کد خبر : 132482
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 - 9:45

سؤال خالق اتریوم: کاردانو یا بیت کوین؟

سؤال خالق اتریوم: کاردانو یا بیت کوین؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه جامعه اتریوم از طریق نظرسنجی توییتری که توسط ویتالیک بوترین به راه افتاده است، مطمئن‌ترین گزینه را برای جایگزینی اتریوم انتخاب کردند. ویتالیک بوترین، برنامه‌نویس روسی‌کانادایی، در توییتر تصمیم گرفته تا نظرسنجی جالبی به راه بیندازند. او می‌خواهد نظر جامعه اتریوم را پیرامون مناسب‌ترین رمزارز برای جایگزین اتریوم بداند. او از

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جامعه اتریوم از طریق نظرسنجی توییتری که توسط ویتالیک بوترین به راه افتاده است، مطمئن‌ترین گزینه را برای جایگزینی اتریوم انتخاب کردند.

ویتالیک بوترین، برنامه‌نویس روسی‌کانادایی، در توییتر تصمیم گرفته تا نظرسنجی جالبی به راه بیندازند. او می‌خواهد نظر جامعه اتریوم را پیرامون مناسب‌ترین رمزارز برای جایگزین اتریوم بداند.

او از 3.1 میلیون فالوور خود پرسید که چه ارزی غیر از ETH در 13 سال آینده تبدیل به ابزار اصلی پرداخت و ذخیره ارزش خواهد شد. متن توییت او که در ۱۳ ژانویه منتشر شده به شرح زیر است.

فرض کنید در سال 2035 از خواب بیدار می‌شوید و 80٪ تراکنش‌ها و پس‌اندازها با استفاده از یک رمزارز صورت می‌گیرد. اگر آن ارز دیجیتال اتریوم نباشید، ترجیح می‌دهد کدام ارز دیجیتال انتخاب شود؟

بیت کوین با بیش از 401000 رای، در جایگاه نخست این نظرسنجی قرار دارد. کاردانو نیز توانسته است 29.4 درصد از نظرها را به خود اختصاص دهد و در جایگاه دوم قرار گیرد. سولانا که از آن با عنوان قاتل اتریوم یاد می‌شود با کسب ۱۴ درصد آرا در جایگاه سوم است. در نهایت فقط 7 درصد از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی کرده‌اند که دلار آمریکا در سال 2035 ارز برتر باقی خواهد ماند.

در یک نظرسنجی دیگر که بیش از 147000 کاربر در آن شرکت کرده‌اند، بایننس کوین با 39 درصد آرا پیشتاز است. ترون رتبه دوم را کسب کرده است و پس از این دو Neo در جایگاه سوم قرار دارد.

بسیاری از جوامع در پاسخ به بوترین شروع به معرفی پروژه‌های خود کرده‌اند. بنیان‌گذار Dogecoin نیز رمزارز خود را به عنوان مهمترین ارز در سال ۲۰۳۵ معرفی کرده است. طبق گزارش U.Today، تسلا به طور رسمی از امروز پذیرش DOGE را برای برخی از محصولات این شرکت آغاز کرد که منجر به افزایش قیمت این میم کوین شده است.

در حالی که اتریوم در سال گذشته بازدهی درخشانی داشت، اما برخی تحلیل‌گران مثل نیکولاوس پانیگیرتزوگلو ادعا می‌کنند که این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲ روندی کاهشی خواهد داشت. این تحلیل‌گر جی پی مورگان مهمترین دلیل افت ارزش اتریوم در سال جدید را مشکلات مربوط به مقیاس‌پذیری این شبکه می‌داند.

فعالیت‌های اخیر بوترین در توییتر، جنجال‌های زیادی به پا کرده است. بنیان‌گذار اتریوم اخیراً از کاربران توییتر خواسته است که بدترین انتقادهایی که پیرامون او مطرح شده را بازگو کنند. ویتالیک بوترین عنوان کرده است که بسیاری از کاربران و فعالان حوزه ارز دیجیتال سال‌ها پیش او را یک بیگانه به‌ درد‌ نخور خطاب می‌کردند. او همچنین در متن پیام خود اعلام کرده که انتقادهای خوب و سازنده‌ای را از کاربران دریافت کرده است.

نوشته سؤال خالق اتریوم: کاردانو یا بیت کوین؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.