کد خبر : 216003
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 13:27
دیدگاه‌ها برای بهترین شارژر هوآوی در سال 2024 بسته هستند

بهترین شارژر هوآوی در سال 2024

بهترین شارژر هوآوی در سال 2024

  برای اینکه بتوانید گوشی هوشمند خود یا هر وسیله هوشمند را شارژ کنید نیاز به یک کابل و شارژر یا آداپتور دارید که برند هوآوی یکی از این گزینه‌ها می‌باشد شرکت هواوی در ساخت و عرضه لوازم جانبی موبایل از جمله شارژر اصلی هواوی که با بهترین امکانات و کیفیت عالی ساخته شده در

 

برای اینکه بتوانید گوشی هوشمند خود یا هر وسیله هوشمند را شارژ کنید نیاز به یک کابل و شارژر یا آداپتور دارید که برند هوآوی یکی از این گزینه‌ها می‌باشد شرکت هواوی در ساخت و عرضه لوازم جانبی موبایل از جمله شارژر اصلی هواوی که با بهترین امکانات و کیفیت عالی ساخته شده در در بازار عرضه می‌شود.

 

انواع شارژرهای هواوی

لازم به ذکر است که شارژرهای هواوی در دو نسخه ۱ آمپر و ۲ آمپر تولید و عرضه شده است، این شارژرها کاملاً اورجینال می‌باشد و شما با توجه به ولتاژ مورد نیاز دستگاه هوشمند خود می‌توانید از این دو نسخه برای شارژ کردن دستگاه استفاده کنید.

شارژر ۱ آمپر: این شارژرها که با یک آمپر تولید شده‌اند دارای فست شارژ نمی‌باشند و زمان بیشتری طول میکشد که دستگاه هوشمند شارژ شود.

شارژر ۲ آمپر : این شارژرها دارای فست شارژ می‌باشد و زمانی که یک شارژر قابلیت فست شارژ را داشته باشد شما آن را برای دستگاهی می‌توانید استفاده کنید که قابلیت فست شارژ دارد زیرا گوشی که قابلیت فست شارژ نداشته باشد طبق همان روال پروسه شارژ طول می‌کشد.

 

شارژر بیسیم یا وایرلس هوآوی: برای خلاص شدن از میز کار شلوغ و همچنین همزمان شارژ شدن چند دستگاه هوشمند از شارژر وایرلس یا بیسیم می‌توانید استفاده کنید.

 

شارژر یا آداپتور هوآوی:یک نمونه از شارژرها ،آداپتورها و شارژر های دوشاخه هستند که به پریز برق متصل می‌شوند و می‌توانید با اطمینان کامل از این نوع محصول قدیمی برای شارژ کردن دستگاه‌های هوشمند خود بهره ببرید.

 

شارژر فندکی هوآوی: یکی از پرکاربردترین اکسسوری‌های موبایل شارژرهای فندکی می‌باشند زیرا اغلب در مناطقی هستیم که دسترسی به برق اصلی نداریم و مجبور هستیم که گوشی خود را شارژ کنیم می‌توانید با استفاده از شارژر فندکی در خودرو گوشی را شارژ کنید

 

شارژر مغناطیسی هوآوی: از این شارژر برای شارژ کردن ساعت‌های هوشمند هواوی خود می‌توانید استفاده کنید

 

گوشی‌های سازگار با آداپتور فست شارژ هوآوی

گوشی هوآوی Nexus 6p ، گوشی هوآوی P30 Lite ، گوشی هوآوی P10 ، گوشی هوآوی  Mate 9 ، گوشی هوآوی Honor 8 ، گوشی هوآوی Honor 8 Pro ، گوشی هوآوی Mate 20x ، گوشی هوآوی Mate Pad Pro

 

نکات مهم در نگهداری از شارژر موبایل

شما با وصل کردن صحیح شارژر به دستگاه هوشمند و همچنین پریز برق باعث می‌شوید که سوکت‌ها و دو شاخه خراب نشود.

حتماً شارژر را در دمای مناسب نگهداری کنید. زیرا این کار باعث می‌شود که به قطعات داخلی آسیب برساند و ایجاد خرابی در شارژر می‌شود.

مهمترین نکته، حین شارژ شدن گوشی از تلفن همراه استفاده نکنید

هنگامی که گوشی را از شارژر جدا می‌کنید شارژر را از پریز برق بکشید.

شارژر تلفن همراه را در جایی که رطوبت یا آب است قرار ندهید زیرا باعث می‌شود آب در سیستم الکترونیکی شارژر مشکلاتی بوجود می آورد که باعث میشه مدارهای کوتاه ایجاد بشود.

