کد خبر : 134857
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 14:37

اهمیت استفاده از سوپر مارکت آنلاین

اهمیت استفاده از سوپر مارکت آنلاین

به دلیل تغییر مداوم سبک زندگی مصرف کنندگان ، افزایش شهر نشینی ها ، ظهور نسلی با فناوری و با سبک زندگی شلوغ تر، استقبال بیشتری برای خرید سوپرمارکتی آنلاین صورت گرفته است. امروزه بازار سوپرمارکتی آنلاین سهم قابل توجهی را در بازار مواد غذایی و خواربار فروشی ایران به خود اختصاص داده است. با

به دلیل تغییر مداوم سبک زندگی مصرف کنندگان ، افزایش شهر نشینی ها ، ظهور نسلی با فناوری و با سبک زندگی شلوغ تر، استقبال بیشتری برای خرید سوپرمارکتی آنلاین صورت گرفته است.

امروزه بازار سوپرمارکتی آنلاین سهم قابل توجهی را در بازار مواد غذایی و خواربار فروشی ایران به خود اختصاص داده است. با توجه به افزایش تقاضا در بازار ، پیش بینی می شود که این کسب و کارها قسمت عمده ای از بازار را در سال های آینده از آن خود کنند. یکی از دلایل افزایش تقاضاها ، همه گیری بیماری کرونا می باشد که از آغاز ورودش به ایران  ، کسب و کارهای آنلاین زیادی را مورد توجه قرار داده است.

از این گذشته ، خرید آنلاین مواد غذایی بصورت آنلاین ، بسیار راحت و ایمن می باشد و استانداردهای فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کند. همه این ها باعث می شود مصرف کنندگان برای نیازهای روزانه خود به پلتفرم های سوپرمارکتی آنلاین مراجعه کنند.

یکی از بزرگ‌ترین تأثیرات همه‌گیری ویروس کرونا بر صنعت خواربار فروشی، رونق سفارش آنلاین بوده است. طبق یک گزارش، پس از شروع همه‌گیری، عادات خرید مصرف‌کنندگان از ماهانه به هفتگی تغییر کرد. این امر عمدتاً ناشی از افزایش خریدهای ضروری در این دوره بود. به طور خلاصه، دنیای مواد غذایی هرگز مثل قبل نخواهد بود. این صنعت به طور مداوم برای پاسخگویی به نیازهای فزاینده مشتریان تکامل خواهد یافت.

همان گونه که سایر صنایع روی به دیجیتالی شدن نمودند، صنعت خواربار فروشی نیز بر روی تلفن های همراه متمرکز شد. در عصر دیجیتالی کنونی که همه از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند، این یک امر ضروری برای کسب و کارها و صنایع مختلف می باشد.

در تصویر زیر بطور ساده نقش این کسب و کارها و فرآیند سفارش و تحویل سفارشات را توضیح داده ایم :

چه پلتفرم هایی در ایران خدمات سوپرمارکت اینترنتی را ارائه می دهند؟

در ایران سه شرکت بزرگ در این بازار به رقابت می پردازند که در زیر به طور خلاصه آنها را بیان کرده ایم:

اسنپ مارکت

اسنپ مارکت یکی از پرطرفدار ترین زیرمجموعه ‌های شرکت اسنپ می باشد که در آغاز فعالیت خود را با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار، مایلی و سایر سوپرمارکت‌ها در زمینه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی آغاز نموده و روز به روز در حال گسترش می باشد.این سوپرمارکت آنلاین با عرضه محصولات متنوع، باکیفیت و قیمت مناسب سعی در جلب رضایت کاربران خود دارد.

این سوپرمارکت آنلاین ، فروش اینترنتی از تمام شعبه های هایپر استار را محیا می کند.این پلتفرم ، یک سوپر مارکت است که بر روی گوشی های هوشمند و یا نسخه وب در دسترس می باشد که توسط آن می توانید اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه های مختلف و یا قیمت ها و تخفیف های متنوع مشاهده کنید .

اما نکته حائز اهمیت این است که خود اسنپ مارکت نیز سعی بر این دارد تا با ارائه تخفیفات بیشتر روی محصولات مختلف، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند که همه این موارد در نهایت به نفع خود مشتری خواهد بود. کد تخفیف اسنپ مارکت  ، یک کوپن خریدی است که توسط اسنپ مارکت تولید شده تا برای مشتریان و کاربران این مجموعه خریدی ارزان تر را به همراه داشته باشد.

