کد خبر : 212812
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 15:30
دیدگاه‌ها برای حواشی اخیر صرافی بایننس، به سود چه کسانی بود؟ بسته هستند

حواشی اخیر صرافی بایننس، به سود چه کسانی بود؟

حواشی اخیر صرافی بایننس، به سود چه کسانی بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در هفته‌های اخیر، بایننس، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال، با توافق با وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ)، با پرداخت جریمه ۴.۳ میلیارد دلاری به دلیل نقض قوانین ایالات متحده در مورد پولشویی و تحریم‌ها، موافقت کرد. علاوه بر این، مدیر عامل این صرافی، چانگ‌پنگ ژائو (CZ)، از سمت خود کنار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته‌های اخیر، بایننس، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال، با توافق با وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ)، با پرداخت جریمه ۴.۳ میلیارد دلاری به دلیل نقض قوانین ایالات متحده در مورد پولشویی و تحریم‌ها، موافقت کرد. علاوه بر این، مدیر عامل این صرافی، چانگ‌پنگ ژائو (CZ)، از سمت خود کنار رفت.

با توجه به شرایط فعلی صرافی بایننس، با اینکه این صرافی موقعیت خود را به عنوان برترین صرافی ارزهای دیجیتال در سطح جهان، حفظ کرده است اما برخی از رقبای آن، از جمله کوین بیس، از این وضعیت سود برده‌اند.

کوین ‌بیس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال آمریکا، پس از مشکلات نظارتی بایننس شاهد افزایش سهم بازار خود بود. به گفته شرکت تحقیقاتی بلاکچین کایکو (Kaiko)، ارزش بازار کوین بیس در ماه گذشته ۷۵ درصد افزایش یافت و ارزش کوین این صرافی نیز رشد ۳۴ درصدی را تجربه کرد.

علاوه بر کوین‌بیس، صرافی بای‌بیت، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در دبی، نیز به دنبال چالش‌های نظارتی بایننس به عنوان یک برنده دیگر ظاهر شد. شرکت کایکو گزارش داد که بای‌بیت نیز رشد ۵۰ درصدی در سهم بازار خود را تجربه کرده است.

علی‌رغم رشد صرافی‌های مذکور، گزارش کایکو نشان می‌دهد که صرافی بایننس تنها ۴ درصد از سهم بازار خود را از دست داده است. با تمام این اتفاقات، صرافی بایننس نزدیک به ۴۰ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

این گزارش حاکی از آن است که بایننس پس از حواشی اخیر خود، جریان‌های خروجی قابل توجهی را تجربه کرده اما همچنان رهبری نقدینگی بازار بیت کوین و همه آلت‌کوین‌ها را در اختیار دارد.

اگرچه بایننس در روز انتشار خبر موافقت این صرافی برای پرداخت جریمه، اسپرد زیادی را برای برترین جفت‌ارزهای معاملاتی خود مشاهده کرد، اما از آن زمان به بعد به مرور کاهش اسپردهای معاملاتی را شاهد بود که نشان‌دهنده افزایش ثبات بازار و کاهش عدم اطمینان در این صرافی است.

بر اساس داده‌های فعلی، حجم معاملات روزانه بایننس در حدود ۸.۶ میلیارد دلار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته حواشی اخیر صرافی بایننس، به سود چه کسانی بود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.