کد خبر : 30427
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 8:15

سود ۶۷۳% و رضایت از کلاس آموزش بورس نوین خانه سرمایه

سود ۶۷۳% و رضایت از کلاس آموزش بورس نوین خانه سرمایه

جناب آقای محمدرضا طاهری دانشپذیر دوره نخبگان نوین هستند. ایشان درباره کسب سود و رضایت از کلاس‌های آموزشی خانه سرمایه می‌گویند:
این که توانستم از بورس سود بگیرم، فرمول خاص خودش را داشته و آن فرمول خاص شرکت و کلاس‌های نوین خانه سرمایه بود. تقریبا میشه گفت یک یا دو سال پیش قصد داشتم در کلاس‌های خانه سرمایه شرکت کنم اما به خاطر هزینه زیادی که داشت شرکت نکردم و خب گفتم که با آزمون خطا و با Self-study و با کمک گرفتن از کسانی که در بازار هستند، می‌توانم یاد بگیرم و دنبال موسسات ارزان قیمت‌تر بودم که یکی از دوستانم وارد یک موسسه‌ای شد که هزینه بسیار مناسبی داشت و بعد از این که دوره آموزشی او تموم شد از او پرسیدم که آیا آمادگی داری؟ که او در جواب پاسخ داد که زیاد چیزی یاد نگرفتم زیرا که در طول یک ماه و چند جلسه زیاد آدم مهارت و آمادگی پیدا نمی‌کند. خوبی کلاس آموزش بورس نوین خانه سرمایه این است، بازه‌ای که دارد طولانی مدت می‌باشد و شما در یک بازه زیادی هم درگیر بازار و هم درگیر آموزش هستید و به خاطر پشتیبانی که در خانه سرمایه هستش و تقریبا در تمام روزهای هفته را می‌توانید تماس بگیرید که رفع اشک..

جناب آقای محمدرضا طاهری دانشپذیر دوره نخبگان نوین هستند. ایشان درباره کسب سود و رضایت از کلاس‌های آموزشی خانه سرمایه می‌گویند:

این که توانستم از بورس سود بگیرم، فرمول خاص خودش را داشته و آن فرمول خاص شرکت و کلاس‌های نوین خانه سرمایه بود. تقریبا میشه گفت یک یا دو سال پیش قصد داشتم در کلاس‌های خانه سرمایه شرکت کنم اما به خاطر هزینه زیادی که داشت شرکت نکردم و خب گفتم که با آزمون خطا و با Self-study و با کمک گرفتن از کسانی که در بازار هستند، می‌توانم یاد بگیرم و دنبال موسسات ارزان قیمت‌تر بودم که یکی از دوستانم وارد یک موسسه‌ای شد که هزینه بسیار مناسبی داشت و بعد از این که دوره آموزشی او تموم شد از او پرسیدم که آیا آمادگی داری؟ که او در جواب پاسخ داد که زیاد چیزی یاد نگرفتم زیرا که در طول یک ماه و چند جلسه زیاد آدم مهارت و آمادگی پیدا نمی‌کند. خوبی کلاس آموزش بورس نوین خانه سرمایه این است، بازه‌ای که دارد طولانی مدت می‌باشد و شما در یک بازه زیادی هم درگیر بازار و هم درگیر آموزش هستید و به خاطر پشتیبانی که در خانه سرمایه هستش و تقریبا در تمام روزهای هفته را می‌توانید تماس بگیرید که رفع اشکال کنید و سوال‌هایتان را بپرسید می‌تواند به شما کمک کند. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا این حرف‌ها را من می‌زنم؟

به خاطر این که من بعد از ثبت نام به سود خوبی رسیدم، باید به شما بگویم که در همان اول با دوره کردن پکیج آموزش بورس خانه سرمایه، توانستم شروع به خرید و فروش سهم در بازار بورس کنم که چند سهم شبندر، شبنا، شتران را خریداری کردم که به واسطه خط روند و مشاهده صورت‌های مهمی و چشم انداز از آینده‌ای که ترسیم کرده بودند، در این سه شرکت سرمایه گذاری کردم که درصدهای سودش شبندر ۴۷۳ درصد، شتران ۴۸۲ درصد و شبنا ۶۷۳ درصد سود دارم. پیشنهاد می‌کنم از تجربه اساتید خانه سرمایه استفاده نمایید زیرا که خیلی از آن‌ها مترجم کتاب‌های تخصصی بورس هستند و خیلی از آن‌ها به عنوان کارشناس ارشد در کارگزاری‌ها و شرکت‌های سرمایه گذاری کار می‌کنند که حتما از تجارب آن‌ها استفاده کنید و شک نکنید سرمایه گذاری که بر روی خودتان کنید قطعا سود بسیار خوبی را هم برایتان به همراه خواهد داشت.

The post سود ۶۷۳% و رضایت از کلاس آموزش بورس نوین خانه سرمایه appeared first on خانه سرمایه.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.