کد خبر : 198934
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 16:30
دیدگاه‌ها برای زمان پایان بازار نزولی رمزارزها از نگاه میلیاردر معروف! بسته هستند

زمان پایان بازار نزولی رمزارزها از نگاه میلیاردر معروف!

زمان پایان بازار نزولی رمزارزها از نگاه میلیاردر معروف!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه مارک کیوبن (Mark Cuban)، کارآفرین و میلیاردر مشهور، در اظهارات جدید خود گفته تا زمانی که تمرکز بهتری روی برنامه‌های مفید و کاربرد ارزهای دیجیتال نشود، بازار خرسی کریپتو به پایان نخواهد رسید. کیوبن همچنین گفت که او فکر نمی‌کند بازار رمزارزها هنوز به قیمت‌های پایین خود رسیده باشد.کیوبن که

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مارک کیوبن (Mark Cuban)، کارآفرین و میلیاردر مشهور، در اظهارات جدید خود گفته تا زمانی که تمرکز بهتری روی برنامه‌های مفید و کاربرد ارزهای دیجیتال نشود، بازار خرسی کریپتو به پایان نخواهد رسید. کیوبن همچنین گفت که او فکر نمی‌کند بازار رمزارزها هنوز به قیمت‌های پایین خود رسیده باشد.
کیوبن که مالک برنامه تلویزیونی شارک تنک (Shark Tank) و باشگاه بسکتبال دالاس موریکس (Dallas Mavericks) نیز است، در گذشته اعلام کرده بود که حدود ۸۰ درصد از پرتفوی او (به‌جز شارک تنک) را ارزهای دیجیتال تشکیل می‌دهند.
کیوبن معتقد است که تمرکز بهتر روی برنامه‌های کاربردی و ایجاد ابزارهایی مفید فراتر از امور مالی، می‌تواند بازار کریپتو را از رکود خارج کند. به گفته کیوبن، راه‌اندازی یک برنامه کاربردی متمرکز بر کسب‌وکار، یکی از چنین رویدادهایی است که می‌تواند جرقه‌ای برای معکوس شدن روند کلی بازار ارزهای دیجیتال باشد.
به گفته این کارآفرین، بسیاری از ارزهای دیجیتال، هیچ کاربردی ندارند، پس کاربران به چه علتی باید آن را خرید و فروش کنند؟ برای مثال، کیوبن معتقد است که ایجاد نسخه غیرمتمرکز Quickbooks، یک نرم افزار محبوب مدیریت حسابداری برای کسب‌وکارهای کوچک، می‌تواند هجوم کاربران به صنعت کریپتو را به همراه داشته باشد.

نوشته زمان پایان بازار نزولی رمزارزها از نگاه میلیاردر معروف! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.