کد خبر : 106743
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 13:30

بهترین مستندهای بیت کوین و ارز دیجیتال در تمام دوران + لینک دانلود

بهترین مستندهای بیت کوین و ارز دیجیتال در تمام دوران + لینک دانلود

زمان مطالعه: 9 دقیقه مقدمه برای افزایش آگاهی در مورد بازار ارز دیجیتال و به طور ویژه، بیت کوین، مستندها و برنامه‌های زیادی در سراسر دنیا تولید و پخش شده‌اند. از آنجایی که دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت در حال تغییر و تحول است، انتخاب بهترین مستندهای بیت کوین کار بسیار دشواری است و مدام

زمان مطالعه: 9 دقیقه

مقدمه

برای افزایش آگاهی در مورد بازار ارز دیجیتال و به طور ویژه، بیت کوین، مستندها و برنامه‌های زیادی در سراسر دنیا تولید و پخش شده‌اند. از آنجایی که دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت در حال تغییر و تحول است، انتخاب بهترین مستندهای بیت کوین کار بسیار دشواری است و مدام به آپدیت نیاز دارد. در ادامه بهترین مستندهای بیت کوین تا سال 2021 را به شما معرفی کرده‌ایم تا با دیدنشان اطلاعات بسیار مفیدی در مورد این بازار به دست آورید و برای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال، هوشمندانه‌تر رفتار کنید.

بهترین مستندهای بیت کوین و ارز دیجیتال

در لیست بهترین مستندهای بیت کوین و ارز دیجیتال که ما برای شما تهیه کرده‌ایم، درباره ساتوشی ناکاموتو که بیت کوین را پایه‌گذاری کرد و رمز و رازهای این خالق ناشناس می‌آموزید؛ به همراه زوجی که سعی می‌کنند فقط 100 روز از بیت کوین استفاده کنند، سفر می‌کنید؛ در مورد تاریخ پول و سیاست‌های مالی آموزش می‌بینید؛ با ابتکارات اولیه و رویدادهای مهم در طول تاریخ بیت کوین آشنا می‌شوید؛ می‌توانید ببینید که بیت کوین چقدر با اینترنت قابل مقایسه است و در مورد راه‌هایی که می‌تواند جامعه را اصلاح کند می‌توانید بشنوید.

پس تنقلاتتان را آماده کنید و به تماشا بنشینید.

مستند ظهور و صعود بیت کوین

(The Rise and Rise of Bitcoin)

2014 | 96 دقیقه

مستند ظهور و صعود بیت کوین (The Rise and Rise of Bitcoin) یکی از جذاب‌ترین و بهترین مستندهای بیت کوین است که در مورد زندگی فردی به نام دانیل است. دانیل، یک مدیر سی و چند ساله و از علاقه‌مندان به بیت کوین است که این کوین را در زیرزمین خانه خود استخراج می‌کند.

مستند ظهور و صعود بیت کوین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیت کوین، با پذیرندگان اولیه در این زمینه مانند چارلی شرم از BitInstant و جرد کنا از TradeHill مصاحبه می‌کند و حتی تجربه‌ خرید کالا با بیت کوین از فروشندگان مختلف را نیز به تصویر می‌کشد.

عملیات استخراج زیرزمینی این مستند فقط یک سال از زندگی دانیل را نشان می‌دهد (2013) و واکنش‌های او در مورد وقوع رویدادهای مختلف در زمینه‌ بیت کوین در آن سال را به تصویر می‌کشد.

از نظر ما مشاهده‌ فعالیت‌های دانیل به عنوان یک کارشناس بیت کوین، اطلاعات زیادی به بیننده‌ها می‌دهد. بنابراین حتماً دیدن این مستند جذاب را به همه‌ علاقه‌مندان این بازار توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید این مستند را در سایت‌های YouTube، Tubi، iTunes، Amazon، Google Play و Vudu تماشا کنید.

مستند بشارت بیت کوین

(The Bitcoin Gospel)

2015 | 50 دقیقه

مانند مستند ظهور و صعود بیت کوین، مستند بشارت بیت کوین (The Bitcoin Gospel) نیز یکی دیگر از بهترین مستندهای بیت کوین و ارز دیجیتال است و روی افراد منتخب در این فضا، از جمله راجر ور (Roger Ver) مُبلّغ بیت کوین، مارشال لانگ (Marshall Long) یکی از اولین استخراج‌کنندگان بیت کوین، برت اسکات (Brett Scott) فعال مالی، و ایزابلا کامینسکا (Izabella Kaminska) روزنامه نگار فایننشال تایمز، تمرکز می‌کند.بهترین مستندهای بیت کوین

این مستند به ما نشان می‌دهد که بیت کوین چطور کار می‌کند، داستان اصلی آن چیست و اینکه چگونه می‌تواند یک اختلال بزرگ در اقتصاد جهانی ایجاد کند. به علاوه، بعضی از اشکالات عمده این سیستم را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. شما می‌توانید این مستند را در سایت‌های Tubi و YouTube تماشا کنید.

مستند بیت کوین: پایان پول همان‌طور که می‌دانیم!

