کد خبر : 133373
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 12:30

مشاغل حوزه رمزارزها ۴ برابر شد!

مشاغل حوزه رمزارزها ۴ برابر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه مشاغل مرتبط با صنعت ارزهای دیجیتال در لینکدین سال 2021 افزایش چشمگیری داشته است. کارفرمایان در سالی که کریپتوکارنسی رشد بالایی را ثبت کرد، افراد زیادی را برای عناوین شغلی مختلف جذب کرده‌اند. لینکدین در 13 ژانویه 2021 تحلیلی را پیرامون مشاغل حوزه ارز دیجیتال منتشر کرد. داده‌های این مقاله نشان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مشاغل مرتبط با صنعت ارزهای دیجیتال در لینکدین سال 2021 افزایش چشمگیری داشته است. کارفرمایان در سالی که کریپتوکارنسی رشد بالایی را ثبت کرد، افراد زیادی را برای عناوین شغلی مختلف جذب کرده‌اند.

لینکدین در 13 ژانویه 2021 تحلیلی را پیرامون مشاغل حوزه ارز دیجیتال منتشر کرد. داده‌های این مقاله نشان می‌دهد که از سال 2020 تا 2021، تعداد آگهی‌های شغلی با عبارات بیت‌کوین، اتریوم، بلاکچین و ارز دیجیتال در کشور ایالات متحده 395 درصد بیشتر شده است.

این شبکه اجتماعی کاری همچنین خاطرنشان کرد که آگهی‌های شغلی حوزه کریپتو از بخش فناوری پیشی گرفته است. آگهی‌های فناوری اطلاعات در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

طبق این گزارش کارفرمایان بیشتر به دنبال استخدام متخصصان نرم‌افزاری و مالی در حوزه کریپتو بوده‌اند. همچنین برای بخش‌هایی مانند حسابداری، مشاوره، اداری و سخت‌افزار رایانه نیز متخصصانی آشنا با بلاک چین یا دارای سابقه کار در این حوزه جذب شده‌اند.

عناوین فرصت‌های شغلی نشان می‌دهد که این صنعت در حال بلوغ است. بسیاری از آگهی‌ها عناوین تخصصی‌ و جزئی‌ پیرامون موضوعات استخراج دارایی‌های دیجیتال و تجارت رمزارز دارد. به نظر می‌رسد بازار ارزهای دیجیتال با سرعت بالایی در حال تبدیل شدن به مهمترین و بزرگترین حوزه کاری است.

مشاغل حوزه کریپتو با افزایش محبوبیت رمزارزها بیشتر می‌شوند

لینکدین رشد تقاضای عمومی برای خرید و استفاده از ارزهای دیجیتال و البته افزایش بودجه استارت‌آپ‌ها در این بخش را به عنوان عوامل ارتقا این صنعت می‌داند. علاوه بر این، Linkedin پذیرش رمزارزها توسط نهادهای دولتی و قانونی را به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش نیاز فزاینده به متخصصان بلاکچین معرفی می‌کند.

رشد این صنعت به حدی بود که شرکت‌های قدیمی خدمات مالی مانند پی پال و دیلویت نیز اقدام به جذب متخصصان ارزهای دیجیتال کنند. در حالی فرصت‌های شغلی به شدت افزایش یافتند که ارزش کل بازار کریپتو در سال ۲۰۲۱ از 3 تریلیون دلار نیز گذشت و هر واحد بیت کوین ۶۸ هزار دلار قیمت‌گذاری شد. گرچه با کاهش قیمت‌ها، ارزش کل بازار افت کرد اما همچنان امید زیادی به آینده رمزارزها وجود دارد.

علاوه بر این، در سال قبل مشاغل بیشتری با قابلیت دورکاری پدید آمد و پتانسیل‌های این پدیده بیشتر کشف شد. دورکاری ارتباط معنایی با ماهیت غیرمتمرکز رمزارزها دارد. به کمک دورکاری توسعه‌دهندگان و محققان می‌توانند با چندین شرکت و کارفرما به شکل همزمان کار کنند.

نوشته مشاغل حوزه رمزارزها ۴ برابر شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.