کد خبر : 128218
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 22:22

موسسه اوج یادگیری

موسسه اوج یادگیری

در سال‌های اخیر تب و تاب کنکور بیش از گذشته داغ شده است و داوطلبان کنکور برای کسب بهترین رتبه در این آزمون و پذیرش در یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور در رقابت تنگاتنگی قرار گرفته‌اند. از این‌رو موسسات کنکوری زیادی در راستای تحقق هدف کنکوری‌ها، خدمات گسترده‌ای همچون برگزاری کلاس و آزمون‌های آزمایشی، ارائه

در سال‌های اخیر تب و تاب کنکور بیش از گذشته داغ شده است و داوطلبان کنکور برای کسب بهترین رتبه در این آزمون و پذیرش در یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور در رقابت تنگاتنگی قرار گرفته‌اند. از این‌رو موسسات کنکوری زیادی در راستای تحقق هدف کنکوری‌ها، خدمات گسترده‌ای همچون برگزاری کلاس و آزمون‌های آزمایشی، ارائه کتاب‌های کمک درسی، پکیج‌های آموزشی و مشاوره تحصیلی را در برنامه دارند. حال موسسه اوج یادگیری علاوه بر این موارد با تولید محتوای آموزشی دیجیتالی توانسته گوی سبقت را در این عرصه بربآید و نظر بسیاری از داوطلبان کنکور را به سمت خود جلب کند. برای ارتباط با این موسسه با شماره  09121003198 تماس بگیرید و یا وب سایت یادگیری آسان https://asanyadgiri.com مراجعه کنید.

استاد حسین احمدی

موسسه اوج یادگیری با همکاری موسسه کنکور آسان است  و شبکه دو سیما با گرد هم آوردن اساتید مطرح و باتجربه کشور فعالیت گسترده‌ای را به منظور تحقق عدالت آموزشی ارائه کرده است. کنکور آسان است با مدیریت استاد حسین احمدی از دهه 70 تاکنون با هدف موفقیت داوطلبان در کنکور سراسری و امکان بهره‌مندی تمام دانش‌آموزان سراسر کشور از تدریس اساتید برتر تاسیس شده است و از برنامه تلویزیونی کنکوری اوج یادگیری حمایت می‌کند. در واقع این موسسه نخستین موسسه کنکوری است که با دریافت مجوز پخش دیجیتال پکیج‌های آموزشی بسیاری را متناسب با تغییر سبک سوالات کنکور و نیاز دانش‌آموزان برای یادگیری مفاهیم دروس تخصصی و عمومی همراه با تکنیک‌های تست‌زنی به صورت جداگانه ارائه داده است.

 

موسسه اوج یادگیری2

خدمات موسسه اوج یادگیری برای کنکوری‌ها

موسسه اوج یادگیری خدمات و پیکج‌های آموزشی بسیار هدفمندی را برای قبولی داوطلبان کنکور در رشته‌های برتر دانشگاه‌های معتبر ارائه کرده است. این موسسه با کمک کتب و آموزش‌های دیجیتال کمک آموزشی خاص و با بهره‌گیری از توان علمی اساتید برجسته کتاب‌های درسی را با استفاده از روش‌های حل سریع و رمزگردانی به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.

همچنین موسسه اوج یادگیری برنامه‌ریزی منحصر به فردی را براساس شرایط دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی با در نظر گرفتن زمان و میزان آمادگی علمی آنها برای کنکور آماده می‌کند. از این رو، جهت بهره‌مندی از خدمات مشاوره تحصیلی این موسسه می‌توانید با شماره 02191316001 تماس بگیرید تا با یکی از مشاوران مجرب درباره شرایط و توانمندی‌های خود صحبت کنید.

از جمله وظایف مشاوران این موسسه کنکور می‌توان به ارائه برنامه‌ریزی هفتگی متناسب با شرایط، منابع و توانمندی‌های هر یک از دانش‌آموزان، آموزش روش مطالعه دروس، دریافت گزارش مطالعه روزانه، آموزش تحلیل آزمون و معرفی انواع تست‌ها، رفع مشکلات تحصیلی مانند استرس، عدم تمرکز، کندخوانی و غیره اشاره کرد.

منابع موسسه اوج یادگیری

منابع موسسه اوج یادگیری بر گرفته از محتوای دروس دوره‌ متوسطه اول و دوم در رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی و دروس عمومی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است. این منابع به صورت آموزش مفهومی و روش‌های تست‌زنی توسط اساتید برتر در قالب دی وی دی محوری و لوح‌های فشرده همراه با جزوات تألیفی اساتیدی همچون استاد حسین احمدی و امیر مسعودی ارائه شده است. بر این اساس مناسب‌ترین منابع شامل لوح فشرده آموزش مفهومی، لوح فشرده آموزش روش‌های تست‌زنی، لوح‌های فشرده خلاقیت، لوح‌های فشرده همایش، لوح‌های فشرده جمع‌بندی و تحلیل سوالات کنکور در اختیار هر یک از دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور با هر سطح علمی قرار داده است.

امیر مسعودی

موسسه کنکور آسان است با همکاری صداوسیما چندین برنامه تلویزیونی ویژه آموزش کنکور در حال پخش دارد که یکی از این مجموعه‌ها، برنامه تلویزیونی اوج یادگیری است. در این برنامه با همکاری شبکه دو سیما بهترین روش‌های تدریس توسط تعدادی از اساتید برجسته کشور نظیر استاد حسین احمدی و امیر مسعودی و غیره ارائه می‌شود که مورد استقبال دانش‌آموزان و والدین آنها قرار گرفته است.

در این برنامه تلویزیونی موسسه اوج یادگیری مباحث به صورت رایگان و عادلانه به دانش‌آموزان کنکوری از طریق آموزش از راه دور ارائه می‌شود. هدف برنامه تلویزیونی اوج یادگیری ارائه خدمات درسی با کیفیت بالا برای تمام دانش‌آموزان مستعد کشور بدون محدودیت زمانی و مکانی است. به نوعی موسسه اوج یادگیری کلاس‌های درس و کلاس‌های خصوصی و کنکور را با تکیه بر فناوری‌های روز به منزل داوطلبان آورده است.

 

موسسه اوج یادگیری3

دانش‌آموزانی که از خدمات آموزشی و منابع درسی مناسبی محروم هستند از طریق برنامه تلویزیونی اوج یادگیری می‌توانند با آموزش‌هایی که توسط مهندس امیر مسعودی از اساتید برتر کشور ارائه می‌شود تکنیک‌های تست‌زنی دروس کنکوری را فرا بگیرند. همچنین در این برنامه روش حل تست‌های کنکور سال‌های قبل و سوالات آزمون نهایی متوسطه دوم همراه با مشاوره تحصیلی به داوطلبان کنکور آموزش داده می‌شود.

ساعت پخش برنامه تلویزیونی موسسه اوج یادگیری

ساعت و زمان پخش برنامه تلویزیونی موسسه اوج یادگیری به طور معمول روزهای فرد حدود ساعت ۱۶:۳۰ است و کسانی که موفق به مشاهده این برنامه در این ساعت نشدند، می‌توانند تکرار آن را در روزهای بعد حدود ساعت ۱۳:۳۰ مشاهده کنند. البته داوطلبان کنکور و همه دانش‌آموزان متوسطه می‌توانند با نصب اپلیکیشن کنکور آسان است به تماشای این برنامه تلویزیونی جذاب بپردازند و از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به رادیو مشاور، خرید منابع با تخفیف ویژه، دانلود رایگان جزوات رتبه‌های برتر و تدریس اساتید کنکور آسان است و مشاوره رایگان اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.