کد خبر : 218079
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 9:52
دیدگاه‌ها برای ترون چیست و آیا برای سرمایه گذاری بلند مدت گزینه مناسبی است؟ بسته هستند

ترون چیست و آیا برای سرمایه گذاری بلند مدت گزینه مناسبی است؟

ترون چیست و آیا برای سرمایه گذاری بلند مدت گزینه مناسبی است؟

اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال گرفته‌اید، حتماً با سوالات زیادی مواجه شده‌اید. شاید در مورد برخی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین شنیده باشید، اما آیا می دانید ترون چیست یا کیف پول ترون چیست؟ در این بخش قصد داریم به تمام سوالاتی که ممکن است در مورد ارز دیجیتال ترون پرسیده

اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال گرفته‌اید، حتماً با سوالات زیادی مواجه شده‌اید. شاید در مورد برخی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین شنیده باشید، اما آیا می دانید ترون چیست یا کیف پول ترون چیست؟

در این بخش قصد داریم به تمام سوالاتی که ممکن است در مورد ارز دیجیتال ترون پرسیده شود پاسخ دهیم.

با آموختن اینکه ارز دیجیتال ترون چیست و راه‌ها و روش‌های سرمایه‌گذاری در ترون چیست، می‌توانید عمیق‌تر به این ارز دیجیتال بپردازید و با چشم‌اندازی روشن‌تر به سمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال پیش بروید.

برای درک بیشتر از آینده ترون و جایگاه این رمز ارز در دنیا کریپتو، ابتدا بهتر است به تعریف روشنی از ترون بپردازیم.

بنابراین ما با پاسخ به این سوال که Tron چیست شروع می کنیم.

ترون چیست ؟

در پاسخ به اینکه ترون چیست، ابتدا باید بگوییم که ترون نوعی ماشین مجازی است و در واقع Tron یک ماشین مجازی و نرم افزاری است که به صورت غیرمتمرکز عمل می کند.

برای پیشرفت و پیشی گرفتن از اینترنت غیرمتمرکز ساخته شده است و بر اساس قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین است.

Tronمانند اتریوم به توسعه دهندگان DApps فرصت استفاده از پروتکل های پیچیده مبتنی بر قوانین و قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین را ارائه می دهد.

پلتفرم ترون ظرفیت پردازش 2000 تراکنش در ثانیه را دارد. قدرت پردازش Tron آن را در کنار پردازنده هایی مانند PayPal قرار می دهد.

ارز دیجیتال Tron ممکن است یک ارزش، سرمایه گذاری یا رابط تجاری برای سایر ارزهای دیجیتال باشد. بنابراین ترون یک ارز واقعی در نظر گرفته می شود.

دلایل بصرفه بودن معامله و سرمایه‌گذاری در ترون

یکی از ویژگی های ترون که باعث می شود بسیاری از افراد معامله و سرمایه گذاری در این پلتفرم را بهتر و سودآورتر بدانند بحث کارمزد تراکنش ها است.

فی و کارمزد شبکه Tron نسبت به بلاک چین های دیگر مانند اتریوم بسیار پایین است، بنابراین یک معامله گر می تواند هر مقدار پول یا میلیون ها دلار TRX را به هر کجا که بخواهد ارسال کند. و، این کار در عرض چند ثانیه و با پرداخت هزینه ای بسیار مناسبی انجام می شود.

چگونه بفهمیم کار توسعه دهندگان پلتفرم ترون چیست؟ برای درک بهتر این موضوع، ابتدا باید شبکه های توزیع شده را عمیقاً درک کنید. شبکه ای که امروزه استفاده می کنیم با شبکه غیرمتمرکز کاملاً متفاوت است. پلتفرمی که ما در حال حاضر برای تبادل اطلاعات از آن استفاده می کنیم توسط شرکت میزبان مدیریت و کنترل می شود.

نکته اصلی در مورد اینترنت غیر متمرکز این است که شرکت ها در عملکرد آن نقشی ندارند و اینترنت توسط کاربران مدیریت می شود. شاید قبلا ایده یک وب کنترل‌ شده باورنکردنی و غیرممکن بود، اما با شبکه بلاک چین می‌بینیم که هیچ چیز غیرممکن نیست.

تاریخچه ترون

در سال 2017 جاستین سان شرکت خصوصی را تأسیس کرد که اکنون با نام ترون شناخته می شود.

این سازمان در سنگاپور مستقر است، اما هدف از تشکیل سازمان ترون چیست؟ این سازمان در تلاش است تا زیرساخت جدیدی برای اینترنت توزیع شده ایجاد کند.

جاستین سان یکی از دوستان جک ما، بنیانگذار علی بابا است. او از دانشگاه هوپان فارغ التحصیل شد و در فهرست 30 چینی زیر 30 سال فوربس و 30 فرد موفق آسیایی زیر 30 سال قرار گرفت.

بد نیست بدانید زمانی او نماینده اصلی ریپل در چین بود، بنابراین در این سمت با افرادی که ایده ساخت ترون را داشتند تماس گرفت.

همچنین اپلیکیشن استریم آنلاین Pivo نیز توسط این فرد تاسیس شد که اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین ها شناخته می شود و بیش از 10 میلیون کاربر در چین دارد. ارز دیجیتال Tron با نماد TRX شناخته می شود.

عرضه اولیه ترون (ICO)

عرضه اولیه ارز دیجیتال TRON بسیار مهم است. بنیاد ترون 70 میلیون دلار در طول ICO ترون برای توسعه بیشتراین پلت فرم جمع آوری شد. این جریان به گونه ای هدایت شد که سرمایه گذاران اتریوم و بیت کوین ارز رمزنگاری شده Tron را دریافت کردند. کمترین ارزش ارز ترون در اولین معامله 0.0019 دلار آمریکا بود.

