کد خبر : 182038
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فروردین 1401 - 15:03

برند یا لوگوی تجاری

برند یا لوگوی تجاری

فرقی ندارد که حوزه فعالیت شما در چه زمینه‌ای باشد. آیا کسب و کار خانگی دارید؟ یا بصورت اینترنتی کسب درآمد می‌کنید؟ یا مثلا شرکت خود را دارید یا صاحب فروشگاه و رستورانی هستید؟ باید تمامی مشاغل برند خود را در اداره مالکیت معنوی ثبت کنید، حتی پیشنهاد ما به شما این است که قبل

فرقی ندارد که حوزه فعالیت شما در چه زمینه‌ای باشد. آیا کسب و کار خانگی دارید؟ یا بصورت اینترنتی کسب درآمد می‌کنید؟ یا مثلا شرکت خود را دارید یا صاحب فروشگاه و رستورانی هستید؟

باید تمامی مشاغل برند خود را در اداره مالکیت معنوی ثبت کنید، حتی پیشنهاد ما به شما این است که قبل از شروع کسب و کار یا اجرای ایده‌تان اقدام به ثبت برند و نام تجاری آن کنید.

تیم‌های قوی حقوقی در هر کجای ایران باشید، برند مورد نظرتان را در کوتاهترین زمان و با هزینه‌ای مناسب ثبت خواهند کرد.

مزیت‌هایی که نام تجاری و ثبت برند برای کسب و کار دارد

* ثبت لوگو و برند تجاری باعث تمایز کالا، محصولات و خدمات شما با بقیه و رقیبانتان می‌شود.

* لوگوی تجاری شما جزئی از دارایی شما محسوب می‌شود. طوریکه اگر روزی تصمیم گرفتید کسب و کارتان را منحل کنید، می‌توانید برندتان را به مبلغ قابل توجهی به فروش برسانید.

* می‌توانید بدون حد و مرز، نمایندگی‌های مختلفی در سرتاسر کشور داشته باشید.

* لوگوی تجاری شما قابل انتقال به دیگران و بقیه کسب و کارها است.

* لوگوی تجاری شما به برندینگ و بازرایابی کسب وکارتان کمک چشمگیری خواهد کرد.

* با به ثبت رساندن برند، حق انحصاری آن نام در طبقه فعالیتتان متعلق به شما خواهد بود.

* وقتی برند و لوگوی تجاری‌تان ثبت و شناخته شود، تلاش شما برای بهتر شدن و حفظ کیفیت محصولاتتان افزایش می‌یابد که این باعث می‌شود درآمد بیشتری از نام برندتان کسب و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

* تمایل افراد برای سرمایه گذاشتن روی برند و لوگوی شما افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

ضررهای عدم ثبت برند

حال بیایید بررسی کنیم که ثبت نکردن برند چه بلایی سر کسب و کار شما خواهد آورد، پیشنهاد می‌کنیم اتفاقاتی که به عنوان وکلای امور ثبتی زیاد با آن سر و کار داریم را مطالعه کنید تا عواقب و مشکلات ثبت نکردن لوگوی تجاریتان را با تمام وجود درک کنید:

فرض کنید شما قصد دارید کسب و کاری را راه اندازی کنید، قرار است صاحب یک فروشگاه، شرکت، اپلیکیشن یا هر چیزی که دلخواهتان است، باشید. برای رشد و پیشرفت آن شبانه‌روزی تلاش می‌کنید، نه تنها زمان بسیار زیادی را برای شکل‌گیری کسب و کارتان صرف کرده‌اید بلکه  سرمایه خیلی زیادی را هم در این زمینه گذاشته‌اید.

پس از گذشت مدتها، برای رشد برند خود افراد زیادی به شما اعتماد کرده‌اند و برند شما را به دیگران معرفی کرده‌اند و الان به نقطه‌ای رسیده‌اید که می‌خواهید با خیال راحت از نتیجه زحمات این همه سالتان بهره ببرید، ناگهان…

چقدر حیف که همه زحماتتان به هدر رفت و نابود شد. البته شکست لازمه پیروزی است و باید دست روی زانوهایتان بگذارید و با یک یاعلی بلند شوید.

فقط این بار لطفا با ثبت برند و لوگوی تجاری‌تان شروع کنید تا مطمئن شوید هیچکس از نام لوگوی شما سواستفاده نخواهد کرد، چون در کسب و کار قبلی تان این اشتباه را انجام داده بودید.

برند یا لوگوی تجاری2

در کسب و کار قبلی روی برندی سرمایه‌گذاری کرده بودید که متعلق به شما نبوده است، در واقع می‌شود گفت روی هیچ چیزی سرمایه‌گذاری نکرده‌اید.

زمانی که شما قصد داشتید نفسی با خیال راحت بکشید نام لوگو شما توسط شخص یا کسب و کاری دیگر ثبت شده بود.