سوپر مارکت آنلاین2

اکالا

دیگر سوپرمارکت آنلاین مطرح دیگر ، فروشگاه اینترنتی اکالا یا همان افق کوروش می باشد. گفتنی است که فروشگاه های افق کوروش و هایپر فامیلی اقدام به همکاری مشترک نموده و در حال حاضر افق کوروش بیش از  ۲۰۰۰ شعبه در سرتاسر ایران دارد که این به نوبه خود پیشترفتی قابل توجه برای این شرکت می باشد.

یکی از مزایای خرید از فروشگاه های اکالا تحویل زیر یک ساعت می باشد، که با همان تخفیف های موجود در فروشگاه ها و مزایای بسیاری هم چون استفاده از باشگاه مشتریان می باشد.مزیت دیگر قابل توجه دیگر این می باشد که افق کوروش دارای اپلیکیشن برای موبایل می باشد ، فرقی ندارد که گوشی موبایل شما اندروید باشد یا ایفون شما می توانید از تمام ویژگیهای این اپلیکیشن استفاده نمایید. یکی از این ویژگی ها امکان جستجوی محصولات با صوت و اسکن به وسیله بارکد است .

همچنین شما می توانید با ایجاد لیست خرید و اضافه نمودن محصولات به لیست در برنامه اکالا ، در زمان دلخواه می توانید این لیست تشکیل شده را خریداری نمایید. همچنین خدمات پرداخت از جمله مدیریت کیف پول، شارژ موبایل، بستههای اینترنتی، پرداخت قبوض در این اپلیکیشن وجود دارد.

فروشگاه های افق کوروش ملقب به فروشگاه های همواره تخفیف می باشند. اما نکته جالب اینجاست که شما می توانید حتی با تخفیف بیشتری از این فروشگاه خرید نمایید ، این فروشگاه با ارائه کد تخفیف اکالا سعی دارد تا فرصتی متفاوت برای مشتریان خود ایجاد کند تا بتوانند به صرفه تر خرید داشته باشند.

دیجی کالا جت

جدید ترین سرویس دیجی‌کالا با عنوان دیجی‌کالا جت با هدف ارسال رایگان و سریع سفارش‌های سوپرمارکتی (کمتر از ۳۰ دقیقه) اخیرا آغاز به کار کرده است. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جت با هدف ارائه و ارسال سریع محصولات اساسی مانند کالاهای سوپرمارکتی ، کالاهای بهداشتی و نظافتی ، لوازم خانه و آشپزخانه و محصولات پروتئینی و… ایجاد شده است.

سرعت یکی از مهمترین شاخصه های مثبت دیجی کالا جت می باشد. هدف اصلی دیجی کالا با این کار ارائه تجربه ای خوب و متفاوت به کاربر می باشد.دیجی کالا جت مناسب آن دسته از افرادی می باشد که می خواهند در کم ترین زمان ممکن به سفارش های سوپرمارکتی خود برسند.

این سرویس ، خدمات خود را از شهرهای تهران و کرج آغاز نموده و اخیرا در شهر مشهد به صورت آزمایشی فعالیت خود را شروع نموده است. دیگر شهرهای ایران مانند شیراز، اهواز، تبریز و قم هم در آینده می‌توانند در کوتاه ترین زمان سفارش‌های سوپرمارکتی خود را دریافت کنند.

سوپر مارکت آنلاین3

دیجی کالا جت در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که یکی از آنها کد تخفیف دیجی کالا جت می باشد.

چگونه می توانیم از آخرین کد تخفیف سوپرمارکت های اینترنتی با خبر شویم؟

یکی از راه های خرید ارزان تر و به صرفه تر از این سوپرمارکت های اینترنتی ، استفاده از انواع کدها و کوپن های تخفیف می باشد. برای دریافت کد تخفیف های این سرویس ها، می توانید به وبسایت موپن مراجعه کنید.موپن یک وبسایت و یک پلتفرم برای رقابت و معرفی خدمات آنلاین هم چون سوپرمارکت های آنلاین می باشد.

بوسیله سایت موپن، فروشگاه ‌ها می توانند محصولات و خدمات خود را راحت‌تر به مشتریان معرفی کنند و در صحنه رقابت از سایر رقبا پیشی بگیرند و هم کاربران می توانند با مقایسه این خدمات، به بهترین و در عین حال ارزان‌ترین آن‌ها دست‌ یابند.

هدف اصلی موپن این است تا کد تخفیف را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد تا حس خوب و شیرین خرید ارزان‌تر را، به کاربران خود هدیه دهد. کارشناسان موپن، این کدهای تخفیف را از را‌ه‌ها و کانال‌های مختلف، پیدا می‌کنند، تمامی آن‌ها را امتحان می‌کنند تا از سالم بودن و کار کردن کد، مطمئن شوند و سپس در اختیار شما قرار می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.