(Bitcoin: The End of Money As We Know It)

2015 | 60 دقیقه

دوره‌، دورۀ سقوط در تاریخ پول و سیاست‌های مالی است که هرگز در مدارس در مورد آن چیزی نخوانده‌اید. این دوره، البته دوره‌ مهیجی است. مستند بیت کوین: پایان پول همان‌طور که می‌دانیم (Bitcoin: The End of Money As We Know It) به عنوان یکی دیگر از بهترین مستندهای بیت کوین و ارز دیجیتال، از اولین کمک مالی دولتی در رُم باستان شروع کرده و به ایجاد ارز در تمدن‌های اولیه، سیر تکاملی بدهی و اعتبار زیر نظر خانوادۀ مدیچی و ایجاد فدرال رزرو در سال 1913 و تعلیق استاندارد طلا توسط نیکسون از سال 1971 تا رکود اقتصادی 2008 می‌پردازد.

اما هدف از این کار چیست؟ هدف این است که ببینید چطور بانک‌ها در ادارۀ کسب‌وکارها نقش دارند و اینکه بیت کوین چطور به عنوان یک نوآوری مؤثر ارائه شده است. شما می‌توانید این مستند را در سایت‌های YouTube و Vimeo تماشا کنید.

مستند بانکداری در بیت کوین

(Banking On Bitcoin)

2016 | 84 دقیقه

مستند بانکداری در بیت کوین (Banking On Bitcoin)، یکی از بهترین مستندهای بیت کوین است که تاریخچه‌ این کوین را از ریشه‌های آن در فعالیت‌های سایپرپانک دهه‌ 1990، تا وایت پیپر ساتوشی ناکاموتو، اولین معامله‌ بیت کوین، ناکامی جاده‌ ابریشم و تلاش‌های ناموفق نیویورک برای تنظیم قوانین، بیان می‌کند. این مستند با توجه به گستردگی دنیای ارزهای دیجیتال، تکنولوژی، امور مالی و روزنامه‌نگاری، روی عوامل اصلی ظهور بیت کوین تمرکز دارد و با انیمیشن‌های جذابی که مفاهیم کلیدی را توضیح می‌دهند، بانکداری در بیت کوین را به خوبی تفهیم می‌کند.بهترین مستندهای بیت کوین

داستان‌سرایی عالی و صداهای گرم و جذاب، این مستند را به یکی از بهترین مستندهای ارز دیجیتال تبدیل کرده است. شما می‌توانید این مستند را در سایت‌های YouTube، Hulu، iTunes، Amazon، Tubi، Google Play و Vudu تماشا کنید.

مستند داستان بیت کوین

(The Bitcoin Story)

2015 | 35 دقیقه

اگر فقط نیم ساعت وقت دارید، با این مستند از لیست بهترین مستندهای بیت کوین و ارز دیجیتال، شروع کنید. در مستند داستان بیت کوین (The Bitcoin Story) خواهید دید که ساتوشی ناکاموتو کیست و در وایت پیپر او چه بود؟ بیت کوین چگونه کار می‌کند؟ چگونه می‌توانید چیزی را که دیجیتال است استخراج کنید؟ بیت کوین سعی دارد چه مشکلاتی را حل کند؟ پذیرندۀ اولیۀ ارز جدید چه کسی خواهد بود؟ این مستند قبل از سرمایه‌گذاری VC در بیت کوین و درک گسترده‌تر در این زمینه تولید شده است، اما دیدن افکار اولیه و هیجان‌های بعدی آن بسیار جذاب است. شما می‌توانید این مستند را در سایت Amazon ببینید.

مستند زندگی با بیت کوین

(Life on Bitcoin)

2017 | 94 دقیقه

آستین و بکی که به تازگی ازدواج کرده‌اند، در صد روز اول زندگی مشترک خود یک هدف را دنبال می‌کردند: فقط از طریق بیت کوین امرار معاش کنند. زندگی با بیت کوین (Life on Bitcoin) در مورد ماجراجویی آنها است؛ زیرا آنها سعی می‌کنند هزینۀ نیازهای روزمره خود را از طریق خرید و فروش این ارز محبوب تأمین کنند.بهترین مستندهای بیت کوین

آنها این آزمایش را در سال 2013 انجام دادند. در آن زمان، بسیاری از اماکن، بیت کوین را قبول نمی‌کردند. با این حال آنها توانستند رستوران‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، پمپ بنزین‌ها و حتی صاحبخانۀ خود را به دریافت بیت کوین به جای پول مجاب کنند. این مستند به دلیل داشتن داستانی جذاب و البته واقعی به یکی از بهترین مستندهای بیت کوین تبدیل شده است. شما می‌توانید این مستند جذاب را در سایت VidAngel مشاهده کنید.

