کد خبر : 108205
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 8:14

تحلیل قیمت بیت کوین، صعود یا نزول بیشتر؟!

تحلیل قیمت بیت کوین، صعود یا نزول بیشتر؟!

زمان مطالعه: 3 دقیقه پس از آن‌که بیت کوین هفته را با قیمت نزدیک به ۶۰ هزار دلار آغاز کرد، خرس‌ها دوباره کنترل بازار را به دست گرفتند و منجر به کاهش مجدد قیمت این ارز دیجیتال به ۵۵،۶۰۰ دلار شدند. نمودار کندل یک روزه قیمت بیت کوین. رکت کپیتال (Rekt Capital)، تحلیلگر مستقل بازار

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پس از آن‌که بیت کوین هفته را با قیمت نزدیک به ۶۰ هزار دلار آغاز کرد، خرس‌ها دوباره کنترل بازار را به دست گرفتند و منجر به کاهش مجدد قیمت این ارز دیجیتال به ۵۵،۶۰۰ دلار شدند.

bitcoin-price-bull-and-bear-scenarios
نمودار کندل یک روزه قیمت بیت کوین.

رکت کپیتال (Rekt Capital)، تحلیلگر مستقل بازار با بررسی دقیق‌تر پرایس اکشن ماهانه بیت کوین، اعلام کرده که BTC به بازپس گیری یک سطح مهم ماهانه، یعنی ۵۸،۷۲۸ دلار نزدیک است.

bitcoin-price-bull-and-bear-scenarios
نمودار کندل یک ماهه BTC/USD.

به گفته این تحلیلگر، پرایس اکشن BTC تاکنون امیدبخش بوده و اکنون به بازپس‌گیری این سطح مهم ماهانه به عنوان حمایت (سبز) نزدیک شده است، اما تحلیل‌ها هشدار می‌دهند که تا پایان ماه نوامبر، همچنان ممکن است نوسانات زیادی وجود داشته باشد. رکت کپیتال افزود که بسته شدن کندل ماهانه بیت کوین در این سطح، برای این ارز دیجیتال بسیار مهم است.

در این میان، صرافی Mt.Gox اخیرا اعلام کرده که قصد دارد حدود ۱۴۵ هزار واحد BTC را میان قربانیان هک سال ۲۰۱۴ خود توزیع کند. در پی انتشار این اطلاعیه، بسیاری نگران هستند که کاربران این صرافی می‌توانند با فروش کوین‌های خود موجب افزایش فشار فروش در بازار شوند.

به گفته دیوید لیفچیتز (David Lifchitz)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در اکسوآلفا، به نظر می‌رسد که فروش در سطح حمایت ۵۷ هزار تا ۵۸ هزار دلار به پایان رسیده و بیت کوین آماده است تا در چند روز آینده دوباره به ۶۳ هزار دلار و بالاتر برسد. اما لیفچیتز تأکید کرد که به دلیل خطر فروش پس از توزیع کوین‌ها توسط صرافی Mt.Gox، احتیاط لازم است.

از سوی دیگر، تجزیه و تحلیل داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین ممکن است به کف رسیده باشد. در همین راستا، تحلیلگر و کاربر توییتر با نام مستعار TechDev نمودارهای زیر را در مقایسه عملکرد فعلی قیمت بیت کوین با سال ۲۰۱۷ منتشر کرده است.

bitcoin-price-bull-and-bear-scenarios
پرایس اکشن فعلی و پرایس اکشن سال ۲۰۱۷ بیت کوین.

به گفته TechDev، اصلاح فعلی مشابه روند قیمتی بیت کوین در اواسط نوامبر ۲۰۱۷ است و تنها تفاوت جزئی، شکست میانگین متحرک ساده (SMA) ۵۰ روزه می‌باشد. TechDev می‌گوید:

شاید به کف قیمتی نرسیده باشیم، اما به آن نزدیک هستیم. چیزهایی که من می‌بینم نشان می‌دهد که احتمال زیاد ۵ الی ۱۵ هفته آینده طوفانی خواهد بود (از جمله بیت کوین و جنون آلت کوین‌ها).

نوشته تحلیل قیمت بیت کوین، صعود یا نزول بیشتر؟! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.