرداز بیت کوین، رتبه سوم را به دست آورده بود، اسپانیا در حال حاضر رتبه چهارم را دارد اما به نظر می‌رسد به زودی رتبه سوم را از کشور السالوادور بگیرد.

البته همچنان در اسپانیا، گروهی مخالف این اقدام هستند و نگرانی‌هایی درباره امکان استفاده از این دستگاه‌ها در جهت اجرای اهداف مجرمانه هست که باید دید چگونه با این خطرات برخورد می‌شود.

نوشته نصب ۱۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.