مستند بلاکچین و ما

(The Blockchain and Us)

2017 | 31 دقیقه

آیا فناوری بلاکچین می‌تواند یک اختراع انقلابی مانند اختراع هواپیما توسط برادران رایت باشد؟ مستند بلاکچین و ما (The Blockchain and Us) اگرچه از نظر فنی فقط به صورت مختصر به بلاکچین پرداخته است، اما نکات کاربردی و الهام‌بخش زیادی در آن ارائه شده است. طی چندین مصاحبه‌ کوتاه، رهبران صنعت در تجارت، خدمات مالی، فناوری و دولتی در مورد راه‌های مختلفی صحبت می‌کنند که فناوری بلاکچین می‌تواند در جهت افزایش اعتماد، حفاظت از هویت، امنیت و حل مسائل مربوط به مساوات مالی کمک کند.

شما در این مستند از لیست بهترین مستندهای بیت کوین و ارز دیجیتال، نحوه‌ ‌عملکرد بلاکچین را یاد نمی‌گیرید، اما اینکه ببینید افراد زیادی از صنایع مختلف، به آینده بلاکچین امیدوار هستند، بسیار عالی است. شما می‌توانید این مستند را در سایت‌های blockchain-documentary.com و YouTube ببینید.بهترین مستندهای ارز دیجیتال

مستند ماشین اعتماد: داستان بلاکچین

(Trust Machine: The Story of Blockchain)

2018 | 84 دقیقه

مستند ماشین اعتماد: داستان بلاکچین (Trust Machine: The Story of Blockchain) به سراسر جهان سفر می‌کند تا ببیند چگونه از فناوری بلاکچین در جهت تغییر استفاده می‌شود. از آن مهم‌تر، این مستند یکی از بهترین مستندهای بیت کوین درباره اینترنت و تکامل آن از اواسط دهه‌ 1990 است. همچنین به این مسئله می‌پردازد که وقتی می‌گوییم شبکۀ متصل به روی همه باز است به چه معنا است و وقتی دولت‌ها سعی می‌کنند نوآوری‌ها را کنترل کنند، چه اتفاقی می‌افتد. در این مستند، فناوری بلاکچین در عمل و امکانات نامحدود آن به ما نشان داده می‌شود. شما می‌توانید این مستند را در سایت‌های iTunes ،Amazon ،YouTube و Google Play تماشا کنید.

مستند بیت x بیت: ما به بیت کوین اعتماد داریم

(Bit x Bit: In Bitcoin We Trust)

2019 | 77 دقیقه

مستند بیت x بیت: ما به بیت کوین اعتماد داریم (Bit x Bit: In Bitcoin We Trust) از طریق مصاحبه‌ها، انیمیشن‌ها و تلنگری به فرهنگ پاپ، تمام بخش‌های بیت کوین را بررسی می‌کند. رهبران این صنعت در سال‌های اولیه‌ فعالیت بیت کوین، داستان تأسیس این کوین را توضیح می‌دهند و بیان می‌کنند که چطور این کوین در ابتدا به عنوان «پول عجیب» شناخته می‌شد و بعدها چطور به یک گزینه‌ ارز واقعی غیربانکی تبدیل شده است.بهترین مستندهای ارز دیجیتال

این فیلم که یکی از بهترین مستندهای بیت کوین در فهرست ما است، نشان می‌دهد که چگونه بیت کوین رویدادهای گذشته را به مرحله‌ پذیرش گسترده‌تری تبدیل کرده است. شما می‌توانید این مستند را در سایت‌های آمازون، iTunes ،YouTube ،Google Play و Vudu تماشا کنید.

مستند رمزنگاری: بیت کوین، بلاکچین و آیندۀ اینترنت

(Cryptopia: Bitcoin, Blockchain, and the Future of the Internet)

2020 | 86 دقیقه

تورستن هافمن، که مستند «بیت کوین: پایان پول همان‌طور که می‌دانیم» را نیز ساخته است، در مستند جدید خود با نام رمزنگاری: بیت کوین، بلاکچین و آیندۀ اینترنت (Cryptopia: Bitcoin, Blockchain, and the Future of the Internet) به وضعیت فعلی این ارز پرداخته است. او نشان می‌دهد که بیت کوین و بلاکچین رؤیاهای متفاوتی را برای افراد مختلف ایجاد می‌کنند و آنها نمی‌توانند در مورد اینکه رمزنگاری جدید چطور باید باشد، به توافق برسند. این مستند که جدیدترین مستند در لیست بهترین مستندهای بیت کوین ما است، به‌روزترین اطلاعات را در مورد وضعیت بیت کوین و همچنین در مورد اتریوم و سایر آلت کوین‌ها و بلاکچین‌ها به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این مستند را در سایت cryptopiafilm.com تماشا کنید.

سخن پایانی

دیدن بهترین مستندهای بیت کوین و ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند که اطلاعات بیشتری در مورد این ارز و بازار خرید و فروش آن به دست آورید و دید بهتری از آیندۀ این کوین محبوب و باارزش‌ داشته باشید. با آگاهی بیشتر، مسلماً رفتارهای شما در این بازار متفاوت خواهد بود و بهتر می‌توانید برای آن تصمیم‌گیری کنید. تجربه خود را پس از تماشای این مستندها با ما در میان بگذارید.

نوشته بهترین مستندهای بیت کوین و ارز دیجیتال در تمام دوران + لینک دانلود اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.