کد خبر : 195435
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 20:58

سفر مقرون به صرفه به خارج کشور در این اوضاع گرونی

سفر مقرون به صرفه به خارج کشور در این اوضاع گرونی

در سالهای اخیر با توجه به وجود کرونا بسیاری از مردم برای اینکه زنجیره این بیماری منحوس متلاشی شوند و کرونا از بین برود ترجیح دادند تا در خانه بمانند و به هیچ کشور یا حتی شهری دیگری سفر نکنند؛ خوشبختانه این روزها خبرهای بسیار خوشی از پایان کرونا به گوش می رسد و همانطور

در سالهای اخیر با توجه به وجود کرونا بسیاری از مردم برای اینکه زنجیره این بیماری منحوس متلاشی شوند و کرونا از بین برود ترجیح دادند تا در خانه بمانند و به هیچ کشور یا حتی شهری دیگری سفر نکنند؛ خوشبختانه این روزها خبرهای بسیار خوشی از پایان کرونا به گوش می رسد و همانطور که در آمارها و ارقام ها مشاهده می کنیم مبتلایان به کرونا روز به روز در حال کاهش می باشد و امید است که در آینده نزدیک شاهد به صفر رسیدن این عددها باشیم. از طرفی دیگر به فصل بی نظیر تابستان نزدیک میشویم که آن را با فصل سفر و گردش می شناسیم و اکثر خانواده ها برای اینکه به خارج از کشور سفر کنند تابستان را انتخاب می نمایند چرا که فرزندانشان در سه ماه تابستان از درس و مدرسه فاصله گرفته اند و باید روحیه شان برای سال جدید تقویت شود تا بتوانند پر قدرت تر و پر تلاش تر به تحصیل ادامه بدهند.

 

در کنار تمامی این موارد سفر کردن به صورت زمینی با اتوبوس و گروهی بودن لذت بی نظیری خواهد داشت و بسیاری از خانواده ها یا افراد مجرد برای اینکه سفری بهتری را داشته باشند سعی می کنند تا چندین نفر و به صورت گروهی به سفر برود.

برای سفر کجا را انتخاب کنیم؟

در کشورهای مختلف زیبایی های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید به عنوان مقصد آنها را انتخاب کنید ولی با توجه به کم ارزش ریال و گرونی ها انتخاب یک مقصد خوب یکی از مهم ترین نکته ها سفر کردن می باشد که با کمک کارشناسان تایسیز پرواز برای شما ارزون ترین و بهرتین مقصدهای گردشگری رو معرفی میکنیم. مثلاً یکی از پرطرفدارترین مقاصدی که معمولاً ایرانیان برای سفر آن را انتخاب می‌کنند کشور ارمنستان می باشد. ارمنستان برای ایرانیان چندین مزیت دارد که می توان به نداشتن دردسرهای اخذ ویزا به عنوان یکی از اصلی ترین آن ها اشاره کرد. اگر میخواهید یک سفر تقریبا ارزان را تجربه کنید که پر از جاذبه های تفریحی و گردشگری جذاب و متنوع باشد ارمنستان برای شما بهترین گزینه است. ارمنستان دارای آب و هوای معتدل و غذاهای بی نظیر و خوشمزه می باشد و مردمان آن بسیار مهمان نواز هستند و آن را به عنوان یک کشور چهار فصل میشناسند.

برای سفر به ارمنستان در فصل تابستان معمولا دمای هوا ۴۰ درجه در ماههای تیر و مرداد است پس نه زیاد سرد و نه زیاد گرم می باشد. کشور ارمنستان زیبایی های متعددی دارد و این سرزمین از نظر تاریخی و فرهنگی چندین هزار سال قدمت خواهد داشت و دلایل مختلفی از جمله مهمان نوازی مردم آن در کنار فرهنگ غنی و آب و هوای خوب سبب شده تا به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر و گردشگری باشد. شهرهایی مثل سوان، ایروان، جرموک، اشتاراک و اجمیازین را میتوان جز شهرهای محبوب ارمنستان از نظر گردشگری معرفی کرد.

اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید بد نیست که بدانید خوشبختانه به دلیل هم مرز بودن آن با کشور ایران می توانید به راحتی سفر به ارمنستان را تجربه کنید و راه های متفاوتی برای رسیدن با آن وجود دارد. اما یکی از ساده ترین آنها استفاده از تور ارمنستان می باشد که توسط برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی لحظه آخری و ارزان تایسیز پرواز صورت می گیرد.

