کد خبر : 133284
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 10:48

دلایل رشد چشمگیر رمزارز نه‌چندان معروف!

دلایل رشد چشمگیر رمزارز نه‌چندان معروف!

زمان مطالعه: 3 دقیقه پس از تکمیل موفقیت‌آمیز سرمایه‌گذاری 150 میلیون دلاری و رشد اکوسیستم نیر، قیمت توکن این شبکه رشد خیره‌کننده‌ای داشته است. رقابت بین رمزارزهای لایک یک (L1) دوباره شروع شده است. در هفته‌های اخیر توکن‌های بومی چندین شبکه افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران به دنبال شبکه‌هایی جایگزین برای

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پس از تکمیل موفقیت‌آمیز سرمایه‌گذاری 150 میلیون دلاری و رشد اکوسیستم نیر، قیمت توکن این شبکه رشد خیره‌کننده‌ای داشته است.

رقابت بین رمزارزهای لایک یک (L1) دوباره شروع شده است. در هفته‌های اخیر توکن‌های بومی چندین شبکه افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران به دنبال شبکه‌هایی جایگزین برای اتریوم (ETH) هستند.

یکی از توکن‌های توسعه داده شده در لایه اول که این هفته افزایش قیمت داشت، توکن نیر (NEAR) بود. این شبکه یک پلتفرم محاسبات ابری مبتنی بر تعامل و تراکنش‌های سریع است.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که پس از عقب‌نشینی این رمزارز در 9 ژانویه تا 13.10 دلار، قیمت توکن NEAR بیش از 50 درصد افزایش یافته است. نمودار قیمت این ارز دیجیتال رکورد جدیدی را در 14 ژانویه با لمس نقطه 20.36 دلار ثبت کرد.

سه دلیلی که به سبب رشد روزافزون NEAR شده‌اند عبارتند از: تکمیل موفقیت‌آمیز فرایند سرمایه‌گذاری 150 میلیون دلاری، موفقیت پروتکل پل زنجیره‌ای Aurora و گسترش اکوسیستم و افزایش توسعه‌دهندگان و پروژه‌هایی که از شبکه NEAR استفاده می‌کنند.

پروتکل NEAR مقدار 150 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرد

جدیدترین افزایش قیمت این رمزارز پس از انتشار اعلامیه‌ای مربوط به آخرین دور سرمایه‌گذاری بود. در این فرایند، بنیاد نیر ۱۵۰ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران مختلفی از جمله Dragonfly Capital ،a16z ،Alameda و Circle Ventures دریافت کرده است.

تیم توسعه NEAR قصد دارد از منابع مالی جمع‌آوری‌شده برای توسعه فناوری‌های وب ۳، پشتیبانی از پروژه‌های فعال در این پروتکل و گسترش برند NEAR استفاده کند.

علاوه بر آسیا، آفریقا و اروپا، بنیاد NEAR قصد دارد دامنه فعالیت‌های خود را در آمریکای لاتین، ترکیه و هند گسترش دهد.

پل زنجیره ای Aurora

عامل دوم رشد NEAR در ماه گذشته، راه‌اندازی موفقیت‌آمیز پروتکل Aurora بود. این پلتفرم به کاربران و برنامه‌های غیرمتمرکز کمک می‌کند تا انتقال دارایی‌ها بین شبکه‌ها و زنجیره‌ها را راحت‌تر انجام دهند. طبق آخرین گزارش‌ها ارزش کل دارایی‌های بلوکه شده در این پروتکل ۷۳۲ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

قابلیت‌های جدید سبب مهاجرت توسعه‌دهندگان به این شبکه شده است. تعداد تراکنش‌های روزانه شبکه NEAR در تاریخ 11 ژانویه رکورد جدید 721061 تراکنش را ثبت کرد.

گسترش اکوسیستم

سومین عامل رشد شبکه NEAR افزایش توسعه‌دهندگان این بستر بوده است. طی دو ماه گذشته تعداد پروژه‌های که در این شبکه راه‌اندازی شده یا از خدمات پل زنجیره‌ای استفاده کرده‌اند افزایش چشمگیری داشته است.

یکی از دلایل این موضوع می‌تواند بازگشت ۳۰ درصد از کارمزدها شبکه نیر به حساب توسعه‌دهندگان باشد. این موضع سبب می‌شود تا بخشی از خسارت‌های قراردادهای بی‌نتیجه در نرم‌افزارها جبران شود. در حال حاضر نیر سومین جامعه توسعه دهندگان در حال رشد را بین همه ارزهای دیجیتال دارد.

بررسی شاخص VORTECS در تاریخ ۹ ژانویه برای توکن NEAR چشم‌اندازی صعودی برای این رمزارز ترسیم کرده است. شاخص VORTECS یک معیار در Cointelegraph Markets Pro است که به مقایسه احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی (توییتر) می‌پردازد. این شاخص عوامل ذکر شده را در روزهای ابتدایی عرضه توکن با شرایط فعلی مقایسه می‌کند.

شاخص VORTECS برای توکن NEAR در 9 ژانویه به منطقه سبز صعود کرده است و حدود یک ساعت قبل از شروع افزایش 52 درصدی قیمت، به بالاترین سطح خود یعنی عدد 75 رسیده است.

نوشته دلایل رشد چشمگیر رمزارز نه‌چندان معروف! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.