همیشه سعی کنید از یک محافظ برای اتصال شارژر یا آداپتور به پریز برق استفاده کنید.

 

راهنمای خرید شارژر و آداپتور هوآوی

اصل بودن شارژر یا آداپتور: زمانی که شما شارژری را برای دستگاه هوشمند خود تهیه می‌کنید حتماً از اصل بودن شارژر مطمئن شوید

 

نوع کانکتور شارژر: نوع کانکتور یا پورت شارژر باید به کابل شما که برای دستگاه هوشمند استفاده می‌کنید همخوانی داشته باشد

 

شدت جریان آمپر و ولتاژ خروجی شارژر: در زمان خرید شارژر شدت جریان آمپر و ولتاژ خروجی شارژر دقت کنید که با دستگاه هوشمند همخوانی داشته باشد.

 

قیمت شارژر: قیمت شارژر نشان دهنده اصل یا فیک بودن آن می‌باشد.

 

نحوه تشخیص شارژر اصلی و تقلبی

جنس شارژر هوآوی: برای ساخت شارژرهای هواوی از مواد با کیفیت استفاده شده است که باعث می‌شود رنگ پلاستیک شارژر اصلی براق‌تر و شفاف‌تر به نظر برسد. برای ساخت شارژرهای تقلبی از مواد بی‌کیفیت و پلاستیک‌های خشک و شکننده استفاده شده است.

 

کانکتور شارژر هوآوی: کانکتورهای شارژرهای اصلی از فلز با کیفیت و براق  است، اما در کنکتور شارژ فیک پورت و کنکتور نامنظم و بی کیفیت که با کمی دقت متوجه میشوید.

 

قیمت شارژر هوآوی: به دلیل استفاده از متریال خاص برای ساخت شارژرهای اصلی و همچنین کیفیت در ساخت باعث می‌شود که شارژرهای اصلی نسبت به شارژر فیک از قیمت بالاتری برخوردار باشند.

 

لوگو و نوشته‌های شارژر هوآوی: بر روی شارژرهای هواوی لوگوی این برند حک شده که شما شارژر واقعی رو نگاه کنید همه حروف آن با ضخامت به صورت یکسان چاپ شده‌اند اما تو شارژرهای تقلبی این لوگو غیر استاندارد و دارای عرض متفاوت و نوشته ها هم به صورت یکسان نمی‌باشند.

 

بررسی کد QR: روی شارژرهای اصلی و پک آنها یک عدد کد QR و یک سریال نامبر درج می‌شود که شما با برنامه Scan QR  این کد را اسکن کنید و اگر شماره نامبر هم همخوانی داشت می‌توانید از اصالت این شارژر مطمئن شوید.

 

وزن شارژر هوآوی: نسخه‌های اصلی شارژر هواوی سنگین‌تر می‌باشند، شما با یک مقایسه ساده می‌توانید وزن شارژر اصلی و فیک را تشخیص دهید. سازندگان کالاهای تقلبی پا را از این فراتر گذاشته و داخل آداپتورها و شارژرهای فیک کمی سرب قرار دادند که در برخی موارد این کار باعث گیج شدن فروشندگان هم شده است.

 

برای خرید شارژر هواوی با بهترین کیفیت به فروشگاه تخصصی دیجی شارژ مراجعه کنید.

نتیجه استفاده از شارژرهای تقلبی

زمانی که شما از شارژر غیر اورجینال برای شارژ کردن دستگاه هوشمند خود استفاده می‌کنید پروسه شارژ کردن دستگاه طولانی‌تر می‌شود و شارژر قادر نیست ولتاژ مناسبی را برای شارژ کردن موبایل شما ارائه دهد و همین عوامل به مرور باعث می‌شود که عمر باتری دستگاه هوشمند شما کاهش یابد. در مواردی حتی باعث میشه دستگاه شما داغ بشه و این باعث کند شدن عملکرد موبایل هم می‌شود.

 

مشخصات انواع شارژر و آداپتور هوآوی

 

آداپتور هواوی مدل HW-050100E2W

این شارژر برای دستگاه‌های هوشمند که به صورت فست شارژ نمی‌باشند کارایی دارد و می‌توانید با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب از دیجی شارژ خریداری کنید . این شارژر به صورت فست شارژ نمی‌باشد ، ولتاژ ورودی از ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت را پشتیبانی می‌کند ، همچنین شدت جریان خروجی یک آمپر، ولتاژ خروجی ۵ ولت ،دارای یک درگاه خروجی usb و نوع آداپتور آن به صورت دو پین می‌باشد.