TRX چیست؟

TRX یکی از کوین های کاربردی است که توسط بنیاد ترون منتشر شد. این کوین نقش یک ارز میانی را بین تمام ارزهای دیجیتال که بر اساس ترون کار می کردند، ایفا می کند.

شما می توانید ارز دیجیتال ترون را از صرافی‌های مختلف خارجی مانند بایننس و یا با ریال از صرافی داخلی مانند پی ام ایکس چنج خریداری کنید.

ترون در سال 2018 وارد لیست 10 ارز دیجیتال برتر جهان شد و در همان سال ترون شبکه اختصاصی خودش را با 2 استاندارد TRC20 و TRC10 راه اندازی کرد.

شبکه ترون از نظر سرعت تراکنش مزیت قابل توجهی نسبت به بیت‌کوین و اتریوم دارد. طبق گفته بنیاد ترون، این شبکه می‌تواند به طور متوسط 2000 تراکنش در ثانیه را پردازش کند و از ظرفیت شبکه اتریوم و بیت کوین  نیز عبور کند.

معرفی کیف پول های که از ارز ترون پشتیبانی می کنند

اگر وارد دنیای ارز دیجیتال شده اید، حتما می دانید کیف پول ترون چیست؟ باید گفت ترون مشابه سایر ارزهای دیجیتال است، بنابراین خریداران آن باید ابزاری برای نگهداری این ارز دیجیتال داشته باشند.

کیف پول Tron ابزاری فیزیکی و یا نرم افزاری است که قدرت ذخیره توکن های TRX را دارد.

  • کیف پول Tronlink
  • کیف پول Guarda
  • کیف پول دسکتاپ اتمیک ولت
  • کیف سخت افزاری Z Trezor T
  • کیف پول Atomic
  • کیف پول سخت افزاری Trezor One
  • کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S
  • کیف پول سخت افزار Ledger Nano X

کاربران می توانند از این نوع کیف پول ها بر اساس نیاز خود استفاده کنند، بنابراین کاربران در انتخاب کیف پول محدودیتی ندارند. برخی از کیف پول های Tron ایمن تر و برخی دیگر امنیت کمتری دارند.

برخی از این کیف پول ها مانند لجر فیزیکی هستند و با توجه به ماهیتی که دارند از امنیت بالاتری برخوردار می باشند.

سرمایه گذاری همیشه با چالش های زیادی همراه است و Tron نیز از این قاعده مستثنی نیست.

قیمت ترون مانند بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال دائما در حال تغییر است.

هزینه انتقال ترون چقدر است؟

یکی از ویژگی های ترون این است که هنگام تراکنش ارز ترون کمترین هزینه ای پرداخت می شود.

البته در نظر داشته باشید که چون خرید و فروش ترون در صرافی انجام می شود، خرید ارز دیجیتال ترون کارمزدی دارد.

خرید ترون از صرافی پی ام ایکس چنج

برای خرید ترون بدون احراز هویت، ابتدا باید در صرافی پی‌ام‌ایکس چنج ثبت نام کنید. می توانید با مراجعه به سایت پی‌ام‌ایکس چنج و بخش خرید، ارز مبدا به روی تومان و ارز مقصد را ترون انتخاب کنید و در فیلد کناری مقدار ترون را وارد کنید.

به روی مبادله بزنید، شماره تماس خود را وارد کرده و اطلاعات هویتی خود را تکمیل می‌کنید. لازم به ذکر است که اطلاعات و شماره تماس باید حتما به نام شخص شما باشد. پس از استعلام و تأیید اطلاعات، به مرحله بعد می‌پردازید.

در مرحله بعد، شماره کارت بانکی خود را وارد کنید بعد از ثبت در ادامه لازمه آدرسی که قصد دارید ترون به آن واریز شود را وارد کنید.

در ادامه روند خرید شما از طریق درگاه پرداخت هزینه این سفارش را بپردازید. پس از تأیید سفارش، ترون خریداری شده به کیف پول شما واریز می‌شود.

مزایای ارز دیجیتال ترون

  • سرعت تراکنش بالا: سرعت تراکنش TRON بسیار بالا است و شبکه TRON می تواند 2000 تراکنش در ثانیه را پشتیبانی کند. ظرفیت و سرعت بالای عملیات ترون نشان می دهد که این شبکه پتانسیل تغییر چشمگیر رسانه های آنلاین را در آینده دارد. اگر این ارز را با اتریوم و بیت کوین مقایسه کنید، به راحتی تفاوت سرعت تراکنش آنها را متوجه خواهید شد.
  • پشتیبانی از ایجاد محتوا: Tron به طور مستقیم از سازندگان محتوا پشتیبانی می کند. شما می توانید با حمایت از تولیدکنندگان محتوا به توسعه پتانسیل این ارز کمک کنید.
  • تولید اپلیکیشن های توزیع شده: این پلتفرم به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد تا اپلیکیشن بسازند. تولیدکنندگان محتوا می توانند انواع اپلیکیشن های توزیع شده در شبکه Tron را در این پلتفرم ایجاد کنند. اگر سازنده محتوا بتواند یک اپلیکیشن خوب و مفید در این شبکه بسازد و محتوای به روز ارائه کند، می تواند برای ساخت این اپلیکیشن ارز دیجیتال دریافت کند.

این دارایی یا ارز می تواند یک توکن TRX یا یک توکن تولید شده با پشتیبانی بلاک چین ترون باشد. بنابراین هر شخص و گروهی که سعی در ارائه محتوا و برنامه های مفید در این شبکه داشته باشد، پاداش می گیرد و می تواند به مرور زمان و با این پاداش ها، درآمد کسب کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.