کد خبر : 195384
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 20:26

سریع ترین راه ارتباطی برای فروش بهتر با خرید خط 5 رقمی مخابرات ممکن شد !

سریع ترین راه ارتباطی  برای فروش بهتر با خرید خط 5 رقمی مخابرات ممکن شد !

شما هم تبلیغاتی را در سطح شهر، اینترنتی و در روزنامه برای فروش بهتر کرده‌اید،اما تعداد مشتریان وفادار بسیار کم می‌باشد ؟ اولین انتظاری که مشتری یا مخاطب مد نظر شما از شما دارد پاسخگویی سریع می باشد که وقتی تعداد تماس ها زیاد باشد متاسفانه این مورد امکان پذیر نیست اما اگر خرید شماره

شما هم تبلیغاتی را در سطح شهر، اینترنتی و در روزنامه برای فروش بهتر کرده‌اید،اما تعداد مشتریان وفادار بسیار کم می‌باشد ؟ اولین انتظاری که مشتری یا مخاطب مد نظر شما از شما دارد پاسخگویی سریع می باشد که وقتی تعداد تماس ها زیاد باشد متاسفانه این مورد امکان پذیر نیست اما اگر خرید شماره تلفن های 5 رقمی را در اولویت کارتان قرار دهید  شما قابلیت 30 تماس همزمان و 100 شماره داخلی را خواهید داشت و امکان پاسخگویی سریع بسیار راحت میشود .

 نمی‌دانید چه تعداد از مشتریان و مخاطبان خود را فقط به خاطر اینکه در تبلیغات شماره تلفن شما رقم های طولانی داشته و بخاطر سپاری آن مشکل بوده از دست داده اید . بعضی از مشتریان شما دسترسی به اینترنت ندارن و سریع‌ترین راه را تماس تلفنی می دانستند اما شماره تلفن شما به قدری طولانی و غیر رند بود که مشتری نمی توانست آن را به خاطر بسپارد و تماس بگیرد.

 اولین روش مشتری مداری در تمامی شغل ها بر اساس این است که چه کسی راه ارتباطی راحت تر و سریع تری دارند از آنجا که پیام دادن در فضای مجازی زمانبر و غیرقابل اعتماد می باشد خیلی ها ترجیح میدهند قبل از خرید یا ارائه خدمات تماس بگیرند که خط 4 رقمی و خط 5 رقمی این کارها را بسیار راحتر کرده اند .

 

برند های مطرح همگی با خرید خط 5رقمی مخابرات  حضور خود را در بازار تثبیت کردند

الان بسیاری از شرکت های مطرح و برند پر فروش و شرکتهای که خدمات پشتیبانی را ارائه میدهند همگی  دارای شماره 5 رقمی  هستند. حدود ۵۰ درصد برندهای برتر برای ثبت خود در ذهن‌ها خرید خط پنج رقمی مخابرات را ترجیح می دهند. از جمله  شرکت مطرح میتوان به  امداد خودرو مزدا با شماره تلفن ۵ رقمی (48027) یا از دیگر شرکت هایی می توانیم به امداد خودرو ام وی ام مدیران خودرو اشاره کرد که شماره ی ۶۴۰۲۶دارد .اگر شما هم علاقه مند هستید که در بازار و صنعت خود را شبیه این شرکتها در ذهن ها ثبت کنید و دسترسی راحتی را به مشتریان بدهید و مخاطبان شما دسترسی راحت تری برای خدمات پشتیبانی داشته باشند خرید شماره پنج رقمی را انجام دهید .

سریع ترین راه ارتباطی  برای فروش بهتر با خرید خط 5 رقمی مخابرات ممکن شد !

فقط تا ساعت 5 امروز با خرید خط 5 رقمی تهران از قابلیت  100تماس همزمان بهرمند شوید

ارتباط نماگستر با ۳۰ سال سابقه در مخابرات و ثبت پروژه صنعتی در حوزه دوربین و سانترال شبکه به‌خوبی نیاز بازار را می‌شناسد و می‌داند برای داشتن مشتریان وفادار باید خطوط ارتباطی فراوان و  زمان پاسخگویی فراوان باشد که مشتری برای صحبت با کارشناس منتظر نمانند و راه ارتباط با کارشناس راحت و سریع باشد و بهترین راه حل را در داشتن خط 5 و 4 رقمی میداند .

بنابراین با توجه به نیاز مشتریان عزیز اقدام به فروش و نصب خط 5 رقمی و 4 رقمی در تهران و شهرستانها کرده که در مناسب های مختلف تخفیفات بی نظیری را برای خدمات و کالاها عرضه میکند از جمله این تخفیفات میتوان به خرید خط 5 رقمی مخابرات اشاره کرد که اگر در زمان تخفیفات شرکت باشد خرید خط 5 رقمی همراه با نصب داخلی ها تا 100 عدد به صورت رایگان میباشد .

سریع ترین راه ارتباطی  برای فروش بهتر با خرید خط 5 رقمی مخابرات ممکن شد !

شما چه نوع خط 5 رقمی را دوست دارید؟

حالا شاید شما فکر کنید که شماره های مخابرات قابل انتخاب نمیباشند اما نه ما این امکان را به شما میدهیم که در بین چندین خط با توجه به بودجه تان خط مورد نظرتان را خریداری کنید و با توجه به این این خط شامل انواع مختلف زیر میباشند انتخاب بهتری را داشته باشید .

  • خط 5 رقمی یک طرفه
  • خط 5 رقمی دو طرفه
  • خط 5 رقمی استانی
  • خط 5 رقمی کشوری
  • خط 5 رقمی رند

 

میدانید تمامی استانها خط 4 و 5 رقمی را برای عرضه و خرید دارند ؟

بله ارتباط نماگستر مفتخر است در تمامی استانها اقدام به فروش و ثبت نام خط 5 رقمی  کند از جمله استانهای خرید خط در آنها فراوان است شهر زیر میباشد .

خرید خط تلفن 5 رقمی مشهد

خرید خط تلفن 5 رقمی تهران

میدانید هزینه شماره 5 رقمی بسیار کمتر از شماره های 8 رقمی میباشد ؟

بله قیمت خط 5 رقمی  با توجه به تعداد خطوطی که در اختیار شما میگذارد و با توجه به اینکه فروش شما را چندین برابر میکند بسیار کمتر از خط 8 رقمی میباشد .

برای اطلاع از قیمت خط تلفن 5 رقمی لطفا با ما تماس بگیرید .( شماره کارشناسان شرکت 09124232099-09123170852-09128991041)

میدانید هر چه خطوط زیباتر با امکانات بالاتر بخواهید هزینه شماره تلفن 4و 5 رقمی بیشتر میشود

خط رند بر اساس طبقه بندی شامل خط الماس ، خط طلایی و خط نقره ای واگذار می شوند .

هزینه خطوط 4 و 5 رقمی با توجه به مصوبات جدید شرکت مخابرات تغییر میکند ممکن است قیمت خط سیپ ترانک 5 رقمی و 4 رقمی، تغییر نماید.

جهت ثبت نام خط 5 رقمی  و خط ایوان و خطوط رند و خطوط دایورتی و خرید خط TL30با ما تماس بگیرید .

تلفن ثابت شرکت : 02145215

تلفن کارشناسان شرکت : 09124232099-09123170852-09128991041

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.