کد خبر : 132460
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 - 8:56

رابین‌هود شیبا را نجات داد!

رابین‌هود شیبا را نجات داد!

زمان مطالعه: 3 دقیقه به نظر می‌رسد شیبا اینو (SHIB) در حال آماده شدن برای ثبت روندی صعودی است. با وجود روند نزولی قیمت توکن SHIB در هفته‌های گذشته، اما شاهد کاهش معاملات این رمزارز بوده‌ایم. این موضوع نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران به ادامه روند صعودی این میم کوین امیدوارند. اصلاح قیمت‌ها معمولا یک سکوی پرشی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می‌رسد شیبا اینو (SHIB) در حال آماده شدن برای ثبت روندی صعودی است.

با وجود روند نزولی قیمت توکن SHIB در هفته‌های گذشته، اما شاهد کاهش معاملات این رمزارز بوده‌ایم. این موضوع نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران به ادامه روند صعودی این میم کوین امیدوارند.

اصلاح قیمت‌ها معمولا یک سکوی پرشی برای شکست سطوح مقاومتی است. در روز پنجشنبه، نشانه‌هایی از رشد قیمت و حمله به سطوح مقاومتی در نمودار قیمت شیبا اینو مشاهده شده است.

این توکن برای مدت کوتاهی به بالاترین سطح روزانه 0.00003290 دلار رسید. این حرکت صعودی سبب شد تا احتمال شروع روندی صعودی قوت بگیرد. تحلیل‌گران Fiery Trading معتقدند که اصلاح متعدد روند صعودی نشانه‌ای امیدوارکننده برای ادامه روند افزایشی قیمت است.

تحلیل‌گران اعتقاد دارند با توجه به روند صعودی بازار، می‌توان انتظار داشت که توکن SHIB نیز رشد کند. در حال حاضر قیمت این توکن به سطوح مقاومتی برخورد کرده است و احتمال می‌رود که این مقاومت‌ها به زودی بشکند.

اگر قیمت SHIB از سطح مقاومتی 0.00003929 دلار عبور کند، ارزش این رمزارز ممکن به پیشروی خود تا مرز 0.00004240 دلار ادامه دهد.

در نتیجه، شکست سطوح مقاومتی می‌تواند قیمت شیبا اینو را در مسیر رسیدن به سطح 0.00008026 دلار قرار دهد. از طرفی عدم توانایی نمودار در عبور از سطوح مقاومتی سبب کاهش ارزش و سقوط تا مرز حمایتی 0.00002350 دلار خواهد شد.

توکن SHIB در پلتفرم Robinhood لیست می‌شود.

چند وقتی است که خبرهایی مبنی بر لیست شدن توکن شیبا اینو در صرافی رابین‌هود شنیده می‌شود. اعضای جامعه شیبا اینو نیز تلاش کردند تا با جمع‌آوری امضا، پلتفرم Robinhood را تحت فشار قرار دهند. حالا با قوت گرفتن اخبار مبنی بر لیست شدن شیبا اینو در این پلتفرم، قیمت این توکن افزایش ۳۰ درصدی را تجربه کرد.

رابین‌هود یک بستر معاملاتی محبوب است که روزانه بیش از ۱۴ میلیون دلار گردش مالی دارد. این بنگاه اقتصادی از کاربران برای انجام معاملات کارمزدی دریافت نمی‌کند. آن طور که به نظر می‌رسد شیبا اوایل ماه فوریه در پلتفرم Robinhood لیست خواهد شد.

روزهای سبز کریپتوکارنسی

بازار ارزهای دیجیتال در روزهای گذشته روند صعودی داشته است. در سه روز گذشته بیت کوین بیش از 12 درصد و اتریوم نزدیک به 18 درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

بسیاری تصور می‌کنند که قیمت میم کوین SHIB به دلیل هیجان‌های بازار و اتفاقات سال ۲۰۲۱ دچار حباب شده است اما ولادیمیر کارداپلتسف، مدیر عامل کیف پول بلاک چین PointPay نظری متفاوت دارد. او معتقد است که پتانسیل شیبا اینو برای طی کردن روند صعودی در سال 2022 بیشتر از سال گذشته خواهد بود. ولادیمیر دلیل پیش‌بینی خود را، الگوهای جدید سرمایه‌گذاری فعالان حوزه ارز دیجیتال می‌داند.

او به کوین تلگراف گفت:

این روزها میانگین مدت نگهداری توکن SHIB در حساب‌های کاربری صرافی کوین بیس گلوبال از 6 روز به 32 روز افزایش یافته است. همچنین چند بازی ویدیوئی نقش زیادی در پیشرفت‌های شیبا و رقابت این رمزارز با دوج کوین داشته‌اند.

نوشته رابین‌هود شیبا را نجات داد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.