کد خبر : 208854
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 - 15:01
دیدگاه‌ها برای روشویی سرامیکی | روشویی سرامیکی پایه دار و روشویی مدرن بسته هستند

روشویی سرامیکی | روشویی سرامیکی پایه دار و روشویی مدرن

روشویی سرامیکی | روشویی سرامیکی پایه دار و روشویی مدرن

روشویی های پایه دار به علت سادگی و زیبایی و نیز کاربردی بودن از مدل هایی به شمار می آیند که همواره طرفداران خاصی خود را حفظ کرده اند. این مدل روشویی ها به راحتی قابل نصب و استفاده در هرمکان با هر اندازه و هر مدل دکوراسیون هستند. ساخت روشویی  ها در گذشته فقط

روشویی های پایه دار به علت سادگی و زیبایی و نیز کاربردی بودن از مدل هایی به شمار می آیند که همواره طرفداران خاصی خود را حفظ کرده اند. این مدل روشویی ها به راحتی قابل نصب و استفاده در هرمکان با هر اندازه و هر مدل دکوراسیون هستند. ساخت روشویی  ها در گذشته فقط محدود به  چند طرح و مدل و جنس خاص مشابه بود. اما امروزه روشویی ها در انواع و اقسام های مختلف از قبیل پایه دار، کابینتی و رومیزی  شده اند و در ساخت آنها از موادی متنوعی مانند آهن، چینی، مس و چوب …استفاده شده است. در این مقاله ما سعی داریم با  انواع و ابعاد و نیز جنس های مختلف روشویی آشنا شویم و در انتخاب بهترین نوع آن به شما کمک کنیم.

کاربرد روشویی پایه دار

روشویی سرامیکی های پایه دار جز دسته ای هستند، که در مکان های مختلف خصوصی و عمومی مورد استفاده قرار میگیرند. همیشه بیشترین کاربرد را در توالت و حمام دارند. از این روشویی ها در مکان های مختلف مانند مطب دندان‌پزشکی، کارگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و… کاربرد دارند. اگر جز افرادی هستید که لوله کشی پنهان در سرویس بهداشتی ندارید و یا امکان اینکه بتوانید لوله و اتصالات را در داخل دیوار به کار بگذارید، انتخاب روشویی پایه  ار می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این روشویی ها در فاصله ای بین سینک و زمین قرار می گیرد و تمام اتصالات خود را پنهان می کند.

مزایای روشوییهای پایه دار

یکی از مزایای مهم این روشوییها که آن را برای شما بسیار کابردی ساخته است تولید و عرضه این محصولات در ابعاد مختلف می باشد. به طوری که که از کوچکترین فضا تا بزرگترین می توانند از این محصولات استفاده کنند. از دیگر فواید مهم روشویی های پایه قیمت مناسب و ارزان این محصولات که امکان خریداری آن را برای همگان مقدورساخته است. به علاوه داشتن پایه که برای پنهان کردن لوله ها و اتصالات در سرویس بهداشتی به کار می رود. پایه و کاسه قابل شستشو این روشویی ها که باعث شستشویی راحت آنها می شود. همچنین برخورداری از پایه ها با ارتفاع مختلف که می توان با توجه به نیاز خانواده روشویی مناسب را تهیه کرد. روشویی های پایه دار در سه دسته کلی با جنس های چینی، سنگی و کابینتی هستند. روشویی های پایه دار چینی که در گذشته تا به الان مورد استفاده ما ایرانی ها بوده است. این مدل که در مقایسه با دو نوع دیگر سنگی و کابینیتی دارای  سبکتر بوده و از نظر طرح ورنگ نیز تنوع کمتری را دارد. اما روشویی سنگی که در طراحی آن از سنگ مرمراستفاده شده است که موجب ایجاد تفاوت چشم‌نواز و زیبایی خاص، شیکی و لوکسی سرویس بهداشتی خواهد شد. از دیگر مدل روشوییها نوع کابینی است که زییایی و شکیل بودن را به روشویی می بخشد. این مدل که دارای کابینت زیر سینک روشویی است می تواند به عنوان یک پیشخوان برای وسایل بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار بگیرد.

روشویی ایستاده

این دسته از روشویی ها که فاقد کابین هستند و پایه  روشویی به صورت یکسره و از زیر روشویی شروع شده  و امتداد آن به زمین می رسد. به لحاظ جنس مواد اولیه ای که در تولید روشویی ایستاده استفاده شده است ممکن است، که پایه روشویی و کاسه یک جنس داشته باشند و یا جنس پایه روشویی و کاسه با هم متفاوت باشد. برای مثال در روشویی های مدل سنگی ایستاده عمدتا به دلیل وزن بالا و نیز قیمت جنس پایه وسنگ یکی نمی باشد واز مواد فلز و پلیمری در تولید این محصولات استفاده شده است. یکی از مهمترین مزایای روشویی ایستاده  امکان پنهان کردن شیلنگ و تجهیزات  می باشد، که به سادگی‌ پشت پایه روشویی  قرار می گیرد. همچنین از دیگر مزایای روشویی ایستاده عدم نیازآنها  به نصب بر روی دیوار بوده  و نیز  نحوه قرارگیری به شکل ساده بر روی زمین است. این دسته از روشویی‌ها، در طرح‌های مختلفی تولید خواهند شد  که از جمله مهم ترین طرح‌های این دسته از روشویی‌ها می‌توان به روشویی ایستاده مدرن، روشویی ایستاده کلاسیک و روشویی سلطنتی اشاره داشت.

نکته مهم دیگری که در مورد روشویی ایستاده  این است که این محصولات بر اساس جنس  در برابر عواملی مثل رطوبت، مواد اسیدی و بازی و همچنین مواد شوینده مقاومت بالایی داشته و در نتیجه همین موضوع موجب طول عمر زیادی آنها شده است.

قیمت روشویی ایستاده

با توجه به اینکه بازار روشویی ایستاده بسیار پر رونق است انواع مختلفی از این محصولات توسط برندهای معتبر فعال در این زمینه در حال تولید می باشند. پارامترهای مختلفی می تواند بر روی قیمت تولیدی روشویی ایستاده موثر باشد.

روشویی ایستاده یکی از با کیفیت‌ ترین انواع روشویی سرویس بهداشتی است، که به دلیل ظاهر بسیار زیبا و جای کمی که اشغال می‌کند همواره مورد توجه است. روشویی ایستاده که در دو نوع زمینی و دیواری طراحی و تولیدشده، از نظر رنگ، طرح و حتی قیمت مدل های مختلفی دارد. از نکات مهم برای خرید این مدل روشویی در نظر گرفتن ابعاد سرویس بهداشتی و حمام است. چرا که در صورت انتخاب مدل نامناسب، حجم زیادی از محیط را اشغال می کند که جلوه مناسبی برای محیط  نخواهد داشت. . روشویی سرامیکی nk  جزو بهترین برند های موجود در بازار می باشد که شما می توانید با وارد شدن لینک از انواع  قیمت روشویی و شیرالات خارجی مطلع بشوید.

قیمت این نوع روشویی در بازار دارای نوسان و تغییرات زیادی است که خریداران عمده باید به صورت مستمر آن را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید نمایند. مدل های مدرن که از مواد اولیه ای مانند سنگ، چوب طبیعی و پی وی سی ساخته شده اند، قیمت های نسبتاً معقولی داشته و امکان تهیه آنها نیز آسان می باشد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.