کد خبر : 107545
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 16:08

با پرطرفدارترین عطرهای ۲۰۲۱ آشنا شوید!

با پرطرفدارترین عطرهای ۲۰۲۱ آشنا شوید!

با پرطرفدارترین عطرهای ۲۰۲۱ آشنا شوید! عطرها یکی از بهترین هدایایی هستند که می‌توانید به عزیزان خود هدیه دهید. همچنین انواع عطر و ادکلن قابلیت آن را دارند که یاد شما را در ذهن افراد زنده نگه دارند. افراد بسیاری هستند که با شنیدن بوی عطر خاصی به یاد آن‌ها می‌افتیم یا به دلیل آن

با پرطرفدارترین عطرهای ۲۰۲۱ آشنا شوید!

عطرها یکی از بهترین هدایایی هستند که می‌توانید به عزیزان خود هدیه دهید. همچنین انواع عطر و ادکلن قابلیت آن را دارند که یاد شما را در ذهن افراد زنده نگه دارند. افراد بسیاری هستند که با شنیدن بوی عطر خاصی به یاد آن‌ها می‌افتیم یا به دلیل آن که چندین سال است از یک عطر خاص استفاده می‌کنند، نام و خاطرات آن‌ها را با آن عطر به یاد داریم؛ به همین دلیل است که خرید بهترین عطر زنانه و بهترین عطر مردانه برای خود و یا برای هدیه دادن، اهمیت بسیاری دارد.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با پر طرفدارترین عطرهای ۲۰۲۱ آشنا کنیم و بگوییم بهترین عطر های سال کدام هستند. چنانچه می‌خواهید با پرفروش ترین عطر در ایران آشنا شوید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

عطر زرجف

برند زرجف توسط فردی به نام سرجیو مومو در سال ۲۰۰۳ در ایتالیا با هدف ترکیب بهترین و با کیفیت‌ترین مواد برای تولید محصولات با کیفیت برای عالی‌ترین سبک زندگی جهانی طراحی شد. برند زرجف به تولید مجموعه‌ای از رایحه‌های فوق‌العاده، بی‌نظیر و قابل دسترس در سراسر جهان پرداخته است. برند زرجف محصولات خود را با ترکیبی از فرآیتد تقطیر، ترکیب و بسته‌بندی خاص عصاره‌های گران قیمت تولید می‌کند. بسته بندی عطر زرجف از برش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، کوارتز، شیشه مورانو، چوب، قلع، برنز، طلا و چرم است که در بطری‌های مدرن، جدید و طرح‌دار با درپوشی آراسته به مهر XERJOFF عرضه می‌شود. در واقع عطر زرجف با ارائه عطر‌هایی با رایحه بسیار متفاوت از بهترین مواد تشکیل دهنده در بسته بندی‌های شیک و متفاوت در سراسر جهان بسیار مورد توجه قرار گرفت.

رایحه عطر زرجف متنوع بوده و می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. یکی از رایحه‌های این عطر از کالکشن coffee break است که پرطرفدارترین ادو پرفیوم زنانه و مردانه است. همچنین یک نمونه از بهترین عطر مردانه برند زرجف Xerjoff Casamorati Fiero و یک نمونه از بهترین عطر زنانه این برند Xerjoff Casamorati Bouquet Ideale هستند. تا به امروز برند عطر زرجف ۷۷ نوع عطر و ادکلن تولید کرده است. برخی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین انواع عطر زرجف عبارتند از: Xerjoff More Than Words EDP for Women and Men، Xerjoff Casamorati Bouquet  Ideale EDP for Women، Xerjoff XJ 1861 Naxos EDP for Women and Men و…. .

عطر مارلی

با پرطرفدارترین عطرهای ۲۰۲۱ آشنا شوید!

پرفیوم دی مارلی (Perfume de Marly) یک برند عطر بسیار مشهور با رایحه خوش است که با بوی خوش امضایش حالتی رویایی را خلق میکند. پرفیوم د مارلی زندگی معاصر، ساده و بی آلایش را تداعی می‌کند اما آن را به گونه‌ای بیان می‌کند که با اصول سلطنتی فرانسه در قرن هجدهم هماهنگ باشد. در انواع عطر مارلی و رایحه این عطر خوش بو ردپا و اثری از ظرافت و شکوه فرانسوی را پیدا می‌کنید. لویی شانزدهم در ساخت عطر سخت‌گیر بود و هدف او از ساختن عطر دستیابی به نبوغ جدید بود. پرفیوم د مارلی که شرکت عطر سازی معاصر است که هدف از تاسیس این برند عطر یادآوری بهترین عطرها برای شاه لویی پانزدهم بود که در بزرگداشت مسابقات اسب دوانی ساخته می‌شد و تداعی و شکوه و جلال قرن ۱۸ است. برند عطر مارلی کار خود را در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد.