 

شارژر دیواری اصلی هواوی مدل HW-090200eh0

https://bourstimes.ir/wp-content/uploads/2024/02/D8B4D8A7D8B1DA98D8B1-D8AFDB8CD988D8A7D8B1DB8C-D8A7D8B5D984DB8C-D987D988D8A2D988DB8C-1.jpg

شارژرها انواع متفاوتی دارند که شارژر دیواری یکی از قدیمی‌ترین شارژره‌هایی می‌باشد که شما این اطمینان را می دهد که برای شارژ کردن دستگاه هوشمند خود از آن استفاده کنید.

این شارژر دیواری قابلیت فست شارژ دارد که گوشی و دستگاه هوشمند شما را با سرعت بالاتر و در زمان کوتاه‌تری شارژ می‌کند و شدت جریان ۲ آمپر و ولتاژ خروجی ۵ ولت را دارا می‌باشد. شارژر HW-090200eh0 با توان ۱۸ وات قابلیت فست شارژ را دارد.

 

شارژر بیسیم هواوی CP60

این شارژر بیسیم هواوی ظاهری بسیار ساده و شیکی دارد که با هر سبک و سلیقه‌ای سازگار می‌باشد و شما کاربران گوشی‌های هوشمند می‌توانید از قابلیت فست شارژ این دستگاه به راحتی استفاده کنید بدنه شارژر از مواد با کیفیت ساخته شده که دوام و کیفیت بالایی را برای بدنه شارژر تضمین می‌کند مانع می‌شود دستگاه شما روی آن لیز بخورد.

این شارژر بیسیم قابلیت شارژ سریع با توان ۱۵ وات را دارا می‌باشد و سازگار با دستگاه‌های مختلفی مانند گوشی‌های هواوی ایرپاد و ساعت‌های هوشمند و دستگاه‌هایی که از فناوری QI پشتیبانی می‌کنند.

شارژر وایرلس هواوی CP60 با شدت جریان ۲ آمپر و ولتاژ خروجی ۵ ولت دارای فست شارژ می باشد.

 

شارژر دیواری اصلی فست شارژ تایپ سی مدل HW-200325EP0

https://bourstimes.ir/wp-content/uploads/2024/02/D8B4D8A7D8B1DA98D8B1-D8AFDB8CD988D8A7D8B1DB8C-D8B3D988D9BED8B1-D8B4D8A7D8B1DA98-D987D988D8A7D988DB8C.jpg

اگر به دنبال یک شارژر هستید که بتوانید در زمان کوتاهی دستگاه خود را شارژ کنید ما این شارژر را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از فروشگاه آنلاین دیجی شارژ آن را خریداری کنید.

شارژر فوق سریع و قدرتمند هواوی مدل HW-200325EP0 با توان خروجی ۶۵ وات می‌تواند دستگاه هوشمند شما را با سرعت بسیار بالا و در زمان خیلی کوتاهی شارژ کند.

یک شارژر که با طراحی زیبا و بسیار جمع و جور با وزن کم و دارای دو شاخه که سازگار با پریز برق می‌باشد می‌تواند شارژ سریع و ایمن را برای شما به ارمغان بیاورد.

این شارژر با شدت جریان ۳ آمپر و ولتاژ خروجی ۲۰ ولت یک شارژر قدرتمند از برند هوآوی می باشد.

 

آداپتور 3 پین فست شارژ هوآوی

شارژرها تاثیر بسیار مستقیمی بر روی باتری گوشی شما دارند که در موقع انتخاب و خرید شارژر هوآوی باید دقت لازم را به عمل بیاورید آداپتور 3پین هواوی که با شدت جریان ۲ آمپر و ولتاژ خروجی ۹ ولت می‌باشد می‌تواند توان خروجی 18W را برای دستگاه شما تامین کند ، همچنین  درگاه خروجی این آداپتور از نوع usb ،همچنین قابلیت فست شارژ را نیز دارا می باشد.

 

ما سعی کردیم در این مقاله تمام موضوعاتی که مرتبط با شارژرهای هواوی می‌باشد را ارائه دهیم تا شما در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید و بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید.

 

برای خرید شارژر هواوی بهتر است به فروشگاه تخصصی دیجی شارژ مراجعه کنید زیرا ما تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتری را جلب کنیم سایت دیجی شارژ  سایت تخصصی که می‌تواند لوازم جانبی گوشی همراه، تبلت، لپ تاپ به شما عزیزان ارائه دهد همچنین با ۱۲ سال سابقه در حوزه تکنولوژی و فروش تلفن همراه و لوازم جانبی آن طی این همه سال و با توجه به تلاش‌های مستمر توانستیم مشتریان وفاداری را برای خود داشته باشیم.

شما می‌توانید شارژرها و آداپتور اصلی هواوی را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه تخصصی دیجی شارژ تهیه کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.