کد خبر : 71096
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 6:41

از اسباب کشی منزل تا نظافت منزل با اپلیکیشن کاربردی استادکار

از اسباب کشی منزل تا نظافت منزل با اپلیکیشن کاربردی استادکار

اسباب کشی منزل از کارهای بسیار وقت گیر و خسته کننده است. جابجایی بارها و اثاث مختلف منزل به صورت کاملا ایمن و بدون ایجاد آسیب و خسارت بر آن‌ها نیازمند قدرت و تجربه بالا در این کار است. اگر قصد اسباب کشی و جابجایی دارید قصد داریم اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار را به شما

اسباب کشی منزل از کارهای بسیار وقت گیر و خسته کننده است. جابجایی بارها و اثاث مختلف منزل به صورت کاملا ایمن و بدون ایجاد آسیب و خسارت بر آن‌ها نیازمند قدرت و تجربه بالا در این کار است. اگر قصد اسباب کشی و جابجایی دارید قصد داریم اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار را به شما معرفی کنیم تا برای کارهایتان برنامه ریزی ساده تر و بهتری داشته باشید و بتوانید با کمک متخصصان خدمات حرفه ای کارهای خود را انجام دهید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

اسباب کشی منزل با باربری و اتوبارهای استادکار

در برخی از فصل‌های سال میزان جابجایی و اثاث کشی بسیار زیاد شده و معمولا فصل شلوغی برای مستاجرها و شرکت‌های باربری است. پیدا کردن کارگر قابل اعتماد، مراجعه به باربری و انتخاب وسیله نقلیه مناسب و ایمن برای جابجایی وسایل از دغدغه‌های افراد است. برخی از شرکت‌های باربری و کارگران حمل بار در فصل‌های خاصی که میزان اسباب کشی و جابجایی زیاد است فعالیت می‌کنند. از این رو ممکن است گاهی اوقات با وجود تلاش فراوان موفق به پیدا کردن کارگر یا ماشین حمل بار مناسب نشوید.

علاوه بر موارد گفته شده هزینه اسباب کشی منزل نیز از موارد مهم به شمار می‌رود. حجم بار، مسیر مورد نظر برای جابجایی و … از موارد تاثیر گذار در تعیین هزینه‌های اسباب کشی است. در این میان شرکت‌های مختلفی در زمینه اسباب کشی منزل فعالیت می‌کنند که تمام خدمات اسباب کشی را از صفر تا صد برای شما انجام می‌دهند. خدماتی از جمله:

  • جمع آوری و بسته بندی

اولین و یکی از مهم‌ترین کارها برای اسباب کشی بسته بندی درست و اصولی لوازم منزل است. اگر وسایل به درستی بندی نشده در هنگام جابجایی شکسته و آسیب می‌بینند. علاوه بر آن انجام بسته بندی درست کاری وقت گیر و خسته کننده است. می‌توانید از نیروهای شرکت مربوطه برای این کار کمک بگیرید تا تمام وسایل شما را به بهترین شکل و کاملا ایمن بسته بندی و جمع آوری کنند.

  • حمل و جابجایی

بعد از بسته بندی درست و ایمن مرحله بعد جابجایی وسایل است. انتقال وسایل به ماشین حمل بار، چیدمان درست و محکم درون ماشین، خارج کردن وسایل و انتقال به مقصد جدید در مرحله بعد صورت گرفته که از بخش‌های مهم اسباب کشی منزل به شمار می‌روند.

  • باز کردن و چیدمان وسایل در مقصد

پس از جابجایی وسایل باز کردن و چیدمان درست وسایل در مقصد نیز مهم است. تمام بسته‌های جابجا شده باید در مقصد باز شده و هر کدام در محل مناسب خود قرار بگیرند. این کار نیز می‌تواند بر اساس نیاز و سلیقه شما توسط افراد با تجربه انجام گیرد. تمامی خدمات مربوط به اسباب کشی از جمله بسته بندی، حمل و جابجایی و باز کردن و چیدمان وسایل در مقصد را می توانید به کمک اپلیکیشن درخواست خدمات اسباب کشی استادکار انجام دهید.

استادکار

نظافت منزل با اپلیکیشن استادکار

یکی از فعالیت‌های بسیار مهم و وقت گیر در منزل مخصوصا بعد از اسباب کشی نظافت است. گاهی نیز بخش‌های منزل نیاز به نظافت روزانه و چند روز یک بار دارند و این ممکن تا حد زیادی وقت و انرژی از شما بگیرد. مخصوصا افرادی که شاغل هستند بسیاری از اوقات وقت و انرژی برای نظافت منزل ندارند.

علاوه بر آن نظافت درست و اصولی نیازمند تجربه و دانش تخصصی در این زمینه است تا بتوان تمام بخش‌های منزل را بدون آسیب دیدن جسمی و حتی بدون ایجاد خسارت مالی تمیز کرد. برای کارهای نظافت منزل نیز می توان از اپلیکیشن استادکار کمک گرفت

استادکار

استادکار یکی از بهترین اپلیکیشن‌های فعال در زمینه انجام خدمات مختلف است. این اپلیکیشن به منظور ثبت آنلاین درخواست هرگونه خدمات خانه و ساختمان طراحی شده است. از بهترین سرویس‌های ارائه شده توسط استادکار سرویس‌های اسباب کشی و نظافت منزل است. داشتن تیم پشتیبانی قوی و نیروهای کاملا متخصص و با تجربه در زمینه انجام فعالیت‌های ساختمانی استادکار را به اپلیکیشنی محبوب و پر کاربرد تبدیل کرده است.

  • اسباب کشی با استادکار

برای انجام اسباب کشی منزل خود کافی است درخواست خود را در اپلیکیشن ثبت کنید. نیروهای پشتیبانی به منزل شما اعزام می‌شوند. تمام اسباب و وسایل شما را بررسی کرده و به تمام ابزارها و وسایل مورد نیاز برای بسته بندی وسایل شما را تهیه می‌کنند. با دقت و ایمنی بالا وسایل شما را بسته بندی و آماده جابجایی می‌کنند. وسیله نقلیه مناسب و مطابق با وسایل شما آماده کرده و در کمترین زمان ممکن کار اسباب کشی منزل شما را انجام می‌دهند. با رسیدن به مقصد بسته بندی تمام وسایل باز شده و در صورت نیاز چیدمان منزل را برای شما انجام می‌دهند. تمام این مراحل با دقت و ظرافت بالا انجام می‌گیرد و وسایل منزل شما بدون هیچ گونه آسیب و خسارتی جابجا می‌شوند.

  • نظافت منزل با استادکار

همان‌طور که گفته شد یکی از فعالیت‌های سخت و وقت گیر در منزل انجام نظافت است. نظافت آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، شستشوی فرش، شستشوی مبلمان، تمیز کردن حیاط و تمام بخش‌های منزل توسط نیروهای خدماتی استادکار انجام می‌گیرند. برای هر کدام از موارد گفته از افراد و نظافتچی منزل با تجربه در همان زمینه استفاده شده و شما با خیالی آسوده می‌توانید نظافت منزل را به آن‌ها بسپارید.

نیروهای خدماتی معرفی شده در اپلیکیشن استادکار بسیار با تجربه و دارای مهارت‌های بالا در زمینه فعالیت خود بوده و در کمترین زمان ممکن فعالیت مورد نظر شما را با قیمتی مقرون به صرفه انجام می‌دهند. این اپلیکیشن دارای پشتیبانی 24 ساعته است و در تمام ساعتهای شبانه روز برای انجام خدمات مورد نظر می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.