کد خبر : 133333
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 12:05

باز هم حمایت ایلان ماسک و رشد دوج کوین!

باز هم حمایت ایلان ماسک و رشد دوج کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه دوج کوین (DOGE) یکی از محبوب‌ترین رمزارز‌های موجود در بازار رمزارز‌ها است و حالا در پی توییت ایلان ماسک (Elon Musk) و پس از چند ماهی که این رمزارز در روند ریزشی به سر می‌برد، حدود 25 درصد رشد کرد! البته قبل از توییت ایلان ماسک، دوج کوین در یک روند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج کوین (DOGE) یکی از محبوب‌ترین رمزارز‌های موجود در بازار رمزارز‌ها است و حالا در پی توییت ایلان ماسک (Elon Musk) و پس از چند ماهی که این رمزارز در روند ریزشی به سر می‌برد، حدود 25 درصد رشد کرد!

البته قبل از توییت ایلان ماسک، دوج کوین در یک روند صعودی کوتاه مدت به سر می‌برد، در ادامه به دلیل توییت ایلان ماسک، روند صعودی این توکن بسیار قدرتمند‌تر شد، به‌طوری که توانست کانال نزولی خود را بشکند!

ایلان ماسک در توییتی که در تاریخ 14 ژانویه منتشر کرد، عنوان کرد که از این پس می‌توان با دوج کوین، محصولات تسلا را خریداری کرد. پس از این توییت قیمت دوج کوین تا محدوده 22 سنت بالا رفت.

حدود یک ماه پیش بود که ایلان ماسک، موسس شرکت تسلا (Tesla) و اسپیس ایکس (SpaceX) از علاقه خود نسبت به پذیرش دوج کوین به عنوان روش پرداخت گفته بود. حالا پس از یک ماه، این شرکت تصمیم به پذیرش این توکن گرفت، باید دید نتایج این تصمیم بر روی قیمت دوج کوین و در درازمدت چه خواهد بود.

همچنین ایلان ماسک به تازگی در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که دوج کوین از بیت کوین بهتر است! او اعتقاد دارد که از لحاظ سرعت نقل و انتقال پول و مصرف برق، دوج کوین گزینه بهتری از بیت کوین است. به نظر ماسک، بیت کوین جایگزین مناسبی برای ارز رایج جهانی نخواهد بود!

بررسی روند قیمتی دوج کوین از لحاظ تکنیکال

دوج کوین، به دنبال ریزش بازار رمزارز‌ها، از تاریخ 28 اکتبر سال 2021 در یک کانال نزولی قرار داشت. این توکن، حدود 75 روز در این کانال در حرکت بود و حالا با شکست آن، به نظر می‌آید وضعیت برای این توکن محبوب، بهتر شده است و احتمال صعود بیشتر نیز برای این توکن محتمل‌تر است.

روند دوج کوین هنوز صعودی نشده است! تا زمانی که این توکن نتواند مقاومت محدوده 20 سنت را بشکند و در بالای آن تثبیت دهد، نباید انتظار صعود از این رمزارز را داشته باشیم.

در صورت شکسته شدن مقاومت 20 سنت، می‌توان تارگت‌های 26 سنت و 33 سنت را برای دوج کوین متصور شد.

نوشته باز هم حمایت ایلان ماسک و رشد دوج کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.