کد خبر : 10133
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 - 4:34

شیوه‌های سنتی دیگر در بازار بیمه پاسخگو نیست

شیوه‌های سنتی دیگر در بازار بیمه پاسخگو نیست

شیوه‌های سنتی دیگر در بازار بیمه پاسخگو نیست معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن گفت: عصر دیجیتال جایگزین شیوه‌های سنتی شده و کسب‌وکارهایی که این مقوله را در راهبرد بازاریابی خود لحاظ نکنند، از غافله عقب خواهند ماند.
به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه میهن، رسول ساجدی که در جلسه هم اندیشی رییس، کارشناسان و نمایندگان مجتمع مرکز و شعبه شیراز این شرکت سخن می‌گفت، با تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های بیمه میهن در سال‌جاری به ویژه در حوزه شبکه فروش و نمایندگان، خواستار پویایی و نفوذ هرچه بیشتر شبکه فروش در بازار بیمه شد.
وی اظهار داشت: عصر دیجیتال با سرعتی سرسام‌آور در حال حرکت است و آینده بازاریابی را تحت تاثیر قرار داده و جایگزین شیوه‌های سنتی و قدیمی شده است و بدون تردید نسل قدیمی روش‌های ارتباطی رو به زوال است و کسانی که همگام با رشد روزافزون اینترنت و ابزارهای هوشمند حرکت کنند و از فرصت‌های جدید عصر دیجیتال استفاده کنند، برنده این میدان خواهند بود.
معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن ادامه داد: در عصر حاضر، مردم بیش از پیش در زندگی روزمره خود با محتوا و مضامین دیجیتال از طریق تلفن‌های هوشمند، لب‌تاپ و کامپیوترهای خود سر و کار دارند و کسب‌وکارهایی که این مقوله را در راهبرد بازاریابی خود لحاظ نکنند از غافله عقب هستند و باید هر چه سریع‌تر به این سمت حرکت کنند.
ساجدی تحولات مفاهیم بازاریابی در عصر دیجیتال، روش‌های متداول این عصر در بازاریابی و فرصت‌های آن را مورد تأکید قرار داد و گفت: شدت تحولات در این حوزه به‌ قدری است که نمی توان حصار برای آن تعریف کرد و مدیران و کارشناسان کسب ‌وکارها در حوزه بازاریابی و فروش باید توجه ویژه ای به این تحولات داشته باشند و امورات خود را همگام با این تحولات پیش ببرند.
وی با بیان این موضوع که در عصر جدید قائده بازی عوض شده و دیگر فضاهای سنتی در کسب و کارها به هیچ وجه پاسخگو نیست و بر اساس مولفه های «دیجیتال مارکتینگ» باید حرکت کرد، از نمایندگان خواست دانش و توان علمی و فنی خود را افزایش و مشتری مداری و نیازهای مشتری را مورد توجه قرار دهند و از شأن انسانی مشتری صیانت کنند و با فنون مذاکره و تسلط کامل بر محصولی که دارند، به ارائه و فروش آن بپردازند.
در این جلسه که مالک فتاحی مدیر امور شعب و نمایندگان، رحمت خسروی مدیر بازاریابی و پیمان ق..

شیوه‌های سنتی دیگر در بازار بیمه پاسخگو نیست

معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن گفت: عصر دیجیتال جایگزین شیوه‌های سنتی شده و کسب‌وکارهایی که این مقوله را در راهبرد بازاریابی خود لحاظ نکنند، از غافله عقب خواهند ماند.

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه میهن، رسول ساجدی که در جلسه هم اندیشی رییس، کارشناسان و نمایندگان مجتمع مرکز و شعبه شیراز این شرکت سخن می‌گفت، با تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های بیمه میهن در سال‌جاری به ویژه در حوزه شبکه فروش و نمایندگان، خواستار پویایی و نفوذ هرچه بیشتر شبکه فروش در بازار بیمه شد.

وی اظهار داشت: عصر دیجیتال با سرعتی سرسام‌آور در حال حرکت است و آینده بازاریابی را تحت تاثیر قرار داده و جایگزین شیوه‌های سنتی و قدیمی شده است و بدون تردید نسل قدیمی روش‌های ارتباطی رو به زوال است و کسانی که همگام با رشد روزافزون اینترنت و ابزارهای هوشمند حرکت کنند و از فرصت‌های جدید عصر دیجیتال استفاده کنند، برنده این میدان خواهند بود.

معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن ادامه داد: در عصر حاضر، مردم بیش از پیش در زندگی روزمره خود با محتوا و مضامین دیجیتال از طریق تلفن‌های هوشمند، لب‌تاپ و کامپیوترهای خود سر و کار دارند و کسب‌وکارهایی که این مقوله را در راهبرد بازاریابی خود لحاظ نکنند از غافله عقب هستند و باید هر چه سریع‌تر به این سمت حرکت کنند.

ساجدی تحولات مفاهیم بازاریابی در عصر دیجیتال، روش‌های متداول این عصر در بازاریابی و فرصت‌های آن را مورد تأکید قرار داد و گفت: شدت تحولات در این حوزه به‌ قدری است که نمی توان حصار برای آن تعریف کرد و مدیران و کارشناسان کسب ‌وکارها در حوزه بازاریابی و فروش باید توجه ویژه ای به این تحولات داشته باشند و امورات خود را همگام با این تحولات پیش ببرند.

وی با بیان این موضوع که در عصر جدید قائده بازی عوض شده و دیگر فضاهای سنتی در کسب و کارها به هیچ وجه پاسخگو نیست و بر اساس مولفه های «دیجیتال مارکتینگ» باید حرکت کرد، از نمایندگان خواست دانش و توان علمی و فنی خود را افزایش و مشتری مداری و نیازهای مشتری را مورد توجه قرار دهند و از شأن انسانی مشتری صیانت کنند و با فنون مذاکره و تسلط کامل بر محصولی که دارند، به ارائه و فروش آن بپردازند.

در این جلسه که مالک فتاحی مدیر امور شعب و نمایندگان، رحمت خسروی مدیر بازاریابی و پیمان قربانی مدیر بیمه های زندگی نیز حضور داشتند، نمایندگان هم به بیان مسائل و خواسته های خود پرداختند.

منبع : ایبنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.