آموزش راه های جذب فالوور در اینستاگرام (7 روش تضمینی)
پس از ایجاد پیج، اولین دغدغه برای افرادی که پیج بیزنسی دارند، جذب فالوور است. شما برای رسیدن به درآمد باید فالوور جذب کنید. برخی از افراد برای این که زودتر به این مقصود برسند، و به علت اینکه قیمت فالوور فیک ارزان تر است، فالوور فیک خریداری می کنند، اما باید بدانید این فالوورها واقعی نیستند، بنابراین نمی توانند مخاطب هدف شما باشند و به افزایش درآمدتان کمکی نمی کنند.
پس بهتر است به جای خرید فالوور فیک، از راه های مناسب تری برای جذب فالوور استفاده کنید. اگر به دنبال جذب فالوور و راه های اصولی هستید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. در ادامه ما به شما خواهیم گفت که چگونه با بهره گیری از تکنیک های مناسب فالوورهایتان را افزایش دهید.
روش های مناسب برای جذب فالوور در اینستاگرام
برای افزایش فالوور واقعی علاوه بر خرید فالوور (قیمت فالوور واقعی)، بهتر است از روش های آزموده شده که درصد موفقیت آن ها بسیار بالاست، استفاده نمایید. این روش ها عبارتند از:
-
بیوی پیج خود را حرفه ای کنید.
فالوورهای شما از طریق بیوی پیج متوجه می شوند که حیطه کاری شما چیست و شما در چه حوزه ای مشغول به فعالیت هستید. در واقع مخاطبین از طریق خواندن بیو با شما و کسب و کارتان آشنا می شوند. شما می توانید بیوی پیج خود را با 150 کاراکتر برای مخاطب تان توضیح دهید. پس در نوشتن بیوی پیج خود دقت کرده و با شرح واضحی از کار و ارزش برند خود اطلاعاتی درباره خرید تماس با شما و قرار دادن لینک مناسب مخاطبان تان را از سردرگمی درآورید.
سعی کنید به جای استفاده از کلمات کلیشه ای و شعاری تصویری واضح از آنچه فالوورتان نیاز دارد در اختیارش قرار دهید، علاوه براین ها از یک نام کاربری جذاب و مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید. این نام می تواند برند شما را به مخاطبانتان معرفی کند. انتخاب یک عکس با کیفیت برای پروفایل نیز، یکی از موارد مهم دیگر است که باید دقت لازم را داشته باشید. این عکس می تواند عکس چهره شما، لوگو یا محصول تان باشد.
-
برند خود را معرفی کنید.
یکی از راه های افزایش فالوور در اینستاگرام، برندسازی است. برند شما می تواند تمام اطلاعات کسب و کارتان را به کاربران نشان دهد. در واقع برندسازی به معنای تبلیغاتی است که کسب و کار و محصولات شما را به مخاطبتان معرفی می کند.
ایجاد برند در اینستاگرام سبب زیبایی ظاهری پست ها و محتوای شما می شود، چون برندسازی از طریق بصری انجام می گیرد، باید آنقدر قوی و قدرتمند باشد که ارزش و هویت برند شما را برای کاربرتان به اشتراک گذاشته و سبب افزایش تعامل و فالوور اینستاگرام شود.
-
با مخاطبان خود در ارتباط باشید.
اگر به دنبال افزایش فالوور و رشد پیج کاری خود هستید، باید همواره با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. تعامل سبب ایجاد اعتماد و وفاداری شده و آگاهی مخاطبان تان را افزایش می شود. برای ایجاد ارتباط موثربا فالوورهای خود می توانید به نظرات آن ها پاسخ داده و حتی از آن ها بخواهید که با پیشنهادهای خود به بهبود پیج شما کمک کنند. هم چنین با گذاشتن لایو در اینستاگرام به مخاطبین خود این امکان را بدهید که به صورت زنده با شما تعامل برقرار کنند.
-
محتوای مخاطب پسند و منحصر به فرد ایجاد کنید.
اگر به دنبال افزایش فالوورهای خود از طریق اینستاگرام هستید، باید پست هایی را ایجاد کنید که مخاطب پسند هستند. شما به راحتی می توانید از طریق پست و استوری های خود مخاطبان تان را جذب کنید. تنها کافی است محتوایی تولید کنید که کاربران از آن خوششان بیاید. در پست های آموزشی مفید بودن محتوا و هم چنین دادن اطلاعات جدید بسیار حائز اهمیت است.
افرادی که به دنبال این گونه پست ها هستند، باید محتوای شما را مفید و آموزشی تلقی کنند. همچنین اگر محتوای پیج شما فان و طنز است، پست شما باید سرگرم کننده باشد تا فالوورهای بیشتری جذب کند. پس سعی کنید برای افزایش فالوور اینستاگرام خود، محتوایی مفید و سرگرم کننده ایجاد کنید.
-
وارد اکسپلور اینستاگرام شوید.
اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که وارد اکسپلور شود، علاوه بر اینکه تعداد ویو، لایک و کامنت اینستاگرام شما افزایش می یابد، در جذب فالوور نیز بسیار موثر خواهد بود. برخی از پست ها در اکسپلور تنها در یک روز هزاران فالوور جدید جذب می کنند و این تمام ماجرایی است که شما می خواهید.
-
از تبلیغات استفاده کنید.
البته این روش نیازمند پول و سرمایه است و ممکن است برای پیج هایی که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، مناسب نباشد. اما برای پیج هایی که فروش محصول داشته و تعداد فالوور اینستاگرام آن ها نسبتا خوب است، مفید خواهد بود.
شما می توانید با صرف هزینه از افراد مشهور و بلاگرها بخواهید تا محصولات شما را تبلیغ کنند، البته توجه داشته باشید تا زمانی که پیج خود را بهینه نکرده اید، تبلیغ نکنید. زیرا اگر مخاطب شما با تبلیغ جذب شود و با محتوای جذاب و مفیدی در پیج تان مواجه نشود، شما را دنبال نخواهد کرد. پس برای افزایش فالوور در اینستاگرام قبل از تبلیغ باید محتوایی مناسب داشته باشید.
-
از کلمات کلیدی در فیلد بیوی خود استفاده کنید.
بهتر است بدانید کلماتی که در فیلد بیوی خود در اینستاگرام می نویسید، قابل سرچ کردن هستند. با عنوان مثال اگر برند شما مربوط به طراحی لباس و دوخت است، می توانید از کلماتی مانند لباس، دوخت، طراحی، خیاطی و هنر در داخل فیلد نام خود استفاده کنید.
سخن پایانی در مورد جذب فالوور در اینستاگرام
همانطور که می دانید، جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام کار آسانی نیست. اما با روش هایی که ما در این مقاله به آن پرداختیم، به راحتی می توانید فالوورهای خود را افزایش دهید. در هیچ کدام از شبکه های اجتماعی تولید محتوا را دست کم نگیرید. محتوای خلاقانه و منحصر به فرد سبب جذب فالوور بیشتر شده و شما را به اهداف تان نزدیک تر می کند. اگر تعداد فالوور اینستاگرام شما افزایش یابد، افراد بیشتری از محصولات و خدمات شما دیدن می کنند و اقدام به خرید از پیج شما خواهند کرد. پس اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام همچنین افزایش میزان فروش و بازدهی پیج کاری خود هستید، با دقت این مقاله را خوانده و اگر سوالی در رابطه با جذب فالوور در اینستاگرام دارید، با ما در میان بگذارید. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال شما عزیزان باشیم.
منبع:
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0