کد خبر : 20056
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1399 - 8:15

ابزار شناخت سهام خوب در بازار بورس چیست؟

ابزار شناخت سهام خوب در بازار بورس چیست؟

https://www.khanesarmaye.com/AtlasNegar/uploads/2020/07/Technical-vs-Fundamental.mp3 حال و هوای سرمایه گذاریتان چطور است؟ بد یا خوب یا معمولی می‌باشد؟ ما به شما کمک می‌کنیم که بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. راستی میگم اگر بورس را یک دریاچه در نظر بگیرید شما سهام خودتان را از کدام دریاچه صید می‌کنید یا اگر بخواهم به شما دقیق بگویم چه صیدی یا چه روزی این کار را انجام می‌دهید؟ خب همه شما آقای علی صابریان را می‌شناسید ایشان به همراه آقای علی مرادی یک مقاله در مورد تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال نوشته‌اند که امروز قصد داریم درباره این مقاله برای شما توضیح بدهیم.
تحلیل بنیادی یا تحلیل تکنیکال را انتخاب کنید؟ فرض کنید شما یک ماهی گیر آماتور هستید و برای امرار معاش به صید ماهی نیاز دارید، تمام ابزار را هم در اختیار دارید ولی نمی‌دانید باید چه کار کنید؟ کدام دریاچه؟ کدام ساعت؟ کدام فصل؟ یک صیاد بنیادی کار به شما می‌گوید کدام دریاچه را انتخاب کنید، گوشت کدام ماهی‌ها خوش مزه‌تر می‌باشند و قیمت کدام ماهی‌ها گران‌تر هستند، همینطور تجربه نشان داده که کدام ماهی مشتری کمتری دارد و امثال این نکته‌ها ا..

https://www.khanesarmaye.com/AtlasNegar/uploads/2020/07/Technical-vs-Fundamental.mp3

حال و هوای سرمایه گذاریتان چطور است؟ بد یا خوب یا معمولی می‌باشد؟ ما به شما کمک می‌کنیم که بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. راستی میگم اگر بورس را یک دریاچه در نظر بگیرید شما سهام خودتان را از کدام دریاچه صید می‌کنید یا اگر بخواهم به شما دقیق بگویم چه صیدی یا چه روزی این کار را انجام می‌دهید؟ خب همه شما آقای علی صابریان را می‌شناسید ایشان به همراه آقای علی مرادی یک مقاله در مورد تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال نوشته‌اند که امروز قصد داریم درباره این مقاله برای شما توضیح بدهیم.

تحلیل بنیادی یا تحلیل تکنیکال را انتخاب کنید؟ فرض کنید شما یک ماهی گیر آماتور هستید و برای امرار معاش به صید ماهی نیاز دارید، تمام ابزار را هم در اختیار دارید ولی نمی‌دانید باید چه کار کنید؟ کدام دریاچه؟ کدام ساعت؟ کدام فصل؟ یک صیاد بنیادی کار به شما می‌گوید کدام دریاچه را انتخاب کنید، گوشت کدام ماهی‌ها خوش مزه‌تر می‌باشند و قیمت کدام ماهی‌ها گران‌تر هستند، همینطور تجربه نشان داده که کدام ماهی مشتری کمتری دارد و امثال این نکته‌ها اما یک صیاد تکنیکال کار برای صید آن ماهی از آن دریاچه چه فصلی بهتر است و در چه ساعتی از روز باید به صید ماهی بروید و چه قدر باید صبر کنید. شما با استفاده از اطلاعات این دو نفر می‌توانید یک ماهی گیر موفق بشوید، بهترین ماهی را بگیرید و کمترین زمان را تلف کنید، به این نکته دقت کنید شما نمی‌توانید بدون داشتن اطلاعات از تراکم ماهی‌های یک دریاچه و فقط با دانستن این که چه فصلی برای صید ماهی خوب است به یک ماهی گیر موفق تبدیل شوید یا بر عکس، نمی‌توانید با وجود این که ماهی غزل آلا که گوشت خوش مزه‌ای دارد به کنار برکه کوچک و بدون ماهی بنشینید و انتظار صید ماهی داشته باشید.

تایید ۱۰۰% یک روش تحلیل و تخریب کامل روش‌های دیگر ابتدا به تریدهای خود فرد آسیب می‌رساند و در آینده این طرز فکر به سایر اطرافیان آن هم سرایت می‌کند، تریدر یا معامله‌گر پیروز کسی است که با در نظر گرفتن و بررسی و بنیاد هر سهم با استفاده از تحلیل تکنیکال سطوح مناسب آن را تشخیص می‌دهد و بی‌گدار هم به آب نمی‌زند با این روش هیچ وقت هم ضرر نخواهیم کرد. تفکر نا درستی که هنوز بعد از سال‌ها بسیاری از فعالان بازار دارند و به تبع آن تازه واردین بازار بورس که حرف آن‌ها را می‌شنوند و درگیر آن می‌شوند این است که تحلیل تکنیکال در بازار بورس جواب نمی‌دهد یا تحلیل بنیادی مناسب نیست و البته دلیل‌های متفاوتی می‌آورند که یکی از این تحلیل‌ها را رد کنند و امیدواریم روزی فرا برسد که تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی و لزوم استفاده از هر دوی آن‌ها در سرمایه گذاری موفق در بازار بورس بر همه فعالان بازار روشن شود. هر چند مدتی است که این موضوع رخ داده و تحلیلگران بسیاری را به استفاده از هر دوی این تحلیل‌ها جذب کرده است.

خانه سرمایه هم سعی کرده در کلاس بورس نخبگان خود و پکیج آموزش بورس این دو علم تحت پوشش قرار بدهد تا شرکت کننده‌های این دوره حضوری و نوین جزء ۱۰% افراد موفق در بازار بورس قرار گیرند، امیدواریم این مطلب پاسخی مناسب به تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال باشد. نویسندگان این بخش از برنامه آقای علی صابریان، آقای علی مرادی مدرسان دوره نخبگان بورس خانه سرمایه بودند و بهنود بهیگان، مهدی پر، احمد کاظمیان در تولید این برنامه شما را همراه کردیم.

The post ابزار شناخت سهام خوب در بازار بورس چیست؟ appeared first on خانه سرمایه.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.