کد خبر : 106604
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 8:39

تتر ۴۱ میلیون دلار جریمه شد!

تتر ۴۱ میلیون دلار جریمه شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه تتر، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی که از بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان پشتیبانی می‌کند، امروز از طرف کمیسیون معاملات آتی کالا، 41 میلیون دلار جریمه شد! بر اساس آنچه توسط نهاد نظارتی در بیانیه‌ای اعلام شده، Tether اظهارات نادرست و گمراه‌کننده‌ای در رابطه‌ با استیبل کوین توکن دلار آمریکا (USDT) داشته است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تتر، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی که از بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان پشتیبانی می‌کند، امروز از طرف کمیسیون معاملات آتی کالا، 41 میلیون دلار جریمه شد!

بر اساس آنچه توسط نهاد نظارتی در بیانیه‌ای اعلام شده، Tether اظهارات نادرست و گمراه‌کننده‌ای در رابطه‌ با استیبل کوین توکن دلار آمریکا (USDT) داشته است.

صرافی Bitfinex، یکی از شرکت‌های وابسته به Tether نیز به دلیل انجام معاملات غیرقانونی 1.5 میلیون دلار جریمه شد. تتر یکی از انواع ارز دیجیتال و در واقع استیبل کوینی است که با ارزش دلار آمریکا، نسبت 1 به 1 دارد. در واقع برخلاف دیگر رمزارزها که به طور مرتب نوسانات چشمگیر قیمت را تجربه می‌کنند، ارزش تتر همواره ثابت است.

با این‌ حال تتر در چند سال اخیر یکی از پرحاشیه‌ترین استیبل کوین‌ها بوده است. در حال حاضر CFTC اعلام کرده است که ادعاهای Tether در خصوص پشتوانه دارایی‌هایش، نادرست است. به نظر می‌رسد که تتر در خصوص ممیزی‌های انجام شده هم صادق نبوده است و به دروغ اعلام کرده است که حسابرسی های لازم به‌ موقع انجام شده‌اند.

CTFC ادعا کرده است که ذخایر فیات Tether در حال حاضر به‌اندازه 27.6 توکن‌های در گردش در بازه زمانی 26 ماهه از سال 2016 تا 2018 است. این نهاد همچنین اعلام کرده است که تتر از نهادهای غیرقانونی و اشخاص ثالث برای نگهداری سرمایه خود استفاده می‌کند.

به نقل از CTFC ،Bitfinex از 1 مارس 2016 تا حداقل 31 دسامبر 2018 معاملات غیرقانونی انجام داده است. به نظر می‌رسد که این صرافی به افراد ساکن امریکا اجازه داده است تا بدون ثبت‌نام در صرافی، خرید و فروش بیت‌کوین و تتر داشته باشند.

سرپرست CTFC، روستین بهنا گفت که این نهاد تحقیقات خود را برای افشای اظهارات گمراه‌کننده این استیبل کوین، ادامه خواهد داد.

نوشته تتر ۴۱ میلیون دلار جریمه شد! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.