تایسیز پرواز به عنوان مجری تورهای مسافرتی میباشد که اقدام به برگزاری تورهای مختلفی از جمله تور وان، تور ارمنستان، تور باکو، تور دبی، تور تایلند و… می نماید تا مسافران و گردشگران عزیز بتوانند به راحتی به مقصد مورد نظر خود سفر کنند و از جاذبه های گردشگری و بینظیر دنیا بهره مند شوند.

جالب است که بدانید در برخی از تورهای که توسط این مجموعه اجرا می شود نظیر تور وان، تور باکو و تور ارمنستان به صورت زمینی با اتوبوس های 25 نفره وی ای پی(VIP) می باشد.

سفر به وان

اگر شما علاقه مند سفر به ترکیه هستید و می خواهید یکی از شهرهای بی نظیر آن را از نزدیک مشاهده کنید و از جاذبه های دیدنی آن لذت ببرید کلی خرید لباس با قیمت مناسب انجام بدین  حتما تور وان را انتخاب کنید که به عنوان پرطرفدارترین و ارزانترین سفرهای خارجی برای ایرانیان به شمار می‌رود البته طی سالهای اخیر محبوبیت آن بیشتر شده و با وارد شدن به وان ایرانیان زیادی را مشاهده می کنید.

زیبایی های بی نظیری در تور وان وجود دارد که می توان به دریاچه وان اشاره کرد که به عنوان دومین دریاچه بزرگ خاورمیانه محسوب می‌شود و بزرگترین دریاچه طبیعی کشور ترکیه است. این دریاچه زیبا را نماد شهر هم می دانند و در این آب تنها یک گونه ماهی زندگی می کند. در دریاچه وان میتوان قایق سواری و ماهیگیری را انجام داد و از سفر لذت برد.

شهر وان تریکه یکی از شهرهای توریستی ترکیه برای ایرانیان

آب و هوای این شهر کوهستانی است و در تابستان گرم و خشک می باشد و با توجه به هدف شما بهترین زمان سفر می تواند متفاوت باشد اما معمولاً گردشگران تابستان را انتخاب میکنند. پارک کورتولوش وان، قلعه وان، آبشار مردایه، پارک آبی چاقداش وان، کتیبه خشایار شاه در وان، شهر احلات وان، موزه وان از دیگر چاذبه های گردشگری وان است که شما میتوانید با تور وان از آنها دیدن کنید.

برای اقامت در این شهر پیشنهاد می شود که قبل از سفر حتما هتل رو رزرو نمایید و برای رزرو هتل با کارشناسان فروش تور وان تماس حاسل فرمایید برای مثال میتوانید هتل ساردور یا هتل هالدی یا هتل گرند را با رزرواسیوت هتل های وان تایسیز پرواز رزرو نمایید .

سفر با باکو ارزان و راحت

با تور باکو می توانید ارزان و راحت به این شهر سفر کنید و خاطرات به یادماندنی را برای خودتان رقم بزنید. باکو پایتخت کشور آذربایجان است که ترکیب جذابی از سنت و مدرنیته بوده و در آن چهره قدیمی و سنتی شهر موجب شده تا نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کند اما در کنار آن معماری مدرن هم دیده می شود.

این شهر به عنوان مشهور ترین و پرجمعیت ترین شهر منطقه قفقاز محسوب می‌شود و معماری آن به عنوان مهم‌ترین جاذبه گردشگری باکو به شمار می رود.

قلعه دختر باکو

قلعه دختر باکو در میان جاذبه های باکو آذربایجان جزء پرطرفدارترین و مهمترین ها محسوب می شود با توجه به اسنادی که وجود دارد نشان می‌دهد که این قلعه در قرن چهارم بنا گردیده و جزء آتشکده های زرتشتیان محسوب گردیده است. کاخ شیروان شاهی باکو، خیابان نظامی گنجوی،بلوار ساحلی باکو و میدان فانتین، موزه فرش باکو، موزه تاریخ ملی آذربایجان، دروازه مراد باکو، چشم باکو، قطار کابلی، موزه کتاب های مینیاتوری باکو و… از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر است که شما می توانید با تور باکو از آنها دیدن کنید و از سفرتان لذت ببرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.