کد خبر : 99752
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 17:55

تزریق واکسن کرونا به همه کارکنان شبکه بانکی کشور توسط بانک ملی ایران

تزریق واکسن کرونا به همه کارکنان شبکه بانکی کشور توسط بانک ملی ایران

بورس تایمز: نشست هماهنگی تزریق واکسن بیماری کرونا به کارکنان شبکه بانکی در بانک ملی ایران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران در این نشست که با حضور حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری، مصطفی محسنی رئیس اداره کل مهندسی و املاک، قادی رئیس

بورس تایمز: نشست هماهنگی تزریق واکسن بیماری کرونا به کارکنان شبکه بانکی در بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران در این نشست که با حضور حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری، مصطفی محسنی رئیس اداره کل مهندسی و املاک، قادی رئیس اداره کل حوزه مدیریت و جمع دیگری از مسئولان بانک برگزار شد، گفت:تزریق واکسن کرونا به کارکنان شبکه بانکی کشور، کار بزرگ و گسترده ای است که با توجه به امکانات بیمارستان مستقر در پایتخت و درمانگاه ها و فضاهای مناسب در نقاط مختلف کشور، این ماموریت به بانک ملی ایران واگذار شده است.
وی با گرامی داشت یاد کارکنان فوت شده بر اثر ویروس کرونا در شبکه بانکی کشور، افزود: برای حفاظت از جان و سلامت همه همکاران در شبکه بانکی، باید با بسیج همه امکانات و توان بانک ملی ایران،این کار گسترده به خوبی انجام شود.
حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری نیز در این نشست ضمن تشریح برنامه واکسیناسیون کارکنان بانکی سراسر کشور گفت:خوشبختانه بانک ملی ایران به دلیل ایجاد درمانگاه در استان های مختلف کشور،این توان را دارد تا نسبت به واکسیناسیون کارکنان کل کشور اقدام کند.در مناطق محدودی نیز که این امکان برای بانک ملی ایران وجود نداشته باشد،دانشگاه علوم پزشکی مسئولیت واکسینه کردن کارکنان آن نقاط را بر عهده می گیرد.
وی افزود:از روز یکشنبه دهم مرداد ماه سال جاری، با صدور دستور وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی عملیات تزریق واکسن به کارکنان شبکه بانکی آغاز می شود که در مرحله نخست کارکنان صف در اولویت دریافت واکسن قرار دارند.
سخندان با سخت توصیف کردن شرایط  بیمارستان بانک ملی ایران و تعداد بالای ابتلا در میان کارکنان، درخواست کرد تا همکاران نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی بیش از گذشته توجه داشته باشند.
در این نشست ضمن تعیین مکان های تزریق واکسن به کارکنان شبکه بانکی در تهران، مقرر شد تا بیمارستان بانک ملی ایران، نیروی انسانی و سایر امکانات لازم را در سایر استان ها فراهم سازد.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.