کد خبر : 219456
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 دی 1403 - 18:07
دیدگاه‌ها برای سرویس پلتفرم وفاداری بهین فردا از هلدینگ ارتباط فردا برنده تندیس برند برتر شد بسته هستند

سرویس پلتفرم وفاداری بهین فردا از هلدینگ ارتباط فردا برنده تندیس برند برتر شد

سرویس پلتفرم وفاداری بهین فردا از هلدینگ ارتباط فردا برنده تندیس برند برتر شد
بورس تایمز: بهین فردا پیش از این با ارایه محصول ایران‌کارت و باشگاه مشتریان بانک آینده توانسته بود برای کاربران خلق ارزش افزوده کند.

سرویس پلتفرم وفاداری به عنوان سرویس loyalty as a service شرکت بهین فردا از هلدینگ ارتباط فردا، برنده تندیس برند برتر شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی بورس تایمز، در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه تراکنش که با حضور مدیران ارشد و فعالان صنعت پولی بانکی کشور برگزار شد، سرویس باشگاه‌ مشتریان ساز یا پلتفرم وفاداری به عنوان سرویس loyalty as a service از شرکت بهین فردا برنده جایزه برند برتر شد.

این محصول، پلی میان نیازهای امروزی بازار و فناوری‌های مدرن است که به سازمان‌ها کمک می‌کند در دنیای رقابتی امروز، جایگاه خود را تثبیت کنند. همچنین شرکت‌ها با استفاده از این زیرساخت و بررسی داده‌ها و تحلیل رفتار و تعاملات مشتریان می‌توانند به اطلاعات ارزشمندی دست یابند که در تدوین استراتژی‌های بازاریابی و فروش آتی آن‌ها بسیار موثر و مفید است.

به طور کلی محصول باشگاه مشتریان ساز بهین فردا می‌تواند به عنوان یک ابزار استراتژیک در بازاریابی و‌ مدیریت ارتباط با مشتریان به کار گرفته شود و به کمک ایجاد تعاملات هدفمند و هوشمندانه، ضمن افزایش وفاداری مشتریان فعلی، مشتریان جدید را نیز جذب کند.

بهین فردا پیش از این با ارایه محصول ایران‌کارت و باشگاه مشتریان بانک آینده توانسته بود برای کاربران خلق ارزش افزوده کند.

انتشار خبر: کوروش جم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.