کد خبر : 1783
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 0:02

جنگ خاموش – 15|چرا سهم دومین دارنده گاز جهان از تجارت گاز فقط 2 درصد است؟ +فیلم

جنگ خاموش – 15|چرا سهم دومین دارنده گاز جهان از تجارت گاز فقط 2 درصد است؟ +فیلم

جنگ خاموش – ۱۵|چرا سهم دومین دارنده گاز جهان از تجارت گاز فقط ۲ درصد است؟ +فیلم ایران با دارا بودن ۳۴ هزار میلیارد مترمکعب ذخایر گازی، رتبه دوم را در بین کشورهای جهان در میزان ذخایر گازی به خود اختصاص داده؛ اما با این وجود، در تجارت جهانی گاز سهمی کمتر از ۲ درصد دارد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پایین بودن سهم ایران به عنوان دومین کشور دارنده ذخایر گازی جهان و سومین تولیدکننده بزرگ گاز جهان در بازار جهانی گاز، دلایل متعددی دارد و با ادامه روند بی توجهی به سهم گیری بیشتر از تجارت جهانی گاز، فرصت های قابل توجهی را از دست می دهیم. این در شرایطی است که کشورهایی چون امریکا، تلاش مستمری برای حذف ایران از بازار گاز منطقه و جهان دارند.
در نشستی با حضور “محمدحسن نوذری” و “سید علی نصر” کارشناسان انرژی، فرصت ها و چالش های ایران را در بازار جهانی گاز بررسی کرده ایم.

«جنگ خاموش» ــ 12|آیا جنگ بین ایران و آمریکا آغاز شده است؟انتهای پیام/

جنگ خاموش – ۱۵|چرا سهم دومین دارنده گاز جهان از تجارت گاز فقط ۲ درصد است؟ +فیلم

ایران با دارا بودن ۳۴ هزار میلیارد مترمکعب ذخایر گازی، رتبه دوم را در بین کشورهای جهان در میزان ذخایر گازی به خود اختصاص داده؛ اما با این وجود، در تجارت جهانی گاز سهمی کمتر از ۲ درصد دارد.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پایین بودن سهم ایران به عنوان دومین کشور دارنده ذخایر گازی جهان و سومین تولیدکننده بزرگ گاز جهان در بازار جهانی گاز، دلایل متعددی دارد و با ادامه روند بی توجهی به سهم گیری بیشتر از تجارت جهانی گاز، فرصت های قابل توجهی را از دست می دهیم. این در شرایطی است که کشورهایی چون امریکا، تلاش مستمری برای حذف ایران از بازار گاز منطقه و جهان دارند.

در نشستی با حضور "محمدحسن نوذری" و "سید علی نصر" کارشناسان انرژی، فرصت ها و چالش های ایران را در بازار جهانی گاز بررسی کرده ایم.

جنگ خاموش , صادرات گاز ایران ,

«جنگ خاموش» ــ 12|آیا جنگ بین ایران و آمریکا آغاز شده است؟

انتهای پیام/

منبع : تسنیم نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.