در این مرحله دست شما به هیچ جایی بند نیست و قانون از کسی حمایت می‌کند که برند را اول از همه ثبت کرده باشد.

اما بیایید مجدد از نو و صفر شروع کنیم، اما این بار همه مراحل قانونی را پیش ببریم و اصولی قدم برداریم. راههایی که امکان سواستفاده دیگران و کسب و کارها از ما هست را ببندیم. استوار و محکم پیش می‌رویم و کسب و کارمان را حتی از قبلی موفق‌تر شروع می‌کنیم.

(آنچه خواندید یک داستان واقعی بود!!)

حالا اگر بعد از کسب همه این اطلاعات در روند قانونی کسب و کارتان نیاز به مشاوره‌های رایگان و یا تمایل به ثبت لوگوی تجاری‌تان داشتید، خوشحال می‌شویم با موسسه حقوق هوران تماس بگیرید تا صدای شما را بشنویم، در این زمینه صفر تا صد راهنمایی‌تان کنیم.

مطمئن باشید کارشناسان امور ثبتی گروه هوران راحت و از صفر تا صد همراه کسب و کارتان خواهند بود.

صورتجلسه تغییرات

صورتجلسه برای رسمیت داشتن هر جلسه‌ای الزامی است و توسط منشی آن جلسه صورت می‌گیرد. در صورتجلسه‌ها تاریخ، ساعت و حتی محل برگزاری جلسات هم باید نوشته شود. همچنین موارد، تصمیمات و گفتگوهایی که در جلسه بیان می‌شود هم باید درج شود.

بعد از تمام شدن مراحل تاسیس شرکت، در واقع وقتی که شرکت شخصیت حقوقی مستقلی دارد مدیران می توانند نسبت به تغییرات آن اقدام کنند. در راستای تغییرات شرکت‌ باید ثبت صورتجلسه که از مهمترین موارد می‌باشد، توسط موسسین هر شرکتی به سرانجام برسد. این تغییرات عبارتند از: تغییر در سرمایه، تغییر در اعضا و یا تغییر در اساسنامه که باید توسط افراد با سابقه و مجرب صورت گیرد.

موسسه حقوقی هوران با سالها تجربه در امور ثبتی و حقوقی بهترین گزینه برای رسیدن به اهداف شما خواهد بود.

برند یا لوگوی تجاری3

تغییرات شرکت

وقتی که شرکتی ثبت می‌شود ممکن است اتفاقاتی بیفتد تا تغییراتی در شرکت ایجاد شود.

هر شرکتی در طول عمر خود یک بار ثبت می‌شود و دهها حتی صدها بار تغیرات اجباری و گاهی داوطلبانه می‌کند. همه تغییرات و تصمیمات شرکتها در مجمع عمومی فوق‌‌العاده و عادی یا در جلسات هیئت مدیره قابل انجام می‌باشد.

تغییرات ایجاد شده در شرکت از جمله تغییرات اساسنامه و تغییر در سرمایه عبارتند از کاهش یا افزایش آن، انحلال شرکت، ورود و خروج شرکا، تغییر اعضای هیئت مدیره یا حتی تغییر سمت آنها، انتقال سهام، تغییر حق امضا و.. باید در اسرع وقت ثبت شود.

صورتجلسه هرکدام از تغییرات ایجاد شده در شرکت باید تکمیل و سپس در سامانه اداراه ثبت شرکت‌ها در بخش صورتجلسه شرکت لازم، اعمال و فرم مربوط به صورتجلسه را ارسال شود. با این روش، تغییرات ایجاد شده در شرکت به اطلاع اداره ثبت شرکتها خواهد رسید.

بهترین راهکار برای سهولت در انجام شدن تغییرات شرکت‌ها راهنمایی گرفتن از موسسه ثبتی و حقوقی بسیار قوی و حرفه‌ای است. موسسه ثبتی و حقوقی هوران برای این کار متخصصین با تجربه و حرفه‌ای در اختیار دارد که می‌تواند بهترین راهکارها را به شما ارائه دهد.

سخن آخر

موسسه حقوقی هوران از بهترین و حرفه‌ای‌ترین موسسات مشاوره حقوقی می‌باشد.

هدف اصلی مجموعه هوران رضایت مشتریان عزیز است، با سابقه درازمدتی که در این زمینه داشته‌ایم توانسته‌ایم با تعرفه‌های پایین، کارهای مشتریان خود را با بهترین کیفیت و کمترین زمان انجام دهیم.

برای دغدغه نداشتن بهتر است کارهای صفر تا صد حقوقی و ثبتی خود را به تیم قدرتمند هوران بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه‌ها و تعرفه‌ها با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین راهکار را به شما ارائه دهیم.

آدرس:

شماره تلفن:

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.