کد خبر : 86485
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 6:43

تداوم بارش باران‌های بهاری در کشور

تداوم بارش باران‌های بهاری در کشور

«فریبا گودرزی» روز دوشنبه درباره وضعیت جوی کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: در اکثر مناطق کشور، افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در نقاط مستعد احتمال بارش ..

«فریبا گودرزی» روز دوشنبه درباره وضعیت جوی کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: در اکثر مناطق کشور، افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ و در پاره‌ای از مناطق خوزستان احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد.

وی ادامه داد: دامنه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های واقع در نواحی مرکزی، شمال شرقی و شرق و جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی کشور خواهد بود.

به گفته گودرزی، آسمان تهران امروز نیمه ابری است در برخی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در سه روز آینده دریای خزر آرام و برای فعالیت های دریایی، مناسب پیش‌بینی می‌شود. از ظهر چهارشنبه به‌تدریج مناطق ساحلی مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود که برای فعالیت های دریایی نامناسب خواهد بود.

به گفته گودرزی در پنج روز آینده خلیج فارس آرام و برای فعالیت های دریایی مناسب پیش بینی می‌شود.

وی گفت: به‌جز پاره‌ای از بخش‌های شرقی خلیج فارس، مناطق فراساحل طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه متلاطم و مواج پیش بینی می‌شود، طی امروز و فردا دریای عمان بویژه بخش مرکزی و شرق عمان روزهای پایانی هفته متلاطم و مواج خواهد بود که برای فعالیت دریایی نامناسب نیست.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.