کد خبر : 212785
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 1:51
دیدگاه‌ها برای تعمیر تخصصی گیربکس ال 90 در تهران با ایران رنو بسته هستند

تعمیر تخصصی گیربکس ال 90 در تهران با ایران رنو

تعمیر تخصصی گیربکس ال 90 در تهران با ایران رنو

ال 90 یکی از خودروهای پرفروش بازار ایران است که در سال 86 وارد ایران شد. تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی این خودرو جزو مهم ترین نکات نگهداری از آن می باشد که دارندگان خودرو ال 90 باید به آن توجهی ویژه داشته باشند.

ال نود به دو صورت دستی و اتوماتیک در بازار ایران وجود دارد که نوع اتومات آن اختلافی 10 میلیونی با مدل دستی آن دارد. از نظر طراحی و قیمت این مدل جزو بهترین گزینه ها برای خانواده های ایرانی است و یک خودرو اقتصادی محسوب می شود. اما در این مطلب می خواهیم در مورد تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90 و نگهداری از آن صحبت کنیم. شما عزیزان می توانید برای دریافت تمامی خدمات مربوط به خودرو ال نود خود به ایران رنو مراجعه کنید.

وب سایت: www.iranreno.ir

شماره تماس: 09128896509

تعمیر گیربکس ال 90

گیربکس یکی از مهم ترین بخش های خودرو است که سبب حرکت آن می شود و سرویس آن جزو مهم ترین بخش های نگهداری از ال 90 است. به طور معمول ال 90 اتوماتیک موتور قوی تری نسبت به مدل دستی دارد به همین دلیل انتقال قدرت در گیربکس اتوماتیک ال 90 اتلاف انرژی بیشتری را به همراه دارد. در صورت خرابی گیربکس اتوماتیک ال 90 لازم است که به یک تعمیرگاه تخصصی ال 90 در این زمینه مراجعه کنید تا مشکلات آن به صورت ریشه ای حل شود.

ایران رنو یکی از مراکز تخصصی تعمیر گیربکس خودروهای رنو می باشد که دارای تعمیرکارانی ماهر و متخصص در این زمینه است. شما می توانید با مراجعه به این مجموعه در کوتاه ترین زمان مشکل گیربکس خودرو را بدانید و آن را حل کنید. توصیه می کنیم در صورت خرابی گیربکس خودرو خود همین حالا باشماره های درج شده تماس بگیرید.

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک ال 90

اگر دنده خودرویتان از جای خود خارج شد و نیروی کشندگی خود را از دست داد گیربکس آن دچار لغزش شده است و برای جلوگیری از آن باید بیشتر گاز بدهید که این هم خود خطرآفرین است به همین دلیل باید بلافاصله به تعمیرگاه مراجعه کنید.

  • اگر مایع قرمز رنگ و یا تیره در محل توقف خودرویتان ریخته شده بود احتمالاً جعبه دنده آن را دچار نشتی شده است. این اتفاق موجب کاهش سطح روغن و اختلال در عملکرد جعبه دنده خواهد شد؛ زیرا پایین آمدن سطح روغن اصطکاک قطعات جعبه دنده را در پی دارد.
  • یکی دیگر از علائم خرابی گیربکس ال۹۰ درگیر نشدن و یا تغییر در عملکرد گیربکس در حالت حرکت یا دنده عقب است که این خود بیانگر وجود مشکل در جعبه دنده است و باید سریع جهت تعمیر آن اقدام کنید؛ زیرا در صورت عدم توجه به آن مشکل بزرگتر خواهد شد و خودرو را از حرکت باز میدارد.

سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک ال 90

بنابر توصیه کمپانی رنو، در سرویس های دوره ای خودرو ال 90 می بایست گیربکس آن نیز سرویس شود و در صورت نیاز مشکلات آن حل شود. مهم ترین نکته در مورد گیربکس ها، تعویض به موقع روغن گیربکس می باشد که حتما می بایست با روغن اورجینال عوض شود. در صورت کهنه و یا سوخته بودن روغن گیربکس و یا حتی کاهش سطح روغن می بایست به سرعت به یک تعمیرگاه متخصص خودرو خود مراجعه کنید.

به یاد داشته باشید که روغن گیربکس های دستی و اتوماتیک با هم متفاوت است و از طرفی استفاده از روغن بی کیفیت موجب استهلاک گیربکس خودرویتان خواهد شد. بهره گیری از روغن گیربکس مناسب، موجب بهبود عملکرد و اجزای جعبه دنده اتوماتیک تندر ۹۰ می شود به همین دلیل است که کمبود روغن و یا آلوده و کهنه بودن آن خسارت جبران ‌ناپذیری را به جعبه دنده خودرویتان وارد می کند

تعمیر و سرویس ال 90 با ایران رنو

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو یکی از بهترین تعمیرگاه های متخصص در زمینه تعمیر و سرویس خودروهای رنو می باشد که می توانید برای دریافت خدمات مورد نظر خود اعم از تعمیر گیربکس، تعمیر موتور، تعمیر جلوبندی، سرویس دوره ای، تعمیر برق و … به این مجموعه مراجعه کنید. تعمیرگاه تخصصی رنو واقع در شرق تهران، تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی، پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان می باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.