کد خبر : 218663
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 16:52
دیدگاه‌ها برای سمینار آموزشی، نحوه حضور مفید و موثر در نمایشگاه بین‌المللی ایپاس 2024 بسته هستند

سمینار آموزشی، نحوه حضور مفید و موثر در نمایشگاه بین‌المللی ایپاس 2024

سمینار آموزشی، نحوه حضور مفید و موثر در نمایشگاه بین‌المللی ایپاس 2024
نمایشگاه بین‌المللی ایپاس (IPAS) یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی و تجاری در حوزه امنیت، حفاظت و ایمنی در سطح منطقه است که هر ساله در تهران برگزار می‌شود و محلی است برای معرفی و نمایش آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های نوین در زمینه تجهیزات امنیتی، سیستم‌های حفاظتی و راهکارهای ایمنی.

بورس تایمز: نمایشگاه بین‌المللی ایپاس (IPAS) یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی و تجاری در حوزه امنیت، حفاظت و ایمنی در سطح منطقه است که هر ساله در تهران برگزار می‌شود و محلی است برای معرفی و نمایش آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های نوین در زمینه تجهیزات امنیتی، سیستم‌های حفاظتی و راهکارهای ایمنی. در همین راستا مسئولان برگزاری این نمایشگاه سمیناری را تحت عنوان نحوه حضور مفید و موثر در نمایشگاه های داخلی و بین المللی صبح روز یکشنبه 15 مهرماه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران را برای غرفه داران این نمایشگاه تخصصی برگزار کردند.

داوود آدینه دبیرکل کانون عالی کارفرمایی ایران در ابتدای سمینار آموزشی، نحوه حضور مفید و موثر در نمایشگاه بین‌المللی ایپاس 2024 با تعریفی از نمایشگاه گفت: نمایشگاه‌ها محلی برای عرضه یا نمایش عمومی و یا سازمان یافته تولیدات هنری، صنعتی هستند که با هدف توسعه تجارت و انعکاس پیشرفت های فرهنگی برگزار می شود. شرکت های بزرگی چون بنز و اپل آخرین تولیداتشان را در نمایشگاه ها رونمایی می کنند زیرا نمایشگاه‌ها بهترین مکان برای عرضه محصولات، خدمات و تکنولوژی‌های به روز هستند.

وی ادامه داد: در ادبیات اقتصادی امروز از نمایشگاه‌ها به عنوان شتابدهنده فرآیند توسعه تجاری و صنعتی، موتور محرکه و هدایتگر توسعه صنعتی و انتقال تکنولوژی، استحکام‌بخش صنایع ملی و منطقه ای از طریق مهیا کردن فرصت‌های بازاریابی و فروش کالاها و خدمات و پدیده آورنده فرصت‌ها و انگیزه های سرمایه گذاری های خارجی در صنایع و زیر ساخت های ملی تعبیر می شود.

وی در ادامه به بیان تاریخچه ای از برگزاری نمایشگاه در جهان پرداخت و اظهار داشت: در کشور ایران اولین نمایشگاه بزرگ صنعتی در سال ۱۳۳۷ برگزار شده است.

معرفی انواع نمایشگاه‌ها و همچنین مراکز نمایشگاهی ایران، تعریف واژگان صنعت نمایشگاهی، نحوه عملکرد مجریان نمایشگاهی برای جذب مخاطب بیشتر، تعریف بازاریابی مستقیم و انواع اصلی آن از دیگر بخش‌های سخنرانی دکتر داوود آدینه بود.

در ادامه این سمینار دکتر مازیار میر محقق، پژوهشگر مدیریت و رهبری گفت: بنده به عنوان یک مشاور حرفه‌ای کسب و کار سالها است که در نمایشگاه‌های مختلف حضور گسترده داشته و دارم و به نظرم ما در این بخش دچار ضعف‌های بنیادی هستیم.

وی ادامه داد: برای برگزاری یک نمایشگاه حرفه‌ای، چه در سطح داخلی و چه بین‌المللی، زبان بدن در برقراری ارتباط مؤثر، جلب توجه مخاطبان و ایجاد تأثیر مثبت نقش مهمی دارد. شرکت‌کنندگان، اعم از مدعوین یا برگزارکنندگان، باید با توجه به محیط و هدف نمایشگاه، از زبان بدن خود به شیوه‌ای حرفه‌ای بهره ببرند.

وی افزود: زبان بدن شامل حرکات، حالت‌ها و رفتارهای غیرکلامی است که پیام‌های بسیاری در مورد احساسات و طرز فکر افراد به دیگران منتقل می‌کند. زبان بدن قوی و مناسب می‌تواند نشان‌دهنده‌ اعتماد به نفس بالا باشد و به افراد کمک کند تا در موقعیت‌های اجتماعی، حرفه‌ای و حتی شخصی تأثیرگذار باشند.

خبرنگار: سعید عظیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.