کد خبر : 101809
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 9:05

رکورد قراردادهای هوشمند کاردانو شکسته شد!

رکورد قراردادهای هوشمند کاردانو شکسته شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه کاردانو توانست در 12 سپتامبر قرارداد هوشمند را در شبکه اصلی خود با موفقیت اجرا کند. بلاک‌چین در 24 ساعت پس از هارد فورک آلونزو توانست تعداد 100 قرارداد هوشمند را در شبکه خود ثبت کند. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار بلاک چین کاردانو، شش سال تلاش سخت را به موفقیت تبدیل کرد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو توانست در 12 سپتامبر قرارداد هوشمند را در شبکه اصلی خود با موفقیت اجرا کند. بلاک‌چین در 24 ساعت پس از هارد فورک آلونزو توانست تعداد 100 قرارداد هوشمند را در شبکه خود ثبت کند. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار بلاک چین کاردانو، شش سال تلاش سخت را به موفقیت تبدیل کرد. او گفت:

این ارتقاء حاصل شش سال تلاش سخت تعدادی از درخشان‌ترین ذهن‌ها در حوزه بلاک چین است. تمرکز ما بر روی بهبود بیشتر پلتفرم و اطمینان از پذیرش کاردانو توسط شرکت‌ها و دولت‌ها است.

ادغام قرارداد هوشمند بزرگترین ارتقاء در سومین شبکه بزرگ بلاک چین است که آن را در برابر رهبران بازار اتریوم و پولکادات قرار می‌دهد. این بلاک چین اکنون می‌تواند میزبان Dapps، پروتکل‌های Defi و حتی NFT باشد. چیزی که موفقیت هاردفورک Alonzo را برای کاربران کاردانو شیرین‌تر کرد، بر طرف کردن انتقاداتی است که طی سال‌ها به دلیل نداشتن قابلیت قرارداد هوشمند دریافت کرده است.Cardano Breaks 100 Smart Contracts

بعضی از افراد علیه کاردانو شرط‌بندی می‌کردند که نمی‌تواند قرارداد هوشمند را به موقع راه بیاندازد. افرادی مانند PolymarketQ و بنیانگذار Polygon Sandeep Nailwal شرط را باختند و حالا هاسکینسون (Hoskinson) سر بلند این میدان است.

قیمت ADA پیش از ارتقاء به سطح فوق العاده 3.10 دلار رسید و پیش از ارتقاء به بالاترین حد قیمت خود رسید. با این حال، قیمت پس از سه‌شنبه همزمان با ارتقاء Alonzo سقوط کرد. ADA در حال حاضر با 2.40 دلار معامله می‌شود، اما از نظر فنی ممکن است با بهبود بازار ارزهای دیجیتال به یک صعود مجدد برسد.

Cardano Breaks 100 Smart Contracts

آخرین ارتقا نه تنها شبکه کاردانو را امن‌تر و غیرمتمرکز می‌کند، بلکه آن را به یکی از مقیاس‌پذیرترین محصولات موجود در بازار با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته تبدیل می‌کند.

نوشته رکورد قراردادهای هوشمند کاردانو شکسته شد! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.