برای تولید رایحه عطر برند مارلی، استفاده از ترکیبات فرانسوی حفظ شده است و هر عطر همچون رنگ‌های یک پالت نقاشی، امضای خاص خود را دارند. این برند فرانسوی که یکی از برندهای تولیدکننده پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران است، رایحه‌هایی دارد که می‌توانند به راحتی از بهترین عطر های سال محسوب شوند. پرفروش‌ترین عطر مارلی شامل مارلی پگاسوس، مارلی گالووی، مارلی نیسان و مارلی گودولفین هستند. جالب است بدانید این برند که جزو پرطرفدارترین عطر های ۲۰۲۱ محسوب می‌شود، نام انواع عطر خود را از روی نام معروف‌ترین اسب‌های دنیا انتخاب کرده است. اولین ادکلن و پرفیوم دی مارلی در سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و از آن زمان به یکی از برندهای عطرسازی لوکس و پرطرفدار تبدیل گشته است.

عطر کرید

عطر کرید که یکی از برند‌های لوکس و معروف عطر و ادکلن در جهان است و تنها برند خصوصی عطر و ادکلن جهان است توسط فردی به نام Olivier Creed در سال ۱۷۶۰ در پاریس تاسیس شده است. کمپانی عطر کرید بعد از دست‌یابی به معروفیت و مشهور شدن در بین عاشقان عطر و ادکلن نمایندگی‌های رسمی خود‌ را در کشور‌هایی مانند فرانسه، آمریکا، اسپانیا و… افتتاح کرد. عطر و ادکلن‌های برند لوکس کرید سالیان طولانی است که در میان افراد مشهور و سیاستمداران محبوب است و حتی بعضی از آن‌ها از این عطر به‌طور صریح در مصاحبه‌های خود نام آورده‌اند. کمپانی کرید از روش‌های تولید دستی مانند پالایش و تصفیه مواد طبیعی برای تولید عطر استفاده می‌کند و به استاندارد‌های کیفیتی بالا برای محصولات خود پایبند است‌.

برند کرید را به این دلیل تولید کننده بهترین عطر مردانه و بهترین عطر زنانه می‌دانند که برای تولید رایحه‌های خود از محصولات طبیعی استفاده می‌کند و میزان پایبندی این برند به استفاده از محصولات طبیعی به قدری است که چنانچه در یک فصل به محصولاتی با کیفیت دسترسی نداشته باشد، ممکن است تولید محصول مرتبط با آن را تا فصل دیگر متوقف کند. پرفروش‌ترین عطرهای برند کرید را می‌توان کرید وایکینگ، ادکلن کرید آیریش تویید، ادکلن سیلور ماونتین واتر، لاو این بلک، کرید اونتوس، کرید هیمالیا، اورجینال سانتال، امپریال میلسیم، رویال عود و اورجینال وتیور و… دانست.

عطر آمواژ

با پرطرفدارترین عطرهای ۲۰۲۱ آشنا شوید!

عطر آمواژ یا آمواج (Amouage) یک برند لوکس بین المللی است که به دلیل تولید عطرهایی بسیار خاص با رایحه‌ای عالی، در جهان معروف است در تاریخچه عطر آمواژ، خانه عطر آمواج در سال ۱۹۸۳ در بخش سلطان نشین عمان تاسیس شد و به‌عنوان هدیه پادشاهان به آن داده شد. این برند عطر سازی تولید عطر عربی را به روش دیگر تعریف کرد و به دلیل تلفیق مدرنیته بدیع و طراحی هنرمندانه با رایحه های عربی شهرت جهانی پیدا کرد. آمواژ یا آمواج، تلفیقی از عطرسازی شرق و غرب ایجاد کرده است تا تجمل آوانگارد را تعریف کند.

امضای خاص رایحه‌های آن که سبب شهرت این برند شده است، به دلیل وجود رایحه چوب آگرا یا عود، گل‌سرخ، کندر، ادویه‌جات و مشک است که ردپایی از ترکیبات سنتی عطرسازی خاورمیانه هستند. برای تکمیل رایحه عطر آمواج، افرادی با ملیت انگلیسی و فرانسوی نیز در تولید این رایحه‌ها نقش دارند.

اولین عطر تولید برند آمواژ آمواج گلد نام داشت که عطرساز فرانسوی به نام گای ربرت آن را در سال ۱۹۸۳ تولید کرد. از بین انواعی از بهترین عطر مردانه و بهترین عطر زنانه برند آماژ می‌توان به آمواج هانر، آمواژ اپیک، آمواج دیا، آمواژ گلد، آمواژ رفلکشن و… اشاره کرد. خاص بودن رایحه این عطر‌ها که ردپای رایحه‌های خاورمیانه را در خود دارند، سبب شده است جزو پرطرفدارترین عطرهای ۲۰۲۱ باشند.

قیمت پرطرفدارترین عطر های ۲۰۲۱

پرفروش‌ترین ادکلن مردانه و پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران، در این چهار برند قرار گرفته‌اند که جزو پرطرفدارترین عطر های ۲۰۲۱ هستند. برای خرید این عطرها و آگاهی از قیمت بهترین عطر زنانه و مردانه لازم است به یک نمایندگی معتبر فروش عطر و محصولات لوکس مراجعه کنید تا مطمئن باشید، عطری که تهیه می‌کنید اوریجینال بوده و و با قیمت مناسب به شما عرضه می‌شود. فروشگاه محصولات لوکس میرولانژ، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه کننده انواع محصولات لوکس و همچنین عطرهای اصل با قیمت مناسب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.