کد خبر : 67337
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 10:41

نرخ هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد مقدس

نرخ هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد مقدس

نرخ هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد به دلیل عوامل مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. فاصله هتل ها از حرم مطهر امام رضا (ع) ، کیفیت و تعداد خدمات ارائه شده ، سبک و نوع و درجه آنها و امکانات و خدمات هتل یا هتل آپارتمان مشهد از فاکتورهای مهم قیمت هتل های

نرخ هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد به دلیل عوامل مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. فاصله هتل ها از حرم مطهر امام رضا (ع) ، کیفیت و تعداد خدمات ارائه شده ، سبک و نوع و درجه آنها و امکانات و خدمات هتل یا هتل آپارتمان مشهد از فاکتورهای مهم قیمت هتل های مشهد است.ذکر این نکته حائز اهمیت است که بیشتر این هتل ها در یک خیابان معروف در این شهر به نام خیابان امام رضا واقع شده اند ، ولی سایر هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد در خیابان های شیرازی و نواب صفوی و نیز بسیاری در خیبان اندرزگو و خیابان طبرسی واقع شده اند .

هتل های مشهد یا هتل آپارتمان مشهد که در خیابان اندرزگو واقع شده اند از طریق ورودی باب الجواد مسیری برای ورود و تشرف به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) دارد که از این نظر برتری بسیار قابل ملاحظه ای دارند.

اگر مشتاق انتخاب یک هتل پنج ستاره لوکس مدرن و تازه تاسیس با موضوع سنتی خاص در مشهد هستید ، چاره ای جز هتل مدینه الرضا ندارید. ظرفیت کل 700 نفر با 325 اتاق شامل اتاق های یک نفره ، دو نفره ، سه تخته و اتاق های متصل از انواع مختلف اقامت در این هتل است. یک مزیت بزرگ که زائران و بازدیدکنندگان را بیش از پیش به خود جلب می کند ، دسترسی آسان آن به حرم مطهر امام رضا (ع) است ، به طوری که میهمانان در کمتر از 5 دقیقه به حرم می رسند. کارکنان بیشتر به انگلیسی و عربی مسلط هستند تا از بهترین روش میزبان مهمانان کشورهای دیگر باشند. برای تأمین بالاترین سطح پذیرایی ، بعضی از اتاق ها برای افراد معلول آماده شده و همچنین برخی از اتاق های ماه عسل برای تازه عروس ها آماده هستند. مجموعه آب و مرکز آبگرم از دیگر مزایای هتل مدینه الرضا نیست.

هتل پنج ستاره کوثر ناب که به تازگی برای راحتی مهمانان طراحی شده است ، امکانات مدرن و محیطی زیبا را برای اقامتی دلپذیر در مشهد ارائه می دهد. اگرچه هتل کوثر ناب از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد ، اما خدمات عالی آن مانند رستوران گردان ، روف گاردن ، رستوران سنتی با ارائه طیف گسترده ای از غذاهای لذیذ ، آسانسور پانوراما و همچنین استخر شنا ، جکوزی ، زائران را مجذوب و راضی می کند. هتل کوثر ناب با قرار گرفتن در یکی از بهترین مکانهای مشهد در آرامش و سکوت و همچنین دسترسی خوب به جاذبه های معروف از جمله مقبره نادرشاه ، کوه سنگی و مراکز خرید ، رضایت بسیاری را هم به گردشگران فراهم میکند. داشتن سوئیت های بزرگ مجهز از جمله سوئیت های سلطنتی و همچنین کارکنان مهمان نواز باتجربه ، فضای خوشامدگویی را با خاطره ای شگفت انگیز در ذهن مهمانان ایجاد کرده اند.

کسانی که دوست دارند یک هتل مشهد و یا یک اقامتگاه آرام و دور از مناطق شلوغ در مشهد داشته باشند بهتر است در مورد هتل آبان مشهد مطالعه کنند. میهمانانی که در هتل آبان اقامت دارند ، طی 40 دقیقه پیاده روی به مهمترین جاذبه مذهبی ، حرم مطهر امام رضا (ع) می رسند. علاوه بر این ، هوای تازه و فضای آرام همراه با دکوراسیون و مبلمان شیک مدرن از مزایایی است که مهمانان در هتل چهار ستاره آبان خواهند یافت. کافی شاپ و رستوران هتل که غذاهای خوشمزه ای را سرو می کند تا سلیقه مهمانان را برآورده کند و انواع مختلف اتاق ها و سوئیت ها ، پاسخگوی نیاز همه مهمانان است. نشستن در کلبه های حیاط همراه با نوشیدن یک فنجان چای گرم ، یک شب خوش را برای شما رقم می زند. استخر شنا ، سونا ، جکوزی و مجموعه ورزشی از امکاناتی است که مهمان می تواند هنگام اقامت در اولین شهر مقدس ایران ، مشهد ، از آنها بهره مند شود.

هتل اترک به عنوان اولین هتل چهار ستاره پایتخت مذهبی ایران ، مشهد شناخته می شود. هتل اترک با دسترسی سریع به حرم مطهر امام رضا (ع) در قلب شهر واقع شده است. با حرم مطهر کمتر از پنج دقیقه فاصله دارد و همچنین نزدیک به بازار رضا ، یکی از جاذبه های گردشگری مشهد است. هتل اترک علاوه بر اتاق های مجهز ، مجلل و مجهز ، بلکه خدمات درجه یک و امکانات عالی از قبیل سرویس 24 ساعته اتاق ، پارکینگ اختصاصی ، اینترنت بی سیم ، ترانسفر فرودگاهی ، رستوران سنتی را دارد ، تجربه جذاب و مثبتی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. نوسازی و بهسازی تغییرات دلپذیر و مدرنی را در هتل ایجاد کرده است که اقامتی راحت و راحت را برای مهمانان تضمین می کند. پرسنل چند زبانه هتل مزیت دیگری است که این هتل را به انتخابی مناسب برای مسافران بین المللی تبدیل کرده است. اگر مشتاق صرف وقت برای خرید هستید ، مرکز خرید هتل انتخاب مناسبی است. فاصله بسیار نزدیک این هتل به حرم مطهر بهترین عامل جهت رزرو این هتل می باشد.

علاوه بر رزرو مستقیم هتل از سامانه سفرهای گالیور و بعد رزرو پرواز میتوانید مستقیم تور مشهد از سایت سفرهای گالیور رزرو نمایید که هم بلیط پرواز یا قطار و هم هتل خود را بصورت یکجا رزروکنید و سفر آسوده و راحتی داشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.